"Danes se moramo predvsem vprašati, kaj znamka sploh se je: zaupanje v ustrezno kvaliteto glede na ceno, nakupna in uporabniška izkušnja, pozicioniranje glede na trg in zgodba ter vrednote.
Govoriti o nekih splošnih pravilih je postalo praktično nesmiselno. Po eni strani je za trgovsko znamko dovolj že pozicija kvalitete za izjemno ceno, z dobro (in resnično) zgodbo pa lahko morda še dvignemo percepcijo in s tem prepoznavnost. Po drugi strani pa bomo le s težavo naredili premium znamko brez močne zgodbe. Sicer si vsakdo morda želi znamko, ki bi ji stranke dodajale navdihujoče pridevnike, a moramo biti realni. Včasih je tisti pravi lahko tudi samo "najcenejša". Pa ne pravim, da je to najboljše. Pravim, da danes "najboljšega" ni več. Vsaka znamka mora iti svojo pot - tisto, ki je najboljša zanjo.
Vprašati se moramo le: v čem bomo najboljši, ali smo realno lahko tam najboljši in kaj moramo narediti, da to dosežemo. Vse ostalo so le mokre sanje."
Rok Hrastnik, Iprom