Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Ali veste kakšen je sodobni marketing?

02.04.2014  19:50
Manja Pušnik

Če želite izvedeti več, se nam pridružite na 61. Marketinškem fokusu 23. aprila v Ljubljani!

Čakajo vas trije primeri iz finančne industrije, primer z IT-ja, iz telekomunikacijske panoge, en primer trgovca, primer iz elektroindustrije, primer iz predelovalne panoge ter tudi analiza o desetih letih Effie finalistov.

Preverite odlično ponudbo, ki velja ob prijavi do 9. aprila, vsi udeleženci SMKja (ali tisti, ki se boste na konferenco še prijavili) pa se lahko fokusa udeležite za ceno 100 evrov (+DDV).


Prijavite se lahko tukaj.

Koga vse boste videli in slišali?

Čaka vas odličen program, dobra družba, nove ideje za (še) boljši marketing!

- Vesna Žabkar (EF): Cilji marketinških aktivnosti - analiza desetih let Effie finalistov

- Predrag Budimir (SAS Institute Beograd): CRM - Izkoristite celoten marketinški potencial

- Leon Šikovec (Sberbank) in Špela Petač (Saatchi & Saatchi): Zamenjaj banko

- Igor Radovič (Banka Koper) in Maja Golob (Spago): Ciljno komuniciranje in aktivacija zaposlenih

- Tjaša Kolenc Filipčič (Zavarovalnica Triglav): Uspeh je nekaj, za čemer vsi strmimo. Kako ga osvojimo.

- Darja Teržan (Mlekarna Celeia): S poveč(ev)anjem vlaganj v blagovno znamko do višjih donosov.

- Nataša Bogataj (Big Bang) in Andraž Štalec (Red Orbit): Merjenje učinkovitosti marketinga v Big Bangu

- Diana Horvat in Alenka Megušar (Energetika Ljubljana): Kako pomembna je zvestoba odjemalcem?

- Alenka Jakomin in Eva Pečovnik (Pristop): DEOS - Ustvarjajte nova življenjska poglavja

- Mitja Lazar (Telekom Slovenije): TViN - V koraku s časom, prostorom in potrebami uporabnikov

- Špela Žorž (Grey Ljubljana), Mitja Pirc (Pristop), Aljaž Podlogar (Digigral): Instant marketing in rezultati


Izkoristite ugodnosti:

• Predprijava do srede, 9. aprila: posebni 20 odstotni popust

• Člani DMS: 10 odstotni popust

• Vsak drugi in naslednji iz istega podjetja: 10 odstotni popust.

• Kotizacija za SMK udeležence: 100 EUR + DDV

• Kotizacija z vsemi popusti: 152,50 EUR + DDV

Dobrodošli ponovno v naši družbi!

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

8.4. Brezplačni Forumi Financ - Zgornjegorenjski forum
10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.
15.4. 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
16.4. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
23.4. Agresivno davčno optimiziranje (BEPS): Kako preprečiti, da se ne bi znašli v davčni utaji?
23.4. 61. Marketinški fokus: Sodobni marketing in njegovi učinki
24.4. Pripravljajo se DDV spremembe (tako »doma« kot v EU)
25.4. Planiranje denarnega toka in likvidnosti v praksi Novo!
13.5. 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
27.5. Zadnji dan POPUSTOV! 19. SMK - Od mikro segmentov do globalnih trgov. Je naša ponudba prava?
31.3. Inovacije za boljše življenje. Kaj se lahko naučimo od nizozemskih rešitev za boljši jutri?
26.3. Kako spremljati denarni tok in plan likvidnosti
25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju
25.3. Priprava dokumentacije za davčne olajšave v raziskave in razvoj
20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
20.2. LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček