Udeležba na 19. Slovenski marketinški konferenci (SMK) je tudi tokrat priložnost za preoblikovanje trženjskih izzivov v tržne uspehe! V ospredju bodo ključni trendi sodobnega marketinga: big data, analitika, tehnološke rešitve, CRM, uporabniška izkušnja. Vse za izboljšanje vaše ponudbe. Zato si rezervirajte čas in pridite 27. in 28. maja v Grand hotel Bernardin v Portorož!
![]() |
Prijavite se lahko tukaj.
Več o programu si preberite tukaj.
Martin Boehm o novih tehnologijah
V sredo, 28. maja boste lahko prisluhnili predavanju na temo »Kako nove tehnologije omogočajo podjetjem, da od svojih kupcev dobijo več?« Na njem bo med drugim Martin Boehm iz madridske IE Business School govoril o priložnostih in ovirah pri ugotavljanju ustrezne vrednosti ter izpostavil možne rešitve, ki jih prinaša sodobna tehnologija.
Martin Boehm je v intervjuju za revijo Marketing magazin (MM) med drugim povedal: »Digitalna doba je olajšala zajemanje in analizo podatkov o strankah, ki jih družbe uporabljajo za podlago o donosnosti, ki naj bi jo stranke ustvarile v svojem "življenju". Tako je omogočila tudi izvedljivost »relationship« marketinga.«
![]() |
Martin Boehm
|
Digitalni stik s potrošnikom je zgolj stik
»Odnosi s strankami so umerjeni skozi stike, z drugimi besedami digitalni stik ponuja možnost vplivanja in celo začetek ali konec odnosa s stranko, meni Boehm. Vendar je digitalni stik preprosto samo medij za doseganje kupca, ne pa dejanski odnos.
»Moje raziskave kažejo na pozitiven vpliv uporabe interneta na lojalnost stranke. Namreč iz podatkov približno 10 tisoč odjemalcev velike evropske maloprodajne banke sem zaznal pozitiven učinek med uporabo interneta in trajanjem odnosa stranke do banke. Uporaba interneta zmanjšuje verjetnost, da stranka zapusti banko, za 87,1 odstotka. To pomeni, da je za uporabnike interneta verjetnost, da ostane stranka banke še po petih letih kar 96-odstotna, medtem ko je verjetnost za uporabnika tradicionalnih kanalov le 74-odstotna., » je pojasnil Martin Boehm.
Na odločitev o nakupu vedno vpliva celo vrsto dejavnikov, ki običajno vključujejo ceno, kakovost izdelka in še veliko več. »Določen nabor dejavnikov, ki usmerjajo nakupno odločitev, bo vedno odvisen tudi od vsakega posameznega kupca. Lojalnost pa na drugi strani poganja zadovoljstvo, ki je kombinacija pričakovanja uporabnikov in zaznane kakovosti. Z drugimi besedami, če izkušnja z izdelkom ali storitvijo presega pričakovanja neke stranke, bo ta zadovoljna. To zadovoljstvo bo vodilo k večji verjetnosti, da ta stranka postane lojalna, » je še pojasnil Boehm. Potrošniki se nenehno spreminjajo. Njihova pričakovanja in želje se nenehno spreminjajo. Zato so spremembe edina stalnica v marketingu.
Kdo je Martin Boehm?
Upravljanje odnosov s strankami, gradnja dolgotrajnega partnerstva z njimi in vpliv menedžerskih dejavnosti na ta odnos so področja, ki se jim Martin Boehm še zlasti posveča v svoji akademski karieri dekana za programe in profesorja za marketing na poslovni šoli IE v Madridu. Razvija tudi analitične modele za ocenitev življenjske vrednosti stranke.