MERILA ZA OCENJEVANJE
Pri poslovnih idejah bomo ocenjevali sledeče elemente:
1. Podjetniška kultura
-
Ali nosilci z idejo ustvarjajo pozitivno ozračje, ozračje uspeha in dober zgled za slovensko podjetniško okolje?
-
Je idejo zaradi njenih pozitivnih značilnosti in pozitivne podjetniške kulture nosilcev vredno predstaviti javnosti
2. Inovativnost
3. Podjetnik in podjetniška skupina
-
Ali so nosilci ideje sposobni prepričljivo in realno predstaviti idejo, strategijo, implementacijo in poslovne cilje?
-
Ali imajo znanja in vedo, kako načrtovati pomembne poslovne funkcije podjetja (financiranje, trženje, kadre,…)?
4. Tržna privlačnost podjetniške ideje
-
Ali je podjetniška ideja jasna glede tega, kako konkretno bo vstopila na trg in zadovoljevala potrebe kupcev?
-
Ali imajo načrtovani izdelki/storitve prepričljivo vrednost za uporabnika in potencialni trg v panogi?
5. Pomen ideje za širše družbeno okolje
-
Ali prinaša ideja lokalnemu in širšemu okolju prednosti: večjo rast, zaposlovanje, novo kakovost življenja,…?
-
Je ideja skladna s sodobnimi načeli varstva okolja in trajnostnega razvoja?