Kakšna je prihodnost telekomunikacij? |
|
»Ponudniki telekomunikacijskih storitev so se tako začeli prilagajati družbenim omrežjem in na ta način našli neposredni stik s strankami. Družbena omrežja so pomembna za komunikacijo tako s strankami in kot tudi s poslovnim okoljem, » meni Van Den Dam. Prav zato je udeležencem dogodka svetoval: »Uporabljajte ga za komunikacijo v vašem podjetju in izven podjetja, torej tudi z vašimi poslovnimi partnerji in strankami oziroma uporabniki. In kakšne bo torej tako imenovani novi svet? »Postal bo vse bolj in bolj povezan, je povedal Rob Van Den Dam na poslovnem dogodku, ki smo ga organizirali v sodelovanju z IBM Slovenija.
Več o dogajanju na srečanju in pa fotogalerijo si lahko ogledate tukaj . |
|
V ospredju so bili |
tržni trendi in tehnološki napredek
novi svet za potrošnike in podjetja
strategije rasti CSP-jev v novem svetu
razlike v uspešnosti med ponudniki telekomunikacijskih storitev
|
|
Z nami je bil tudi... |
Peter Harrison,
vodilni na področju IBM-ovih modrejših rešitev v srednji in vzhodni Evropi na IBM-ovem Inštitutu za poslovno vrednost, ki je predstavil modrejše kampanje za telekomunikacije
|
|
V sodelovanju z |
|
|
|
|
Prihodnost domačih operaterjev je povezovanju
Na okrogli mizi o strategiji in priložnostih, vodil jo je Peter Frankl, direktor in odgovorni urednik časnika Finance, so sodelovali vodilni možje s področja telekomunikacij pri nas: Rudolf Skobe, prvi mož Telekoma, Boštjan Škufca Zaveršek iz Simobila, Sašo Todorovič iz T-2, Gregor Štampohar iz Tušmobila in Boštjan Košak iz Amisa. Po besedah Rudolfa Skobeta se v tej panogi v svetu in doma veliko dogaja, zato je ključna konsolidacija. » V ZDA imajo štiri telekomunikacijske operaterje, v Evropi jih je 135, v Sloveniji prav tako štiri, kar pomeni, da bo treba na dolgi rok to področje konsolidirati. »Prihodki iz klasične telefonije nam upadajo, temu se lahko upremo le s ponujanjem novih storitev, » je poudaril Skobe.
|