59 MF nov cgp
 

 

Dobra praksa slovenskih blagovnih znamk na enem mestu - 25. september
 

znamke

V opredju 59. izvedbe bodo oblikovanje, predstavitev, pozicioniranje in rast znamke. Kako to uspešno narediti, vam bomo pokazali skozi primere zadnjega leta.

- Primeri dobrih zgodb blagovnih znamk
- Recepti slovenske marketinške stroke
- Marketing "med podjetji", izzivi na B2B trgih
- Izzivi repozicioniranja, oživitve blagovne znamke

- Kako zgraditi znamko ob minimalnih sredstvih

Prijavite se še danes in prihranite!   


 

Oblikovanje, predstavitev, pozicioniranje in rast znamke, ki je pripeljalo tudi do višjih prihodkov - 10 konkretnih primerov zadnjega leta

Prijava na 59. MF, vam prinaša tudi 50% popust ob prijavi na jubilejno 60. izvedbo.
Prijava

Prenovljen in osvežen


Pripravili smo
več vsebine, več primerov, več idej za razmišljanje, kaj lahko spremenite pri razvoju vaših znamk!

Obvezno branje:

Marketinški fokusi po novem malo drugače
  

 


 

 

Recepti slovenske marketinške stroke
Zenel Batagelj
Modic-B.1377783578.jpg
Maja Golob
rok hrastnik

Delili jih bodo Zenel Batagelj, Barbara Modic, Maja Golob in Rok Hrastnik.



  

 

Čakajo vas primeri:

PuščicaRadenska IN - razvoj/širitev znamke

PuščicaLive Active - ozadje lansiranja znamke

PuščicaLušt - s 50.000 € do uspešne znamke

PuščicaSkupina Helios - virtuozi upravljanja portfelja znamk na več trgih

PuščicaSimobil - izkušnje pri uveljavljanju med poslovno javnostjo

PuščicaDonat Mg - Land Rover - repozicioniranje, oživitev znamke

Puščica Medis - Lisca - Avto Triglav - dobre prakse v digitalnem okolju

 Marketinški strokovnjaki bodo odgovarjali na vprašanja:

• Kako zgraditi blagovno znamko brez denarja? • Kako naj se moja znamka bori proti konkurenci, ki znižuje cene? • Kako naj razvijamo svojo znamko v B2B okolju? Kaj vse moramo početi? • Kaj moram narediti, da bom v online svetu uspešno osvojil novo državo?  
  
 Logo Finance  DMS

©2013 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE