Čakajo vas trije primeri iz finančne industrije, primer z IT-ja, iz telekomunikacijske panoge, en primer trgovca, primer iz elektroindustrije, primer iz predelovalne panoge ter tudi analiza o desetih letih Effie finalistov.
Preverite odlično ponudbo, ki velja ob prijavi do 9. aprila, vsi udeleženci SMKja (ali tisti, ki se boste na konferenco še prijavili) pa se lahko fokusa udeležite za ceno 100 evrov (+DDV).
![]() |
Prijavite se lahko tukaj.
Koga vse boste videli in slišali?
Čaka vas odličen program, dobra družba, nove ideje za (še) boljši marketing!
- Vesna Žabkar (EF): Cilji marketinških aktivnosti - analiza desetih let Effie finalistov
- Predrag Budimir (SAS Institute Beograd): CRM - Izkoristite celoten marketinški potencial
- Leon Šikovec (Sberbank) in Špela Petač (Saatchi & Saatchi): Zamenjaj banko
- Igor Radovič (Banka Koper) in Maja Golob (Spago): Ciljno komuniciranje in aktivacija zaposlenih
- Tjaša Kolenc Filipčič (Zavarovalnica Triglav): Uspeh je nekaj, za čemer vsi strmimo. Kako ga osvojimo.
- Darja Teržan (Mlekarna Celeia): S poveč(ev)anjem vlaganj v blagovno znamko do višjih donosov.
- Nataša Bogataj (Big Bang) in Andraž Štalec (Red Orbit): Merjenje učinkovitosti marketinga v Big Bangu
- Diana Horvat in Alenka Megušar (Energetika Ljubljana): Kako pomembna je zvestoba odjemalcem?
- Alenka Jakomin in Eva Pečovnik (Pristop): DEOS - Ustvarjajte nova življenjska poglavja
- Mitja Lazar (Telekom Slovenije): TViN - V koraku s časom, prostorom in potrebami uporabnikov
- Špela Žorž (Grey Ljubljana), Mitja Pirc (Pristop), Aljaž Podlogar (Digigral): Instant marketing in rezultati
![]() |
Izkoristite ugodnosti:
• Predprijava do srede, 9. aprila: posebni 20 odstotni popust
• Člani DMS: 10 odstotni popust
• Vsak drugi in naslednji iz istega podjetja: 10 odstotni popust.
• Kotizacija za SMK udeležence: 100 EUR + DDV
• Kotizacija z vsemi popusti: 152,50 EUR + DDV
Dobrodošli ponovno v naši družbi!