Belgijski strokovnjak Gery Pollet, ustanovitelj in predsednik uprave podjetja ZapFi, je s predavanjem o mobilnem marketingu odprl drugi, zadnji dan letošnje Slovenske marketinške konference. Predstavil je hitrost razvoja novih tehnologij in govoril o tem, kako se mora temu prilagajati sodobni marketing.
Gery Pollet je pojasnil, da se je prvi val novih tehnologij začel v začetku 90-tih let minulega stoletja, ko se je začel razvijati internet. Takrat je imelo dostop do interneta le nekaj deset milijonov ljudi, do leta 2010 je bilo že milijardo uporabnikov interneta. V zadnjih štirih letih pa se je število uporabnikov interneta podvojilo. "Mobilne tehnologije zelo hitro napredujejo, prav tako mobilni marketing. Kaj nas torej čaka v prihodnjih letih? " se je spraševal Pollet. Slišali smo, da je bil leta 2008 prvič uporabljen super računalnik, do konca desetletja pa se je popolnoma in zelo hitro razvila mobilna tehnologija. "Če se že zdaj ne ukvarjate z mobilnim marketingom, je to tako rekoč že prepozno," je udeležencem konference dejal Gerry Pollet.
Po najnovejših podatkih svetovna podjetja na leto porabijo pet milijard ameriških dolarjev za mobilni marketing. Zato Pollet napoveduje, da bo mobilni marketing rasel več kot 20 odstotkov na leto, ali celo še hitreje. Napoveduje, da se bo marketing na televiziji znižal na okoli 45 odstotkov.
"Vse se hitreje razvija, kot smo predvideli, zato je nujno, da pri mobilnem marketingu razmišljate o zasebnosti in zaupanju potrošnika," je še dejal Gery Pollet.
Poglejte si foto utrinke drugega dne 19.SMK.
|
Pripravili pa smo tudi mini časopis o dogajanju na SMK. Vabljeni k ogledu!