19. Slovenska marketinška konferenca, ki bo 27. in 28. maja v Portorožu bo v ospredje postavila najboljše prakse domačih in mednarodnih zmagovalcev, ki so našli pravo formulo za oblikovanje uspešne ponudbe in jo podprli s kanali in orodji za učinkovit doseg.
Menite, da je to uspelo tudi vam? Če se najdete v spodnjih kriterijih, potem kliknite tukaj in oddajte svoj prispevek na razpis. Morda prav vas čakata dva nepozabna dneva za izobraževanje, druženje in predstavitev v Portorožu in to brez plačila kotizacije!
1. Ste izboljšali rezultate podjetja s spremembo strategije nastopa na trgu ali spremembo poslovnega modela?
2. Ste izboljšali donosnost naložb v svojih marketinških kampanjah z uporabo novih idej, orodij, ki temeljijo na tehnologiji, in naprednih metodologij ciljanja?
3. Ste uspešno uvedli svoje slovenske napredne izdelke na vsaj dveh ali treh tujih trgih ali vsaj dveh različnih celinah?
![]() |
Z veseljem razkrivamo, da bodo letos v programu SMK številni sveži obrazi, več kot tri četrtine bo tujih govornikov. Uvodni govornik bo Patrick van der Pijl, predsednik uprave in ustanovitelj, Business Models Inc.
![]() |
Patrick van der Pijl
|
Patrick van der Pijl ima 17 let izkušenj na področju strategij in inovacij, oblikovanja novih poslovnih modelov, oblikovanja poslovanja in grafične pomoči organizacijam z različnih panog po vsem svetu. Je producent svetovne uspešnice "Business Model Generation", ki sta jo napisala Osterwalder in Yves Pigneur. Z uporabo vizualnih orodij, kot je kanvas poslovnih modelov (Business Model Canvas), pomaga poslovnim organizacijam in novoustanovljenim podjetjem prenoviti poslovne modele in oblikovati prihodnje strategije.
Prijava na konferenco do 31. marca 2014 prinaša do 35 odstotkov popusta!
Prijavite se lahko tukaj.
Program 19. SMK pa je na voljo tukaj.