Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

 
»Kot odgovoren slovenski trgovec se v Tušu zavedamo naše vloge v slovenskem prostoru, zato delujemo odgovorno ne le do našega kupca, ampak tudi do slovenskih proizvajalcev in ponudnikov domačih pridelkov, ki se ponašajo z odlično kakovostjo in prednostmi, ki jih prinaša lokalna pridelava. Zavzemamo se za slovensko prehransko samooskrbo in z umestitvijo lokalnih proizvodov na naše police prispevamo k  ustvarjanju novih priložnosti za razvoj slovenskega gospodarstva. V okviru blagovne znamke Slovenske dobrote lokalnim pridelovalcem odpiramo vrata, da se predstavijo našim kupcem, s kakovostnimi slovenskimi zgodbami pa našim kupcem zagotavljamo lokalnost, ki jo od nas tudi pričakujejo.«
 
Bojan Brežnik,
Direktor marketinga Engrotuš d.o.o.
       
    Logo Finance

    © 2014 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

    | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE