13. Slovenska marketinška konferenca je za nami


Letošnja Slovenska marketinška konferenca se je končala, zato nasvidenje prihodnje
leto na 14. SMK!

Nekaj utrinkov s konference 

rolf jensen1.1211987765.jpg

Rolf Jensen iz Dream Company je na uvodnem predavanju presenetil poslušalce z zanimivimi primerjavami ter jim svetoval, naj poceni kitajsko robo na trgu premagajo z dobro zgodbo, ki jo napletejo okoli izdelka ali storitve.

 

Greg Strmer, smk, IUV

Kupci so raje kupovali cenejše izdelke iz vzhoda, zato so se v Industriji usnja Vrhnika (IUV) morali preusmeriti na drug segmenta kupcev. Greg Sturmer iz IUV je pojasnil, so postali prvi na svetu, ki ponujajo organsko usnje in pri tem zaradi uporabe neškodljivih sredstev ne onesnažujejo okolja. Uvedli so tudi sledljivost goveda, kar stranki omogoča, da si na spletni strani ogleda, na kateri organski kmetiji je bilo vzrejeno govedo, iz kože katerega so izdelani čevlji.

 

okrogla miza2.1211988274.jpg 

Domači in tuji govorniki so tokrat iskali odgovore na vprašanje, kaj še šteje v očeh kupca oziroma kaj ga prepriča, da se odloči za izdelek ali storitev. To je marketinške direktorje (z leve) Sandija Češka (Studio Moderna), Mario Anselmi (Bisnode), Matejo Jesenek (Mercator) in Sama Kupljena (Bauhaus) spraševal tudi Peter Frankl (Časnik Finance).  

 

smk08_151-koktail.1212396677.JPG 

Udeleženci 13. SMK so lahko sproščeno poklepetali tudi ob koktailih Časnika Finance. 

 

smk08_160-ples.1212417436.JPG

Na konferenci so se udeleženci lahko naučili tudi osnov plesanja swinga. To je prišlo še kako prav na večerni swing zabavi.

 

plesalci, smk

Na večernem delu so pred podelitvijo nagrad za marketinškega direktorja leta že tako razgreto in napeto ozračje še bolj razgrele plesalke in plesalci Kazine.  

 

Iztok Sila, Leon Korošec, Peter Cuzak, smk

Neznank ni več. Marketinški direktor leta 2008 je postal Iztok Sila iz Telekoma Slovenije. V finale sta prišla tudi Leon Korošec iz Elana (levo) in Peter Curk (desno) iz Simobila. Več o nagrajencu lahko preberete tukaj.

 

Maja Hosta, Dušan Vrban 

 Letošnja nagrajenca za marketinški up za najboljšo diplomsko in magistrsko delo sta Maja Hosta in Dušan Vrban.

 

 Tjark C. Freundt

Ali so storitve res dodana vrednost za kupca in kaj jim pomenijo, so ugotavljali na planarni sekciji drugega konferenčnega dne. Tjark C. Freundt iz družbe McKinsey je svetoval, naj podjetje s podrobno analizo strank njihove želje in potrebe spremeni v svojo korist. V ozadju je voditeljica sekcije Maja Lapajne iz Trima, Silvo Kačar iz Vertigo Bird in Matej Košmrlj (levo) iz Euro Plus, ki pravi, da vrednost za kupca ni v izdelku, ampak v storitvi. Več lahko preberete tukaj.

 

okrogla_avsic2_us.1212067763.jpg 

Sanje so prva točka v podjetništvu, potem je treba naprej imeti vizijo, kako ustriči kupcu, je na okrogli mizi o tem, kako podjetniki razumejo kupce, povedal Auguštin Penič (levo), ustanovitelj podjetja Viva La Musica. Angelika Mlinar bo s svojimi angelskimi kekski poskušala prodreti na avstrijski trg, medtem ko je Boštjan Kozole iz Eurosada zelo zadovoljen, da jim je uspel preboj na angleški trg in v trgovsko verigo Tesco. Okroglo mizo je vodila Vera Avšič, novinarka Časnika Finance.

 

pavcek_fink1_us.1212069101.jpg 

Konferenco je zaključila Tatjana Fink, glavna direkotrica Trima, ki je govorila o moči marketinga. Ker pa zelo rada bere knjige, na leto jih prebere okoli 30, so ji za konec organizatorji pripeljali skritega gosta - Toneta Pavčka, ki ji je v spomin poklonil svojo zadnjo knjigo sonetov Same pesmi o ljubezni.  



Pokrovitelji 13. SMK

Sandi Uranc

Pozdravljeni!

Lani smo se na marketinški konferenci osredotočili na učinkovitost marketinga in njegov vpliv na uspešnost poslovanja podjetja. Učinkovit marketing je neposredno povezan z uspešnostjo podjetja, smo se strinjali.

Rdeča nit letošnje, 13. Slovenske marketinške konference je ustvarjanje vrednosti za kupca. Iskali bomo odgovore na vprašanje, ki si ga zastavljamo vsak dan: KAJ ŠE ŠTEJE V OČEH KUPCA? Torej kaj prepriča kupca, da se odloči za naš izdelek ali storitev? Je to kakovost ali inovativnost izdelka, dober dizajn, zgodba blagovne znamke, oglas na televiziji? Kako vplivajo spremembe in trendi v globalnem okolju na marketinške aktivnosti podjetij? Ali lahko še vedno delamo tako, kot smo delali doslej, ali pa so za učinkovitost in ustvarjanje vrednosti potrebne spremembe?

Odgovori niso enopomenski. Poiskali jih bomo v izkušnjah tujih in slovenskih strokovnjakov, ki bodo predstavili svoje vidike in primere ustvarjanja vrednosti za kupce. Vabim vas, da se nam pridružite, saj boste nove vsebine in razmišljanja lahko uporabili za še uspešnejše delo v svojih podjetjih.

Z vprašanjem, kako ustvariti dodano vrednost za naše kupce, tisto, kar jih bo pritegnilo in omogočilo uspešnost podjetja ali organizacije, v katerih delujemo, se vsakodnevno ubadamo vsi, ki delamo v marketingu. Jaz pa vam zastavljam še eno vprašanje: si lahko sploh privoščite, da ostanete brez odgovora?

Predsednik programskega sveta 13. SMK
Aleksander Uranc

Dodatne informacije: telefon 01/30 91 470, email
Organizatorja:
Logo Finance DMS
©2008 Časnik Finance, d. o. o.
|
Komunikacijski partner:

New Moment