Marketinški fokusi, ki bodo postali celodnevni dogodek (do zdaj so bili popoldanski) predstavijo nove praktične prijeme, strategije in primere z določenega področja trženja. Na njih predstavljamo vse aktualne novosti v praksi podjetij pri nas. V ospredju 59. Marketinškega fokusa, ta bo 25. septembra v Ljubljani, bodo oblikovanje, predstavitev, pozicioniranje in rast znamke. Kako to uspešno narediti, vam bomo pokazali s pomočjo desetih primerov blagovnih znamk.
Prijavite se lahko tukaj.
![]() |
Na tovrstnih dogodkih smo od leta 2001 gostili okoli 400 govornikov in prek 4.100 udeležencev, v povprečju smo organizirali šest popoldanskih dogodkov na leto. Po novem bodo Marketinški fokusi celodnevni in štirikrat na leto.
Na njih predstavimo vse aktualne novosti v praksi podjetij v Sloveniji. Vedno iščemo nove ideje, akcije, strategije in spremljamo trende. Iščemo osebne izkušnje, ki jih lahko udeleženci prenesejo v prakso svojih podjetij. Iščemo naročnike, dejanske izvajalce trženjskih aktivnosti - oni so pravi vir izkušenj. Teme prilagajamo razmeram na trgu, odzivamo se na potrebe in želje udeležencev, trudimo se biti čim bolj aktualni. Med najbolj pogosto obdelanimi temami so tržne raziskave, direktni marketing, upravljanje z blagovnimi znamkami, digitalni marketing in uspešne marketinške akcije.
59. Marketinški fokus bo tako 25. septembra, prihodnji fokusi pa bodo predvidoma 12. novembra ter 22. januarja in 12. marca prihodnje leto.
Več o programu 59. Marketinškega fokusa najdete tukaj .
![]()
Foto: Irena Herak
|
Primož Hvala
|
Primož Hvala se poslavlja, prihaja Iztok Sila
Magister Primož Hvala je partner v podjetju Human & Sales Consulting, deluje na področju trženjskega menedžmenta, prodajnega menedžementa in razvoja menedžerjev. Je avtor številnih trženjskih in prodajnih delavnic, nosilec predmeta Sales in Marketing Management na MBA in EMBA programih Cotrugli BA, kjer predava v Zagrebu, Beogradu in Sofiji. Je tudi član programskih svetov konferenc Sales Summit, Prodaja in marketing na policah in dolgoletni programski vodja Marketinških fokusov.
Od leta 2001 je pripravljal, vodili in organizirali Marketinške fokuse. Kako jih ocenjuje? Hvala poudarja, da so marketinški fokusi potrditev, da je za uspeh potrebna dobra vsebina. »Dobra vsebina v primeru fokusov pa so dobri marketinški primeri, uspešne zgodbe in njihovi avtorji. Torej gre zasluga za uspešnih 12 let ljudem, tako z naročniške kot z agencijske strani, ki so sodelovali v programu vsakega fokusa. Noben fokus ni bil ponovitev prejšnjega in v njih se je zvrstila serija resnično dobrih marketinških praktikov. Vsakič smo želeli izpostaviti dobre zgodbe in njihovo ozadje - kaj je bil problem, kaj smo naredili, zakaj tako, kaj smo dosegli in ali bi kaj spremenili. Fokusi so nudili pregled stanja v marketingu v Sloveniji in bili vir izkušenj in idej.«
Pravi tudi, da ima vsaka stvar svoj življenjski cikel in dobro je dati nov pospešek ob pravem času. »Nov pospešek lahko dajo novi ljudje in Iztok Sila je prava oseba, ki resnično ne potrebuje nobenega nasveta,« še zaključuje Hvala.
![]()
Foto: Irena Herak
|
Iztok Sila
|
Kdo je Iztok Sila
Iztok Sila je ustanovitelj podjetja Sila Consulting, ki že 27 let aktivno deluje v stroki. Sodeloval je s številnimi podjetji in jim pomagal dosegati uspehe. Več let predava, vodi pogovore in okrogle mize ter (so)organizira konference s področja marketinga, tako doma kot v tujini. Je diplomant prve generacije študija MBA na predhodnici današnje IEDC-Poslovne šole Bled. Na poslovni poti se je kalil v vodilnih marketinških agencijah v Sloveniji in na Hrvaškem. Sodeloval je z mednarodnimi mrežami oglaševalskih in medijskih agencij ter skrbel za odlične naročnike in blagovne znamke - domače, regijske in globalne - z najrazličnejših področij. Iztok Sila je tudi nosilec naziva Marketinški direktor leta, ki ga podeljuje Društvo za marketing Slovenije. Kakšni bodo torej po novem Marketinški fokusi? Iztok Sila pravi: "Marketinški fokusi so postali institucija. Pod vodstvom Primoža Hvale je v 12 letih nastala bogata serija izobraževalnih dogodkov z vseh področij marketinga, kjer so udeleženci slišali predvsem praktične izkušnje tistih, ki so se upali in ki jim je običajno uspelo na trgu. Tako doma, kot v tujini. Dosedanjega pristopa ne bomo preveč spreminjali. Iskali bomo nove primere in govorce, nekaj se jih bo seveda ponovilo (res dobrih je žal premalo). Izziv je, tudi zaradi razmer, ki izpopolnjevanju niso preveč naklonjene, velik, ker pa sem pogosto sodeloval s Primožem kot predavatelj ali pri zasnovi programa, se ne podajam v popolnoma neznano. V naprej si ne bomo dajali posebnih omejitev glede obsega, oblike in števila fokusov. Naša namera je, da predstavljeni prispevki pomenijo referenco v praksi slovenske marketinške stroke. Da bodo primeri in izkušnje koga spodbudili, da bo skušal v svoje delo vnesti kaj novega, drugačnega. In da bodo udeleženci želeli priti na prihodnji Marketinški fokus." |