|
8.30 - 9.00
|
Prihod udeležencev
|
|
|
9.00 - 9.10
|
Uvodni nagovor:
-
Peter Frankl, direktor in glavni urednik Časnika Finance
- Bojan Brežnik, Tuš
|
|
|
9.10 - 9.40
|
Šibke in močne točke slovenske kmetijskopridelovalne industrije.
|
|
|
9.40 - 10.20
|
Je v Sloveniji prostor za kmetijske proizvajalce?
- Stanko Polanič, Panvita
- Aleš Kuhar, Biotehniška fakulteta
- Boštjan Kozole, Evrosad
|
|
|
10.20 - 10.35 |
Odmor
|
|
|
10.35 - 11.05 |
Niše za majhne kmetije
- *Robert Kadunc, Kadunc Gobar
- Anton Papež, Motor
|
|
|
11.05 - 11.40 |
Preplet kmeta in regije
- Anka Lipušček Miklavič, Mlekarna Planika
- Janko Kodila, Kodila
Pogovor vodi: Peter Frankl, Časnik Finance
|
|
|
11.40 - 12.15
|
Podelitev nagrade in razglasitev zmagovalca natečaja AGRObiznis ter pogovor z nagrajencem |
|
|
12.15
|
Zaključek srečanja in druženje
|
|
* Govorniki so vabljeni. |
|
|
|
»Kot odgovoren slovenski trgovec se v Tušu zavedamo naše vloge v slovenskem prostoru, zato delujemo odgovorno ne le do našega kupca, ampak tudi do slovenskih proizvajalcev in ponudnikov domačih pridelkov, ki se ponašajo z odlično kakovostjo in prednostmi, ki jih prinaša lokalna pridelava. Zavzemamo se za slovensko prehransko samooskrbo in z umestitvijo lokalnih proizvodov na naše police prispevamo k ustvarjanju novih priložnosti za razvoj slovenskega gospodarstva. V okviru blagovne znamke Slovenske dobrote lokalnim pridelovalcem odpiramo vrata, da se predstavijo našim kupcem, s kakovostnimi slovenskimi zgodbami pa našim kupcem zagotavljamo lokalnost, ki jo od nas tudi pričakujejo.«
Bojan Brežnik,
Direktor marketinga Engrotuš d.d.
|
|