59 MF nov cgp
 

 

Dobra praksa slovenskih blagovnih znamk na enem mestu
 
Zaključil se je že 59. Marketinški fokus! Prek 80 udeležencev je spremljalo dobro prakso upravljanja blagovnih znamk.
Hvala vsem gostom in predavateljem za udeležbo in sodelovanje.
Prezentacije si lahko ogledate v arhivu .

dvorana.1380104137.png barbara.1380104450.png

Udeleženci 59. MF in vaši sodelavci lahko izkoristite 50% popust ob prijavi na jubilejno 60. izvedbo.

Tema 60. izvedbe (12.11): Ali bomo marketinški zmagovalci ali je dovolj samo preživetje?

Prijava

Udeleženci so se seznanili s primeri:
  • Radenska IN, Live Active, Lušt
  • Simobil, Donat Mg
  • Land Rover, Medis, Lisca, Avto Triglav

  • in dobili recepte 4 marketinških strokovnjakov

 


 

 

Vabljeni tudi k izpolnjevanju ankete !

časnik finance, branje časopisa

 

hrastnik"Danes se moramo predvsem vprašati, kaj znamka sploh se je: zaupanje v ustrezno kvaliteto glede na ceno, nakupna in uporabniška izkušnja, pozicioniranje glede na trg in zgodba ter vrednote.

Govoriti o nekih splošnih pravilih je postalo praktično nesmiselno. Po eni strani je za trgovsko znamko dovolj že pozicija kvalitete za izjemno ceno, z dobro (in resnično) zgodbo pa lahko morda še dvignemo percepcijo in s tem prepoznavnost. Po drugi strani pa bomo le s težavo naredili premium znamko brez močne zgodbe. Sicer si vsakdo morda želi znamko, ki bi ji stranke dodajale navdihujoče pridevnike, a moramo biti realni. Včasih je tisti pravi lahko tudi samo "najcenejša".  Pa ne pravim, da je to najboljše. Pravim, da danes "najboljšega" ni več. Vsaka znamka mora iti svojo pot - tisto, ki je najboljša zanjo.

Vprašati se moramo le: v čem bomo najboljši, ali smo realno lahko tam najboljši in kaj moramo narediti, da to dosežemo. Vse ostalo so le mokre sanje."

Rok Hrastnik, Iprom


  
 Logo Finance  DMS

©2013 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE