Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Najbolj konkurenčni bodo podatke razumeli v trenutku, ko bodo ti nastali

11.03.2014  10:47
Manja Pušnik

Tako pravi Jeff Jonas, glavni znanstvenik skupine Entity Analytic Solutions

Kaj lahko pričakujemo v prihodnosti, glede na to kaj vemo danes? Po eni strani bodo organizacije želele pridobiti še več podatkov. Pojavlja se potreba po čim krajšem odzivnem času med njihovim nastankom in uporabo. Najbolj konkurenčni bodo podatke razumeli v trenutku, ko bodo ti nastali. In v istem trenutku tudi ustrezno reagirali.

Če temu dodamo še podatke o gibanju ljudi, ki nastajajo z uporabo miljard mobilnih naprav, bo prihodnost neverjetno zanimiva. Kot je videti, so ravno ti geografsko prostorski podatki analitična superhrana prihodnosti, pravi Jeff Jonas.

Na dogodku, ki sta ga v ljubljanskem Grand hotelu Union organizirala IBM in časnik Finace je izjemnemu predavatelju Jeffu Jonasu prisluhnilo okoli 250 udeležencev.

Jeff Jonas je vodilni IBM-ov znanstvenik za področje analitike in nosilec naziva IBM Fellow, najvišjega priznanja, ki ga znanstvenik, inženir ali programer lahko dobi pri IBM-u. Jonas dokazuje, da je z analitiko mogoče pomagati ljudem in širši družbi.

V pogovoru s Petrom Franklom, direktorjem in glavnim urednikom časnika Finance je Jonas razkril, da bo v prihodnjih letih obseg podatkov tako velik, da jih ne bomo uspeli vseh shraniti.

Jeff Jonas je pri 17-tih opustil šolanje, saj je bil, kot pravi, "obseden" z računalniškim programiranjem. Pri rosnih 20-tih je njegovo podjetje bankrotiralo in kmalu zatem je ustanovil drugo podjetje. Nikoli ni dokončal univerzitetnega izobraževanja, čeprav se mu danes zdi, da je formalna izobrazba izjemno pomembna. Je oče treh otrok in izjemen ultramaratonski športnik, saj je večkrat prejel naziv Iron man.

Poglejte si fotogalerijo z dogodka, ki je potekalo pod geslom "Thing big! Think future!"


 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
3.9. Kako kažejo vaši prodajni načrti? 3. september je dan za vaš uspešen 'prodajni finish' v 2014!
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
17.9. 62. Marketinški fokus: Upravljanje naših blagovnih znamk na globalnih trgih
17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Oddajte prijavo do 15. oktobra.
21.10. Za zavarovalnice: Zavarovalno-tehnične rezervacije
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
11.11. Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi
19.11. Okoljsko srečanje 2014
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
27.5. Se vidimo na 20. SMK!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček