Glava-IBM-870x245-final.1370595024.jpg

 
Za nami je ekskluzivni zajtrk za tržnike
 
dvorana.1372755090.jpgNa poslovnem zajtrku, ki je v ospredje postavil marketinško analitiko, je skoraj 100 udeležencev pozorno poslušalo, kako ponuditi stranki pravo rešitev ob pravem času.

Uvodničar je bil Tony Hočevar, pri IBM-u odgovoren za marketing poslovne analitike za rastoče trge. Vrhunski strokovnjak s 24-letnimi izkušnjami, ki segajo od marketinga, prodaje in projektnega vodenja do menedžerskega svetovanja, je govoril o 4 ključnih izzivih, ki čakajo direktorje trženja v naslednjih letih.

Več o dogajanju na poslovnem zajtrku si oglejte tukaj.
Vabljeni tudi k ogledu prezentacij.

Liderji prihodnosti

 Obvladujejo velike količine podatkov.

 Gradijo in vzdržujejo odnose s kupci na družabnih omrežjih.

 Iščejo in uporabljajo nove prodajne kanale.

 Pripravljeni so na demografske spremembe.




Fotogalerija
      
Tony-100.1372754937.jpg

 

V sodelovanju z

 

IBM

 
Združili smo prijetno s koristnim. Na druženju ob poslovnem zajtrku »Marketinška analitika: orodje brez katerega danes ne gre«, smo pobliže spoznali analitične rešitve, ki so vam na voljo za boljše razumevanje vaših strank in razmer na trgu
  • Vas zanima, kako vzdrževati strankino lojalnost, izboljšati storitev in strankino zadovoljstvo?
  • Kako lahko za 20% povečate možnost, da obdržite stranko (v dveh mesecih)?
  • Kako odkriti strankine preference in pričakovano vedenje?

Odgovor je analitika! Bolj natančno IBM Next Best Action Solution.

  
 Logo Finance  

©2012 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE