Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

(Foto) 19.SMK: Osredotočeni smo na dobre čase!

27.05.2014  11:04
Manja Pušnik

Prvi dan Slovenske marketinške konference (SMK) se je začelo s predavanjem strokovnjaka za poslovne modele Patrickom van der Pijlem

Osrednji govornik tokratne že 19. SMK, ki poteka v organizaciji časnika Finance in Društva za marketing Slovenije, je bil vodilni strokovnjak za poslovne modele Nizozemec Patrick van der Pijl. S poslovnimi strategijami je v zadnjih 17 letih pomagal že marsikateremu podjetju pri preboju in kasneje krepitvi na trgu. Osrednja tema letošnje SMK je "Od mikro segmentov do globalnih trgov".

Slišali smo, da je obdobje velikih dobičkov in rastočih tržnih deležev mimo ter da bodo preživela le tista podjetja, ki svoje poslovanje nadgrajujejo in so inovativna. Na vprašanje, kaj je na primer trenutno dodana pri poslu van der Pijl pojasnjuje, da je dodana vrednost na primer v glasbeni industriji drugačna kot na drugih poslovnih podoročjih. Danes je tako treba najti dostop do glasbe in ne pot, kako glasbo uporabljati. Udeležencem je podal številne nasvete, kako je danes treba spremeniti poslovni model.

Poglejte si fotografske utrinke prvega dne 19. SMK.


Foto: Jernej Lasić

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
3.9. Kako kažejo vaši prodajni načrti? 3. september je dan za vaš uspešen 'prodajni finish' v 2014!
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
17.9. 62. Marketinški fokus: Upravljanje naših blagovnih znamk na globalnih trgih
17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Oddajte prijavo do 15. oktobra.
21.10. Za zavarovalnice: Zavarovalno-tehnične rezervacije
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
11.11. Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi
19.11. Okoljsko srečanje 2014
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
27.5. Se vidimo na 20. SMK!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček