Zaključil se je že 53. marketinški fokus!
Uvod v Marketinški fokus: Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke
Uvod v Marketinški fokus: Črke, živali in simboli
Poslušali smo:
• Lansiranje nove blagovne znamke na mednarodnih trgih - primer gorenje+
•Napredni pristopi k napovedovanju odziva trga na nove izdelke - izkušnje Atlantic Grupe
• Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke - primeri razvoja lastnih znamk Mercator
• Pregled celovite širitve znamke (ponudba, klub, novi kanali komuniciranja,..) - primer Petrol
• Pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012
• Vodena diskusija »Kakšen bo marketing v letu 2012?«
Na fokusu pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012 + primeri Akrapovič, gorenje+, izkušnje Atlantic Grupe, Mercatorja, Petrola, Fructalovega Frutka, Kerrock by Kolpa in drugih.