Zmagovalec projekta Agrobiznis je domačija Grčin! |
|
Strokovna komisija projekta Agrobiznis, s katerim na časniku Finance spodbujamo podjetništvo na področju prehranske samooskrbe, je med petnajstimi kandidati izbrala zmagovalca. To je domačije Grčin iz Podvina pri Polzeli, ki pod blagovno znamko Družina Jabolčnik prodaja jabolčne sokove.
Sadjarstvo ima na domačiji Grčin dolgo tradicijo - z njim so se ukvarjali že v Avstro-Ogrski,danes so v ospredju sadni sokovi. Ko je domačijo Grčin konec devetdesetih let prejšnjega stoletja prevzela mlada generacija s Petrom Čvanom na čelu, so se preusmerili v brezalkoholne pijače. Jabolčne sokove tržijo pod znamko Družina Jabolčnik, ki ima pet članov: mamo, očeta, sina in jabolčna sokova z dodatkom aronije in ingverja. Več si preberite tukaj .
|
|
|
» Mladih je v kmetijstvu premalo,« je opozoril Dejan Židan, minister za kmetijstvo in okolje, ki opravlja tekoče posle. Več...
|
|
|
1. mesto : Domačija Grčin, za razvoj sokov in funkcionalnih živil
2. mesto :
Mlinarstvo Rangus, za proizvodnjo brezglutenskih žit
3. mesto :
Kmečka sirarna Gorički raj, za projekt Posvoji kozo
|
|
Partner projekta |
|
|
|
|
|
»Kot odgovoren slovenski trgovec se v Tušu zavedamo naše vloge v slovenskem prostoru, zato delujemo odgovorno ne le do našega kupca, ampak tudi do slovenskih proizvajalcev in ponudnikov domačih pridelkov, ki se ponašajo z odlično kakovostjo in prednostmi, ki jih prinaša lokalna pridelava. Zavzemamo se za slovensko prehransko samooskrbo in z umestitvijo lokalnih proizvodov na naše police prispevamo k ustvarjanju novih priložnosti za razvoj slovenskega gospodarstva. V okviru blagovne znamke Slovenske dobrote lokalnim pridelovalcem odpiramo vrata, da se predstavijo našim kupcem, s kakovostnimi slovenskimi zgodbami pa našim kupcem zagotavljamo lokalnost, ki jo od nas tudi pričakujejo.«
Bojan Brežnik,
Direktor marketinga Engrotuš d.o.o.
|
|