Osrednji govornik tokratne že 19. SMK, ki poteka v organizaciji časnika Finance in Društva za marketing Slovenije, je bil vodilni strokovnjak za poslovne modele Nizozemec Patrick van der Pijl. S poslovnimi strategijami je v zadnjih 17 letih pomagal že marsikateremu podjetju pri preboju in kasneje krepitvi na trgu. Osrednja tema letošnje SMK je "Od mikro segmentov do globalnih trgov".
Slišali smo, da je obdobje velikih dobičkov in rastočih tržnih deležev mimo ter da bodo preživela le tista podjetja, ki svoje poslovanje nadgrajujejo in so inovativna. Na vprašanje, kaj je na primer trenutno dodana pri poslu van der Pijl pojasnjuje, da je dodana vrednost na primer v glasbeni industriji drugačna kot na drugih poslovnih podoročjih. Danes je tako treba najti dostop do glasbe in ne pot, kako glasbo uporabljati. Udeležencem je podal številne nasvete, kako je danes treba spremeniti poslovni model.
Poglejte si fotografske utrinke prvega dne 19. SMK.
|
Foto: Jernej Lasić