Nič nenavadnega. V današnjih časih nas podatki obkrožajo na vsakem koraku in vse težje je izmed vse te gmote izluščiti za nas relevantne informacije, ki bi ob enem tudi uporabne in predvsem ažurne.
![]() |
Proces določanja prave ciljne skupine običajno poteka skozi tri procesne faze:
1. ANALIZA TRGA IN OBSTOJEČIH NAROČNIKOV:
Preden lahko določimo pravo ciljno skupino moramo najprej ugotoviti kaj je za nas prava ciljna skupina. Tega se najlažje lotimo tako, da pregledamo obstoječe stanje in si odgovorimo na naslednja vprašanja: Kdo so naše obstoječe stranke? Kdo so za nas najbolj donosne stranke? Kakšen je trg na katerem ponujamo naše storitve/produkte? Želimo vstopiti še na kater drug trg/ segment?
2. SEGMENTACIJA TRGA
- Segmentacija trga in določanje ciljnih skupin glede na karakteristike obstoječih strank
- Prilagajanje aktivnosti ciljnim skupinam
3. RELEVANTNE IN STROŠKOVNO UČINKOVITE CILJNE SKUPINE
- Prihranek nepotrebnih stroškov pri poštnini in materialih: pošiljanje pošte na aktivna podjetja in ne izbrisana / blokirana, naslavljanje dobro stoječih podjetij.
Bisnode vam pri tem lahko priskoči na pomoč z rešitvami točno po vaši meri s pomočjo katerih spoznate trg na katerem ste oz. na njega vstopate, v Sloveniji in na območju Alpe Adria. Skupaj z vami najdemo najbolj optimalne, stroškovno učinkovite in predvsem donosne ciljne skupine.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na 01 620 2 712 ali na e-pošti: .