Zmagovalci natečaja študenti arhitekture!
 

 

Zmagovalna embalaža z natečaja, ki ga je Mercator organiziral v sodelovanju s časnikom Finance, je delo študentov arhitekture Mije Mikuž, Klare Zalokar in Klemna Zupančiča. 

 

Kaj iščemo?

Iščemo idejne rešitve za: mleko, sirotko, jogurte, smetano, kislo smetano, skuta, namaze, kajmak, sire, jajca, sokove, olja,
sadje & zelenjavo (sveža), kise, moke, kaše, zdrobe, kosmiče/žita za zajtrk, vino, žganje, marmelade in mesne izdelke.

Več: tukaj.

Kdo lahko sodeluje?

K sodelovanju so vabljeni študentje oblikovanja in industrijski oblikovalci embalaže kot fizične osebe ali kot podjetja.

Primeri dobre prakse:
Walmart
Walmart 2
Sainsbury's
Transfreight

Komisija
 

Jesenek"V Mercatorju želimo zagotoviti učinkovite in okolju prijazne rešitve za manjše pridelovalce in slovenske kmetovalce, da njihovi sveži pridelki pridejo na Mercatorjeve police in s tem tudi čim lažje do končnih potrošnikov", poudarja mag. Mateja Jesenek, članica Mercatorjeve uprave za strateško trženje in globalno nabavo. "Mercator bo s tem projektom zagotovil tudi ugodno nabavno ceno embalaže, kar bo vplivalo na končno ceno izdelkov za naše kupce. Tako uresničujemo več vidikov svoje družbeno  odgovorne vloge in sledimo zavezam, ki smo jih postavili v Deklaraciji trajnostnega razvoja. V Mercatorju smo se med drugim zavezali, da  bomo do leta 2015 imeli v ponudbi več kot 3000 izdelkov ekološke pridelave iz Slovenije".

Logo Finance  mercator_logo_mali.1251722153.jpg

 

©2011 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE