Ključni izzivi trademarketinga ali poglej me v oči! |
 |
Na 1. konferenci Prodaja in marketing na policah smo spoznavali glavne izzive in dobre prakse tradmarketinga v Sloveniji in izven nje.
Poslušali smo praktične primere, mnenja in izkušnje Petrola, Droge Kolinska, Perutnine Ptuj, Wrigleyja, RedBulla, Barille Adriatik, Marsa, Valicona in druge. Na koncu pa smo slišali dinamičen zaključni pogovor z generalnim direktorjem Harvey Normana, Blainom Callardom.
Preberite še:
• Prezentacije s konference
• Vprašalnik
|
|
Uspešen zaključek konference |
 |
Udeleženci lahko izpolnite anketo o zadovoljstvu s konferenco. |
|
Različni trgi, različni trgovci |
 |
Kakšne so poti do uspeha? |
|
|
|
|
Izjave govornikov
-
Borut Mavsar, Droga Kolinska
"Marketing na policah ima vedno večji pomen, zlasti v času, ko se je življenjski stil in tempo potrošnika bistveno spremenil. Danes ni več časa za sprejemanje klasičnih reklamnih sporočil, kaj šele, da bi jih naš um absorbiral. Zvišal se je odstotek impulznega nakupa, ker je nedvomno posledica trade marketinga - polica je postala naše vodilo."
|
-
Andraž Zorko, Valicon
"Znati živeti z recesijo je umetnost ... in konkurenčna prednost."
Na osnovi podatkov, ki se že več let zbirajo v okviru Nacionalne raziskave branosti, bomo prikazali spremembe v vedenju potrošnikov v malce daljšem časovnem obdobju, ki gre globoko v čas pred recesijo, hkrati pa bomo pokazali še nekatere še ne videne rezultate Trženjskega monitorja iz pomladi letošnjega leta.
|
-
Christophe Pirotte, Valicon
"Ko ponudimo potrošnikom izdelke na policah na izbiro, moramo malce poznati "potrošniško shizofrenijo". Razumski in čustveni dražljaji delujejo različno, ko o nakupih in kategorijah premišljujemo doma ali ko dejansko stojimo pred policami in smo pod vplivom maloprodajnega okolja. Ta študija primera prikazuje, da ni nujno, da bo izdelek na polici takšen, kot si ga kupec idealno zamišlja."
|
-
Marjan Petrić, konzultant
"V podjetjih, ki nimajo same organizirane funkcije trademarketinga, ali ne uporabljajo zunanjih trademarketinških storitev, so očitno zadovoljni s svojimi prodajnimi rezultati.'' Trademarketing je vezni člen med marketingom in prodajo, in le kot samostojna funkcija daje več od pričakovanega. Trademarketing namreč potencira učinek marketinških in prodajnih aktivnosti.
|
-
 mag. David Visenjak, Perutnina Ptuj
"Skupina Perutnina Ptuj posluje na tržiščih EU, SLO in JVE. Na omenjenih tržiščih prodajamo trgovskim verigam, veletrgovcem in distributerjem. Načini "motiviranja naših kupcev" se od regije do regije razlikujejo. Katere so skupne značilnosti prodaje v različnih regijah in kakšne so razlike? Je pomembnejša moč blagovne znamke ali inovativnost?"
|
-
Rok Cuderman, Petrol
"Stvari so preproste, samo narejene morajo biti. Izdelek uspe ali pa umre na prodajnem mestu. Ker se vsi raje identificiramo z uspehom, je prav da vemo, kaj mora storiti trgovec in kaj dobavitelj."
|
-
Natalija Verbič, Wrigley
"Prodajno mesto je zadnja točka, kjer se vsi igralci srečajo. Ni pomembno koliko denarja vložiš v oglaševanje ali izgradnjo najmodernejše tovarne. Ni pomembno kako dober je proizvod ali koliko si ga kupci želijo kupiti. Če proizvod ni pravilno izpostavljen na prodajnem mestu - se ne bo prodajal."
|
-
Jasmina Debevec, Mars
"Na prodajnih mestih beležimo poplavo marketinških aktivnosti in raznovrstnih poskusov pospeševanja prodaje. Ključni kupci so obremenjeni, mnogokrat prodaja ne upraviči potrošene energije, prostora in časa. Kako torej doseči win-win situacijo s ključnim kupcem, ki prinese zadovoljstvo obeh strani, predvsem pa prodajo in rast blagovne znamke? Rešitev je v celovitosti in upoštevanju, predvsem pa v razumevanju želja ključnega kupca."
|
-
"Potrošniki ne kupujejo samo izdelkov ampak kupujejo zgodbe. Prostor na prodajnih policah je omejen in vsak izdelek je zgodba zase, ena dobra druga malo manj a le najboljše imajo na policah stalno mesto. In najboljše zgodbe nastanejo v sodelovanju proizvajalcev in trgovcev, ki potrošnika poznajo in znajo prisluhniti njegovim potrebam. Eno dobro zgodbo bom predstavili na konferenci."
|
Sodelujejo
-

Andraž Zorko
|
-

Majda Kuzma
|
-

Christophe Pirotte
|
-

Boštjan Perko
|
-

Marjan Petrić
|
-

David Visenjak
|
-

Rok Cuderman
|
-

Natalija Verbič
|
-

Jasmina Debevec
|
|