Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Kaj storiti, da se ne bi znašli v davčni utaji?

12.03.2014  14:11
Manja Pušnik

V mednarodnem okolju in Sloveniji poteka odločen boj proti davčnemu izogibanju in agresivnemu davčnemu svetovanju

Globalizacija, odprava ovir v mednarodni trgovini in elektronsko poslovanje so podjetjem ponudili možnost, da z agresivnim davčnim načrtovanjem zmanjšajo svojo davčno breme na minimum. Giganti, kot so Apple, Starbucks in Google so z agresivnim davčnim načrtovanjem dosegli, da znaša povprečna stopnja obdavčitve njihovih dobičkov zgolj nekaj odstotkov. več o agresivnem davčnem svetovanju boste izvedeli na seminarju Poslovne akademije 8. aprila v prostorih GZS v Ljubljani.

Predavala bosta Rosana Dražnik, davčna svetovalka iz družbe Leitner + Leitner in Jure Mercina iz odvetniške pisarne Blaž Pate.

Prijavite se lahko tukaj.


Čeprav so ukrepi agresivnega davčnega načrtovanja v večini primerov zakoniti, pa je meja med agresivnim davčnim načrtovanjem in nezakonitim davčnim izogibanjem tanka. Tako se lahko hitro zgodi, da se znajdete na napačni strani zakona, pojasnjuje predavatelj Jure Mercina.

Pri tem ne gre zgolj za velika mednarodna podjetja, ampak tudi za majhna in srednja podjetja, ki poslujejo mednarodno ali lokalno in v želji po večji konkurenčnosti in prihrankih včasih sprejmejo davčno tvegane odločitve.

V mednarodnem okolju in Sloveniji poteka zato s strani države vse bolj odločen boj proti davčnemu izogibanju in agresivnemu davčnemu svetovanju. "Dodatno so se okrepila prizadevanja za avtomatsko izmenjavo podatkov med državami na več ravneh. V luči teh dogodkov se je treba še bolj zavedati, katera dejanja so še dopustna kot davčna optimizacija, kdaj pa gre za nezakonito davčno izogibanje ali davčno utajo. Slednje ima lahko za posledico ne zgolj negativen vpliv na ugled podjetja, ampak gre lahko tudi kaznivo dejanje, za katerega je predvidena zaporna kazen, " še poudarja Mercina.

Več o programu si lahko preberete tukaj.


 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

20.3. Kako analizirati bilance in napovedi poslovanja poslovnih partnerjev
20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
21.3. Za podružnice: Kako pripraviti bilance in davčni obračun in DDV
25.3. Priprava dokumentacije za davčne olajšave v raziskave in razvoj
25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju
26.3. Kako spremljati denarni tok in plan likvidnosti
28.3. Koristi sistema varnosti in zdravja pri delu - aktualne praktične izkušnje
31.3. Inovacije za boljše življenje. Kaj se lahko naučimo od nizozemskih rešitev za boljši jutri? Povezujemo nizozemske in slovenske izkušnje! Novo!
8.4. Agresivno davčno optimiziranje: Kako preprečiti, da se ne bi znašli v davčni utaji?
8.4. Brezplačni Forumi Financ - Zgornje Gorenjski forum
10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.
15.4. 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
16.4. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci Novo!
13.5. 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
27.5. 19. Slovenska marketinška konferenca - Od mikro segmentov do globalnih trgov. Ali je naša ponudba prava?
11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
20.2. LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček