Globalizacija, odprava ovir v mednarodni trgovini in elektronsko poslovanje so podjetjem ponudili možnost, da z agresivnim davčnim načrtovanjem zmanjšajo svojo davčno breme na minimum. Giganti, kot so Apple, Starbucks in Google so z agresivnim davčnim načrtovanjem dosegli, da znaša povprečna stopnja obdavčitve njihovih dobičkov zgolj nekaj odstotkov. več o agresivnem davčnem svetovanju boste izvedeli na seminarju Poslovne akademije 8. aprila v prostorih GZS v Ljubljani.
Predavala bosta Rosana Dražnik, davčna svetovalka iz družbe Leitner + Leitner in Jure Mercina iz odvetniške pisarne Blaž Pate.
Prijavite se lahko tukaj.
![]() |
Čeprav so ukrepi agresivnega davčnega načrtovanja v večini primerov zakoniti, pa je meja med agresivnim davčnim načrtovanjem in nezakonitim davčnim izogibanjem tanka. Tako se lahko hitro zgodi, da se znajdete na napačni strani zakona, pojasnjuje predavatelj Jure Mercina.
Pri tem ne gre zgolj za velika mednarodna podjetja, ampak tudi za majhna in srednja podjetja, ki poslujejo mednarodno ali lokalno in v želji po večji konkurenčnosti in prihrankih včasih sprejmejo davčno tvegane odločitve.
V mednarodnem okolju in Sloveniji poteka zato s strani države vse bolj odločen boj proti davčnemu izogibanju in agresivnemu davčnemu svetovanju. "Dodatno so se okrepila prizadevanja za avtomatsko izmenjavo podatkov med državami na več ravneh. V luči teh dogodkov se je treba še bolj zavedati, katera dejanja so še dopustna kot davčna optimizacija, kdaj pa gre za nezakonito davčno izogibanje ali davčno utajo. Slednje ima lahko za posledico ne zgolj negativen vpliv na ugled podjetja, ampak gre lahko tudi kaznivo dejanje, za katerega je predvidena zaporna kazen, " še poudarja Mercina.
Več o programu si lahko preberete tukaj.
![]() |