![]()
Foto: Urban Štebljaj
|
Ekipa Isse: Kristian Hajnšek (levo), Jan Kobler in Andraž Mihelin (desno)
|
Najpodjetniška ideja leta je športno-rekreativna jadrnica seascape 18, ki jo je razvilo podjetje Issa.
"Zmaga je priznanje našim naporom. Večina naših strank že ima kakšno jadrnico, in jo kupi kot nek dodatek," je v pogovoru po razglasitvi dejal Andraž Mihelin iz zmagovalnega podjetja. "To je jadrnica za uživače." Podjetje je letos že prodalo 75 jadrnic, do konca leta pa naj bi se število povzpelo na 100.
Iščemo nove ideje, ker želimo spodbujati podjetnost
"Pomembno je, da najdemo nekaj, kar bo našo družbo peljalo naprej. Vem, da nas bo peljal naprej nekdo, ki veliko dela, ki išče posel, ki skuša prodati svojo podjetnost. Hočeš nočeš bo ta družba postala podjetniška, sicer ne bomo mogli več ničesar ustvarjati. Podjetniški sektor postaja v Sloveniji vse bolj pomemben, kar se kaže tudi v deležu BDP-ja," je v nagovoru na začetku prireditve poudaril odgovorni urednik in direktor Časnika Finance Peter Frankl. "Vsi skupaj želimo spodbujati podjetnost in ustvarjalnost."
Vabljeni k ogledu fotoutrinkov podelitve:
|
Zmaga prinesla večjo prepoznavnost
Pred razglasitvijo zmagovalca je svoje izkušnje predstavil tudi zmagovalec lanskega izbora Andraž Štalec iz podjetja Red Orbit, ki se ukvarja z iskalnim marketingom. Kot je dejal, je zmaga veliko pripomogla k rasti in uspehu podjetja, drugi pomemben dejavnik pa je bila kriza. "Hvala bogu za krizo in upam, da bo še malo trajala," se je pošalil in razložil, da je kriza dejansko pomagala k razvoju podjetja, saj so podjetja v krizi zmanjšala marketinške proračune in več pozornosti namenila spletnemu trženju, ki je stroškovno veliko bolj učinkovito in merljivo. "Zmaga nam je pomagala k večji prepoznavnosti in ko povemo, da smo zmagali, nam velikokrat potem bolj zaupajo. Začela sva dva, zdaj nas je že več kot deset. Pomembno je, da so tvoje storitve tržno naravnane. Potrebno je prodajati. Že skozi razvoj moraš vedeti, kaj bo dodana vrednost tvoje storitve."
Tista pika na i: od ideje do uspešnega posla
![]()
Foto: Urban Štebljaj
|
'Peter Frankl in Tone Strnad'
|
Zaključna prireditev letošnjega, že sedmega zapored, izbora za Najpodjetniško idejo, ki ga organizira Časnik Finance, se je začela s pogovornim šovom s Tonetom Strnadom, generalnim direktorjem skupine Medis, ki ga je vodil Frankl. Strnad je leta 1989 po odhodu iz Leka ustanovil svoje podjetje in vanj vložil takratnih 100 nemških park. V dvajsetih letih je Medis postalo največja neodvisna družba na območju Srednje in Jugovzhodne Evrope na področju promocije in informiranja o zdravilih. Danes je podjetje prisotno v 13 državah, zaposluje pa okoli 250 delavcev. "Treba je imeti dobro idejo, vztrajnosti in dobre sodelavce," je Strnadov recept za poslovni uspeh.
V letošnjem izboru več kot 40 prijav
V letošnjem izboru je sodelovalo več kot 40 podjetniških idej. Uredniška komisija je izmed njih najprej izbrala 10 finalistov, potem pa je kombinacija glasov spletnega glasovanja na spletni strani Financ in uredniške komisija prinesla tri superfinaliste: podjetja Issa (rekreativno-tekmovalna jadrnica seascape 18), Viidea (napredna tehnološka platforma za upravljanje videoposnetkov z učnimi vsebinami) in DRM (oprema stanovanj z varčnimi LED-svetili).
Že na lovu za novimi idejami
Če imate podjetniško idejo, potem vas vabimo, da se prijavite v nov krog izbora, ki že poteka. Mogoče bo ravno vaša Najpodjetniška ideja 2010/2011!
Preberite več o podjetju Issa in si oglejte videopredstavitev vseh treh superfinalistov.
Vse informacije o izboru najdete na posebni spletni strani. |