Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Želite predstaviti svoje uspehe širši marketinški javnosti?

17.03.2014  12:08
Manja Pušnik

Pohitite in oddajte svoj prispevek na razpis najkasneje do 20. marca! Trije prispevki bodo uvrščeni v program letošnje Slovenske marketinske konference

19. Slovenska marketinška konferenca, ki bo 27. in 28. maja v Portorožu bo v ospredje postavila najboljše prakse domačih in mednarodnih zmagovalcev, ki so našli pravo formulo za oblikovanje uspešne ponudbe in jo podprli s kanali in orodji za učinkovit doseg.

Menite, da je to uspelo tudi vam? Če se najdete v spodnjih kriterijih, potem kliknite tukaj in oddajte svoj prispevek na razpis. Morda prav vas čakata dva nepozabna dneva za izobraževanje, druženje in predstavitev v Portorožu in to brez plačila kotizacije!

1. Ste izboljšali rezultate podjetja s spremembo strategije nastopa na trgu ali spremembo poslovnega modela?

2. Ste izboljšali donosnost naložb v svojih marketinških kampanjah z uporabo novih idej, orodij, ki temeljijo na tehnologiji, in naprednih metodologij ciljanja?

3. Ste uspešno uvedli svoje slovenske napredne izdelke na vsaj dveh ali treh tujih trgih ali vsaj dveh različnih celinah?

Z veseljem razkrivamo, da bodo letos v programu SMK številni sveži obrazi, več kot tri četrtine bo tujih govornikov. Uvodni govornik bo Patrick van der Pijl, predsednik uprave in ustanovitelj, Business Models Inc.



 
Patrick van der Pijl

Patrick van der Pijl ima 17 let izkušenj na področju strategij in inovacij, oblikovanja novih poslovnih modelov, oblikovanja poslovanja in grafične pomoči organizacijam z različnih panog po vsem svetu. Je producent svetovne uspešnice "Business Model Generation", ki sta jo napisala Osterwalder in Yves Pigneur. Z uporabo vizualnih orodij, kot je kanvas poslovnih modelov (Business Model Canvas), pomaga poslovnim organizacijam in novoustanovljenim podjetjem prenoviti poslovne modele in oblikovati prihodnje strategije.

Prijava na konferenco do 31. marca 2014 prinaša do 35 odstotkov popusta!

Prijavite se lahko tukaj.

Program 19. SMK pa je na voljo tukaj.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

25.3. Priprava dokumentacije za davčne olajšave v raziskave in razvoj
25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju
26.3. Kako spremljati denarni tok in plan likvidnosti
31.3. Inovacije za boljše življenje. Kaj se lahko naučimo od nizozemskih rešitev za boljši jutri? Povezujemo nizozemske in slovenske izkušnje!
8.4. Agresivno davčno optimiziranje: Kako preprečiti, da se ne bi znašli v davčni utaji?
8.4. Brezplačni Forumi Financ - Zgornje Gorenjski forum
10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.
15.4. 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
16.4. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
23.4. 61. Marketinški fokus: Sodobni marketing in njegovi učinki Novo!
13.5. 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
27.5. 19. SMK - Od mikro segmentov do globalnih trgov. Je naša ponudba prava?
20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
20.2. LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček