Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

NPI video: Fonda.si

30.04.2009  08:40   Dopolnjeno: 30.04.2009  09:05
Luka Žagar

Predstavljamo šestega izmed desetih finalistov tekmovanja Najpodjetniška ideja 2008/2009 - družinsko ribogojnico Fonda.si

Kot ste lahko prebrali v preteklih prispevkih Časnika Finance, smo napovedali tudi objavo krajših video predstavitev desetih finalistov tekmovanja Najpodjetniška ideja 2009. Tokrat predstavljamo družinsko ribogojnico Fonda.si.

Brancini iz slovenskega morja

Družinsko podjetje Fonda.si ima v Piranskem zalivu edino zasebno ribogojnico brancinov in klapavic pri nas. Po količini pridelanih rib je njihova ribogojnica butična oziroma nišna, svoj prostor na trgu pa si utrjujejo z usmeritvijo v visoko kakovost rib, z razvojem lastne blagovne znamke Fonda zdrava hrana in s spletno prodajo svežih rib, ki so jo pri nas uvedli prvi. Pri njih gojeni brancini so primerljive kakovosti kot divji brancini, saj mladice ročno hranijo z najboljšo in najdražjo krmo.

Inovativnost so pokazali tudi z uvedbo značke, na kateri piše datum izlova, dajo pa jo vsaki svoji ribi. Denar za velika vlaganja v ribogojnico si zagotavljajo tudi tako, da se prijavljajo na razpise za evropska sredstva iz skladov za ribištvo FIUR. Največ rib prodajajo domačim in italijanskim restavracijam, manjši delež pa izbranim ribarnicam in končnim kupcem.



 
Ocena tveganja: Podjetje je danes uvrščeno v razred tveganja BBB. V enakem obdobju lani je bilo uvrščeno v razred tveganja CCC. V obdobju enega leta se je tveganje iz vidika neuspešnosti zmanjšalo, predvsem na račun boljše uspešnosti in povečanja prihodkov. Iz vidika likvidnosti je podjetje zadolženo, saj obveznosti dosegajo 97 odstotkov vseh sredstev. V povprečju še vedno plačuje na valuto. Podjetju se skozi čas poslovanja zmanjšuje tveganje.

Glasujte za svojega favorita!

Vseh 10 tekmovalcev bomo predstavili do 7. maja, nakar boste o svojem favoritu lahko nekaj dni tudi glasovali na vstopni spletni strani Poslovne akademije. Na podlagi glasovanja in uredniške presoje bomo nato izbrali tri zmagovalce Najpodjetniške ideje 2009.

O tekmovanju Najpodjetniška ideja 2009

Časnik Finance spodbuja podjetništvo tudi s tekmovanjem Najpodjetniška ideja (NPI), ki v sezoni 2008/09 poteka že šestič. V člankih, v katerih smo zadnje leto v torkovi prilogi Evro na evro opisovali zanimive podjetniške zgodbe, smo predstavili 28 kandidatov za tokratno tekmovanje Najpodjetniška ideja. Z njim promoviramo inovativna podjetja in posameznike ter jih podpiramo v vseh fazah podjetniškega procesa, od ideje naprej.

S spremljanjem podjetniških uspehov in težav bi radi pripomogli k oblikovanju takega poslovnega ozračja, v katerem bo podjetništvo vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega. Radi bi tudi čim manj ovir za razvoj podjetništva.

Tekmovanje najpodjetniška ideja 2009

Deset finalistov

1. Center za sodobne izzive, ki pospešuje e-zdravje, kot pravimo informatiki v zdravstvu

2. Advansys z razvojem, izdelavo in vzdrževanjem informacijskih sistemov za igralnice

3. Optilab, pametna rešitev za odkrivanje zavarovalniških goljufij Admiral

4. Energen s ponudbo prijaznih energetskih storitev, kot je kogeneracija oziroma enota za sočasno proizvodnjo elektrike in toplote

5. Filokolo, servis koles na domu

6. Fonda.si, družinsko podjetje z edino zasebno ribogojnico kakovostnih brancinov v Piranskem zalivu in spletno prodajo rib.

7. Intera z razvitima spletnima orodjema za upravljanje odnosov s kupci in projektno vodenje

8. Mojedarilo.com, portal z darili in idejami za darila za pozabljivce rojstnih dni in obletnic

9. Nebulus, razvoj, izdelava in montaža kadilnic

10. Red Orbit, prvo slovensko podjetje, specializirano za iskalno trženje

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      


Preberite tudi:

8.5.09
NPI: Kdo je vaš favorit?
5.5.09
Bonitetna analiza finalistov za Najpodjetniško idejo 2008/2009




 

29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
3.9. Kako kažejo vaši prodajni načrti? 3. september je dan za vaš uspešen 'prodajni finish' v 2014!
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
17.9. 62. Marketinški fokus: Upravljanje naših blagovnih znamk na globalnih trgih
17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Oddajte prijavo do 15. oktobra.
21.10. Za zavarovalnice: Zavarovalno-tehnične rezervacije
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
11.11. Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi
19.11. Okoljsko srečanje 2014
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
27.5. Se vidimo na 20. SMK!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček