Kot ste lahko prebrali v preteklih prispevkih Časnika Finance, smo napovedali tudi objavo krajših video predstavitev desetih finalistov tekmovanja Najpodjetniška ideja 2009. Tokrat predstavljamo Filokolo.
Popravilo koles na domu
Od lani kolesarjem v Ljubljani, Mariboru, Kranju in še kje ni več treba koles voziti na servis, temveč lahko na dom ali kam drugam pokličejo serviserja. Take storitve se je pri svojem delu v kolesarski trgovini domislil Miha Marn. Poizvedoval je, ali servis koles na domu pri nas kdo že ponuja, in ker ni našel konkurence, je odprl espe Filokolo.
Ob napovedovanju, da je prihodnost v storitvah, se mu je zamisel zdela toliko bolj zanimiva, poleg tega pa zanjo ni potreboval veliko kapitala, le znanje in usposobljenost, ki ju je imel. Po treh mesecih dela se je njegova ocena, da obstaja povpraševanje po takšni storitvi, izkazala za pravilno.
Na Marnovo presenečenje pa ni največ popravil počenih gum in strganih pletenic, temveč največkrat nastavlja menjalnike, hidravlične zavore, servisira hidravlične vilice ali zamenja verigo. Med strankami ima tudi starejše ljudi, ki kolesa ne morejo pripeljati na servis. Kolesa popravlja pred blokom ali hišo, pri zahtevnejših popravilih pa ga odpelje v delavnico in popravljenega pripelje stranki.
|
Ocena tveganja: Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2008. Finančni podatki zanj niso dostopni, zato lahko podjetje ocenimo samo po demografskih podatkih in plačilnih navadah. Podjetje od je svojega obstoja uvrščeno v razred tveganja CC, kot novo ustanovljeno podjetje. Pri tem lahko povemo, da na transakckijskih računih še ni zabeležil nobene blokade. Podjetje je enako tvegano kot vsako novoustanovljeno podjetje.
|
Glasujte za svojega favorita!
Vseh 10 tekmovalcev bomo predstavili do 7. maja, nakar boste o svojem favoritu lahko nekaj dni tudi glasovali na vstopni spletni strani Poslovne akademije. Na podlagi glasovanja in uredniške presoje bomo nato izbrali tri zmagovalce Najpodjetniške ideje 2009.
O tekmovanju Najpodjetniška ideja 2009
Časnik Finance spodbuja podjetništvo tudi s tekmovanjem Najpodjetniška ideja (NPI), ki v sezoni 2008/09 poteka že šestič. V člankih, v katerih smo zadnje leto v torkovi prilogi Evro na evro opisovali zanimive podjetniške zgodbe, smo predstavili 28 kandidatov za tokratno tekmovanje Najpodjetniška ideja. Z njim promoviramo inovativna podjetja in posameznike ter jih podpiramo v vseh fazah podjetniškega procesa, od ideje naprej.
S spremljanjem podjetniških uspehov in težav bi radi pripomogli k oblikovanju takega poslovnega ozračja, v katerem bo podjetništvo vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega. Radi bi tudi čim manj ovir za razvoj podjetništva.
Tekmovanje najpodjetniška ideja 2009
Deset finalistov 1. Center za sodobne izzive, ki pospešuje e-zdravje, kot pravimo informatiki v zdravstvu 2. Advansys z razvojem, izdelavo in vzdrževanjem informacijskih sistemov za igralnice 3. Optilab, pametna rešitev za odkrivanje zavarovalniških goljufij Admiral 4. Energen s ponudbo prijaznih energetskih storitev, kot je kogeneracija oziroma enota za sočasno proizvodnjo elektrike in toplote 5. Filokolo, servis koles na domu 6. Fonda.si, družinsko podjetje z edino zasebno ribogojnico kakovostnih brancinov v Piranskem zalivu in spletno prodajo rib. 7. Intera z razvitima spletnima orodjema za upravljanje odnosov s kupci in projektno vodenje 8. Mojedarilo.com, portal z darili in idejami za darila za pozabljivce rojstnih dni in obletnic 9. Nebulus, razvoj, izdelava in montaža kadilnic 10. Red Orbit, prvo slovensko podjetje, specializirano za iskalno trženje |