Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

(foto) Drugi dan 19. SMK o novih tehnologijah in trženju

28.05.2014  11:06
Manja Pušnik

Drugi dan Slovenske marketinške konference smo začeli s predavanjem o hitrem napredku mobilne tehnologije in s tem posledično tudi mobilnega marketinga

Belgijski strokovnjak Gery Pollet, ustanovitelj in predsednik uprave podjetja ZapFi, je s predavanjem o mobilnem marketingu odprl drugi, zadnji dan letošnje Slovenske marketinške konference. Predstavil je hitrost razvoja novih tehnologij in govoril o tem, kako se mora temu prilagajati sodobni marketing.

Gery Pollet je pojasnil, da se je prvi val novih tehnologij začel v začetku 90-tih let minulega stoletja, ko se je začel razvijati internet. Takrat je imelo dostop do interneta le nekaj deset milijonov ljudi, do leta 2010 je bilo že milijardo uporabnikov interneta. V zadnjih štirih letih pa se je število uporabnikov interneta podvojilo. "Mobilne tehnologije zelo hitro napredujejo, prav tako mobilni marketing. Kaj nas torej čaka v prihodnjih letih? " se je spraševal Pollet. Slišali smo, da je bil leta 2008 prvič uporabljen super računalnik, do konca desetletja pa se je popolnoma in zelo hitro razvila mobilna tehnologija. "Če se že zdaj ne ukvarjate z mobilnim marketingom, je to tako rekoč že prepozno," je udeležencem konference dejal Gerry Pollet.

Po najnovejših podatkih svetovna podjetja na leto porabijo pet milijard ameriških dolarjev za mobilni marketing. Zato Pollet napoveduje, da bo mobilni marketing rasel več kot 20 odstotkov na leto, ali celo še hitreje. Napoveduje, da se bo marketing na televiziji znižal na okoli 45 odstotkov.

"Vse se hitreje razvija, kot smo predvideli, zato je nujno, da pri mobilnem marketingu razmišljate o zasebnosti in zaupanju potrošnika," je še dejal Gery Pollet.

Poglejte si foto utrinke drugega dne 19.SMK.


Foto: Nejc Lasić

Pripravili pa smo tudi mini časopis o dogajanju na SMK. Vabljeni k ogledu!

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
3.9. Kako kažejo vaši prodajni načrti? 3. september je dan za vaš uspešen 'prodajni finish' v 2014!
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
17.9. 62. Marketinški fokus: Upravljanje naših blagovnih znamk na globalnih trgih
17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Oddajte prijavo do 15. oktobra.
21.10. Za zavarovalnice: Zavarovalno-tehnične rezervacije
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
11.11. Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi
19.11. Okoljsko srečanje 2014
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
27.5. Se vidimo na 20. SMK!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček