Vas zanimajo zgodbe uspešnih blagovnih znamk, tudi takšnih, ki so našle svoje mesto na globalnem trgu? Potem se nam pridružite marketinškem fokusu jutri, v sredo, 17. septembra od 9. do 15. ure.
![]() |
Brez skrbi, še je čas za prijavo na 62. Marketinški fokus! Prijavite se lahko tukaj.
Pred tem pa si preberite, kaj so o uspešnih blagovnih znamkah povedali nekateri izmed predavateljev.
![]() |
Niko Miholič iz KMG Panorganic
|
Niko Miholič, Panorganic: "Če gre za lokalno podjetniško zgodbo, ki je nova in je dejansko zrasla iz danes na jutri, je za investitorje pomembno predvsem to, da jim predstaviš potencial poslovne ideje, možnost rasti in seveda dobička. Zgodbe, ki nimajo visokoletečih ciljev, niso zanimive za tujino."
![]() |
Matija Geržina, Atech
|
Matija Geržina, ATech:"Največji izziv znamčenja na področju tehnologije/B2B je vztrajnost. Izgradnja blagovne znamke v B2B je dolgotrajen proces, pri čemer mora podjetje vztrajati na začrtani poti in vseskozi komunicirati isto vizijo, iste vrednote ter vse to potrjevati s kvaliteto izdelkov oziroma storitev, ponovljivostjo in seveda s preseganjem pričakovanj partnerjev."
![]() |
Neja Škrinjar, Goriška Brda
|
Neja Škrinjar, Vinska klet Goriška Brda: »Glede na to, da smo pred kratkim zasnovali korporativno kampanjo Junaki vinogradov, ki v ospredje komuniciranja postavlja prav vinogradnike, ki z veliko skrbnostjo in trudom obdelujejo vinograde na zahtevnih briških legah, je naš cilj, da bi se vsak izmed njih poistovetil s to zgodbo in postal njen ambasador. Vsaka zgodba o uspehu se začne pri interni javnosti, ko jo ta ponotranji, je komuniciranje navzven."
Metka Hrovat, Brand Trust: "Najboljše marketinško orodje po izkušnjah uspešnih mednarodnih podjetij je večino oglaševalskega proračuna usmeriti v celotno kupčevo izkušnjo od kontakta, nakupa, do uporabe in poprodajne izkušnje."
Več o programu pa si preberite tukaj.