Irena Rotar, vodja projekta Spoštujmo slovensko v Tušu
Irena Rotar svoje formalno znanje ekonomije aktivno udejanja v praksi. Njeno dolgoletno delo poznajo mnogi mladi podjetniki in kmetje, saj s povezovalnim pristopom uspešno združuje razmišljanje in podjetniške pobude na področju ekologije, agronomije, ekonomije in marketinga. Zavzema se za zdrav način življenja, sonaravno pridelavo hrane in aktiven pristop posameznika pri kreaciji idej ter njihovi realizaciji v praksi. Kot svetovalka za marketing na Mrežnem podjetniškem inkubatorju Savinjske regije Spin off Univerze v Mariboru je bila pobudnica BORZE IDEJ, pri izbiri najboljših podjetniških idej pa je sodelovala kot članica strokovne komisije. Skozi svoje delo v nevladnih organizacijah javnost ozavešča o pomenu samooskrbe, povezovanju znanja in sodelovanja. Je pobudnica in ustanoviteljica Ekofesta – festivala izmenjave znanj in dobrih izkušenj, soustanoviteljica Eko civilne iniciative Slovenije ter pobudnica Štafete semen-gibanje za sajenje, izmenjavo in ohranjanje tradicionalnih domačih in ekoloških vrst semen. Prepričana je, da imamo v Sloveniji dovolj znanja in resursov, da zmoremo z inovativnimi pristopi pospešiti gospodarstvo, kar učinkovito uresničuje tudi skozi Tušev projekt Spoštujmo slovensko, s katerim v tej slovenski trgovski verigi vzpodbujajo nakup kakovostnih slovenskih proizvodov, kupcem pa na svojih policah predstavljajo kakovostne izdelke manjših lokalnih pridelovalcev.
|
|
Aleksandra Horvat, Časnik Finance d.o.o., vodja projekta Agrobiznis in namestnica direktorice oglasnega trženja
|
|
Anton Papež, Motor d.o.o., eden najuspešnejših globalnih slovenskih managerjev
|
|
|
|
»Kot odgovoren slovenski trgovec se v Tušu zavedamo naše vloge v slovenskem prostoru, zato delujemo odgovorno ne le do našega kupca, ampak tudi do slovenskih proizvajalcev in ponudnikov domačih pridelkov, ki se ponašajo z odlično kakovostjo in prednostmi, ki jih prinaša lokalna pridelava. Zavzemamo se za slovensko prehransko samooskrbo in z umestitvijo lokalnih proizvodov na naše police prispevamo k ustvarjanju novih priložnosti za razvoj slovenskega gospodarstva. V okviru blagovne znamke Slovenske dobrote lokalnim pridelovalcem odpiramo vrata, da se predstavijo našim kupcem, s kakovostnimi slovenskimi zgodbami pa našim kupcem zagotavljamo lokalnost, ki jo od nas tudi pričakujejo.«
Bojan Brežnik,
Direktor marketinga Engrotuš d.o.o.
|
|