Kot ste lahko prebrali v preteklih prispevkih Časnika Finance, smo napovedali tudi objavo krajših video predstavitev desetih finalistov tekmovanja Najpodjetniška ideja 2009. Danes predstavljamo podjetje Red Orbit.
Specialisti iskalnega trženja
Red Orbit je prvo slovensko podjetje, ki je specializirano za iskalno trženje. Svojim strankam omogočajo, da se uvrstijo na prvo stran vseh pomembnih spletnih iskalnikov in si s tem znižajo stroške spletnega oglaševanja tudi za polovico. Za analizo spletnih strani so razvili tri storitve: analizo ključnih besed, analizo prijaznosti do spletnih iskalnikov in analizo konkurenčnosti spletne strani. Ker po njihovi oceni slovenska podjetja premalo poznajo prednosti iskalnega trženja, pričakujejo, da se bo to v času recesije, ko bodo podjetja prisiljena iskati učinkovitejše oblike trženja, spremenilo. Tudi oni iščejo primernega vlagatelja ali strateškega partnerja.
|
Ocena tveganja: Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2007 in bilo leta 2008 ocenjeno kot novoustanovljeno podjetje. S pridobitvijo finančnih izkazov za leto 2007, se ga je začelo ocenjevati kot ostala podjetja. Danes je uvrščeno v razred tveganja A in dosega 75 točk od 100-tih. Podjetje je donosno in zmerno zadolženo. Iz vidika tveganosti je dobro podjetje. V povprečju plačuje z od enega do sedmih dni zamude in doslej ni imelo blokade na transakcijskem računu. Kljub temu, da je novo podjetje, se tveganje zmanjšuje z leti poslovanja.
|
Glasujte za svojega favorita!
Vseh 10 tekmovalcev bomo posamično predstavili do 7. maja, nakar bodo predstavljeni še skupaj. O svojem favoritu boste lahko glasovali med 11. in 15. majem na spletnih straneh Poslovne akademije. Na podlagi vašega glasovanja in uredniške presoje bomo nato izbrali tri zmagovalce Najpodjetniške ideje 2009.
O tekmovanju Najpodjetniška ideja 2009
Časnik Finance spodbuja podjetništvo tudi s tekmovanjem Najpodjetniška ideja (NPI), ki v sezoni 2008/09 poteka že šestič. V člankih, v katerih smo zadnje leto v torkovi prilogi Evro na evro opisovali zanimive podjetniške zgodbe, smo predstavili 28 kandidatov za tokratno tekmovanje Najpodjetniška ideja. Z njim promoviramo inovativna podjetja in posameznike ter jih podpiramo v vseh fazah podjetniškega procesa, od ideje naprej.
S spremljanjem podjetniških uspehov in težav bi radi pripomogli k oblikovanju takega poslovnega ozračja, v katerem bo podjetništvo vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega. Radi bi tudi čim manj ovir za razvoj podjetništva.
Tekmovanje najpodjetniška ideja 2009
Deset finalistov 1. Center za sodobne izzive, ki pospešuje e-zdravje, kot pravimo informatiki v zdravstvu 2. Advansys z razvojem, izdelavo in vzdrževanjem informacijskih sistemov za igralnice 3. Optilab, pametna rešitev za odkrivanje zavarovalniških goljufij Admiral 4. Energen s ponudbo prijaznih energetskih storitev, kot je kogeneracija oziroma enota za sočasno proizvodnjo elektrike in toplote 5. Filokolo, servis koles na domu 6. Fonda.si, družinsko podjetje z edino zasebno ribogojnico kakovostnih brancinov v Piranskem zalivu in spletno prodajo rib. 7. Intera z razvitima spletnima orodjema za upravljanje odnosov s kupci in projektno vodenje 8. Mojedarilo.com, portal z darili in idejami za darila za pozabljivce rojstnih dni in obletnic 9. Nebulus, razvoj, izdelava in montaža kadilnic 10. Red Orbit, prvo slovensko podjetje, specializirano za iskalno trženje |