Darko Dujič in Lovro Verhovšek (Mercator):
Razumevanje in vloga blagovne skupine in blagovne znamke v nakupni odločitvi porabnika - pogled trgovca
Andreja Avberšek (Mercator):
Vpeljava orodij upravljanja blagovnih skupin v regiji ter njihov pomen za dobavitelje - izkušnje Mercator
Aleš Markelj (DrogaKolinska):
"Kako smo dobili status "category captain" - izkušnje DK
Alja Učakar (Podravka):
Kako poznavanje kategorije izkoristiti za razvoj novega izdelka - primer in izkušnje Vegete
Mitja Pirc in Nikola Vukovič (A.T. Kearney):
Promocije - nujno zlo ali priložnost za sodelovanje?
Geni Arh (Arhea) in Tina Tomažič (Fructal):
Učinek promocijskih aktivnosti, ko imamo dodatne izpostavitve in ko jih nimamo - preverjene izkušnje Fructal
Zlatko Ledinek (Spark promocije):
Zakaj in kako združevati promocijske aktivnosti različnih podjetji na skupnih ciljnih skupinah - praktični primeri DZS, Akta, Samsung, Debitel...
Sabina Gorjan (Žito):
Kako graditi dobro podatkovno podporo prodaji na policah - izkušnje Žito
Ivana Vrviščar (Kraš):
Kdo so novi supermeni? Zgodba o pospeševalcih prodaje - koliko so sploh še pomembni?
Vsa objavljena dela so zaščitena z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah. Kopiranje vsebine ali delov vsebine ter javno navajanje ali objava, brez pisnega dovoljenja avtorjev, je nezakonito.