Foto: Utrinki s 40. Marketinškega fokusa
26.11.2009 12:31
Ksenja Tratnik
V ospredju so bile dobre marketinške akcije, ki so lahko navdih za uspeh v letu 2010.
Vabljeni k ogledu fotografskih utrinkov letošnjega zadnjega fokusa, na katerem so bile v ospredju dobre marketinške akcije v preteklosti, ki so lahko dobro vodilo za delovanje marketinga v prihodnje.
Ob tem vabljeni, da si ogledate tudi fotogalerijo z 39.fokusa, ki je potekal oktobra. Na njem udeleženci so razpravljali o tem, kako meriti finančne in druge učinke marketinških aktivnosti.
Preberite tudi:
22.9.10
Z blagovnimi znamkami je potrebno upravljati sistematično
8.9.10
Danes bodo tržniki pod drobnogled vzeli blagovne znamke
25.11.09
Prezentacije s 40. Marketinškega fokusa
25.11.09
Uspešne akcije navdih za nove ideje