Predstavitev Program Predavatelj Kotizacija Prijava
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
Predprijave do
24. 09. 2014
Novi pristopi k izdelavi poslovnega načrta: tveganja, negotovost in motivacija
Tveganja in negotovost kot osnova poslovnega planiranja.

24. oktober 2014, GZS, Ljubljana, od 9.00 do 14.00


PREDSTAVITEV:

Planski proces in uporaben strateški poslovni načrt postajata ključni semafor in kažipot - orodje pozicioniranja in kapitalske trdnosti podjetja v razmerah sprememb.

• Bi radi spoznali, katera tveganja morate prepoznati in ukrepe njihovega obvladovanja, da boste imeli osnovo napovedovanja poslovnih in finančnih ciljev?
Bi radi spoznali, kako skrajšati planski proces v podjetju in preiti iz formalizma k vsebini?
Vas zanima, kaj pomeni motivacija sodelavcev in vključevanje poslovnih partnerjev v planski proces?
Želite spoznati, kako uporabiti poslovni načrt za strateško pozicioniranje podjetja in v trženjske namene?
Vas zanima planiranje prodaje, prihodnje finančne trdnosti, likvidnosti, denarnih tokov… v spremenjenih in negotovih razmerah?
Bi radi spoznali kratkoročno in dolgoročno planiranje- njuno razlikovanje in dopolnjevanje?

Če ste vsaj na eno vprašanje odgovorili z DA, je to izobraževanje PRAVA REŠITEV ZA VAS.

 

OPIS VSEBINE

Poslovni načrt mora biti takšen, da ga vsi v podjetju razumejo, vzamejo za svojega in jemljejo resno, ker omogoča fleksibilnost podjetja, ustrezen model nagrajevanja in pravočasen odziv v primeru in v času odstopanja od želenih ciljev.

V planski proces je treba vključevati tudi poslovne partnerje, treba je vedeti, kdaj in zakaj. Pomembno je narediti kratek planski dokument in preiti iz formalizma k vsebini ter ga uporabiti v trženjske namene.

Tveganja so izhodišča poslovnega napovedovanja in graditve konkurenčne moči podjetja na kratek in dolgi rok. Poznati moramo mejo med kratkoročnim in dolgoročnim planiranjem, ki se dopolnjujeta. Poslovni načrt je uporaben pri krepitvi bonitete podjetja.


Poleg omenjenega bomo ponazorili konkretno, kako naj izgleda kredibilno in realno planiranje prodaje, nabave, stroškov, prikazali bomo izgradnjo planskega izkaza poslovnega izida, virov financiranja, obratnega kapitala in denarnega toka ter posledično planiranje kapitalske trdnosti, solventnosti in likvidnosti podjetja v spremenjenih razmerah.

Komu je seminar namenjem?

•    Finančnim direktorjem
•    Zaposleni v financah,
•    Direktorj malega, srednjega ali velikega podjetja
•    Plan in analize
•    Analitikom
•    Prokuristom
•    Izvršnim direktorjem
•    Zaposleni, ki so vključeni v strateško pozicioniranje podjetij

VABILO V PDF OBLIKI --> Tukaj

 AKTUALNO - NE SPREGLEJTE!

→ Slabitve v računovodskih izkazih
Termin: 19. september 2014, Ljubljana. Več o seminarju TUKAJ.

Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
Termin: 30. september 2014, Ljubljana. Več o seminarju TUKAJ .
Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
Termin: 10. oktober 2014, Ljubljana. Več o seminarju TUKAJ.
Za zavarovalnice: Zavarovalno-tehnične rezervacije
Termin: 21. oktober 2014, Ljubljana. Več o seminarju TUKAJ.  

Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
Termin: 23. oktober 2014, Ljubljana. Več o seminarju TUKAJ

Statusna preoblikovanja: moda ali nujno zlo?
Termin: 7. november 2014, Ljubljana. Več o seminarju TUKAJ.


Na vrh


PROGRAM:

Trajanje seminarja: 9.00-14.00

 

♦ Kaj so še sploh realne podatkovne osnove za planiranje

Organizacija planskega procesa, vključevanje sodelavcev in poslovnih  partnerjev v planski proces

Preiti iz formalizma k vsebini in narediti kratek dokument- poslovni načrt

Prepoznavanje tveganj in definiranje ukrepov obvladovanj ter celovito vključevanje le teh v planski proces in v planski dokument

Kratkoročno planiranje in dolgoročno planiranje- njuno prekrivanje, prepletenost in dopolnjevanje

Planiranje prodaje, nabave, stroškov, obsegov poslovanja,  izkaza poslovnega izida, obratnega kapitala, premoženjskega stanja, virov financiranja, denarnih tokov, pokazateljev finančne trdnosti, solventnosti, likvidnosti podjetja in skupine podjetij v času sprememb.

Uporaba dokumenta - poslovnega načrta za ohranjanje bonitete pri banki in v poslovnem okolju

Kaj, ko planski proces pokaže premalo finančnih efektov? Kje imamo notranje rezerve in maneverski prostor rasti?

Odzivanje v primeru odstopanj od planov

POSTAVITE SVOJE VPRAŠANJE STROKOVNJAKOM PRED SEMINARJEM!

Da bo izobraževanje prilagojeno vašim željam in pričakovanim odgovorom, lahko pošljete vprašanja na elektronski naslov . Odgovore vam bomo posredovali na seminarju. Dr. Tatjana Horvat je programski vodja seminarjev iz področja davkov, računovodstva in financ na Poslovni Akademiji Finance.

 


Na vrh


PREDAVATELJICA

Dr. Nadja Zorko ima dolgoletne izkušnje v bančnem in podjetniškem finančnem okolju. Je direktorica finančne funkcije in pooblaščenka uprave za upravljanje s tveganji v Eti d.d., pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij, sodna izvedenka za ekonomijo-ocenjevanje vrednosti podjetij kot tudi poslovna svetovalka. Zadnja leta se ukvarja s prestrukturiranjem zdravih podjetij v času sprememb v okolju ter s celostnimi spremembami sistemov in posameznikov.

 


Na vrh


KOTIZACIJA:
 
Kotizacija za seminar znaša 280 EUR (DDV ni vključen v ceno) in vključuje:
 
- kakovostna predavanja priznanih strokovnjakov
- seminarsko gradivo
- prigrizke in napitke med odmori
- potrdilo o udeležbi
- prilagojeno izobraževanje vašim potrebam z možnostjo predhodnega postavljanja vprašanj 
 
DO 30% POPUSTA ZA ZGODNJO PRIJAVO
 
Zgodnja prijava do vključno 24. septembra vam prinaša za 20% nižjo kotizacijo! 
 
Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo dodaten 5-odstotni popust (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen samo en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi).

Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak drugi 5-odstotni popust ter vsak naslednji iz podjetja dodaten 10-odstotni popust. 

POPUSTI SE SEŠTEVAJO.
 

 

S prijavo potrjujem in se strinjam s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani. 



 


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
        26.9. Trženje v turizmu v 21. stoletju
        30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
        30.9. ZA BANKE: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
        30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov?
        8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
        8.10. Brezplačni Forumi Financ - Pomurski forum Novo!
        10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
        15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Brezplačna prijava. Rok za oddajo: 15. oktober
        15.10. Vrednost inovacij - Bolnik: včeraj, danes, jutri
        21.10. ZA ZAVAROVALNICE: Vpliv ocen zavarovalno-tehničnih rezervacij na poslovni izid zavarovalnice
        22.10. ROMI = Return On Marketing Investment
        23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
        24.10. Novi pristopi k izdelavi poslovnega načrta: tveganja, negotovost in motivacija
        7.11. Statusna preoblikovanja - moda ali nujno zlo. Pravni, računovodski in davčni vidik združitev, delitev, nakupov deležev
        11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
        13.11. 1. Sarajevo Marketing Summit - Biznis je marketing ... in marketing je biznis
        19.11. 19. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
        20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
        5.12. Kateri kupci so dobičkonosni za vaš posel v 2015?
        19.9. Slabitve v računovodskih izkazih. Kdaj in kako opraviti ali odpraviti slabitve in vplivi na poslovni izid
        17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNE ZNAMKE
        15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
        1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček