Kdaj se je začela Discoveryjeva zgodba in kje je podjetje danes?
Discovery Channel je v ZDA začel oddajati leta 1985 - uresničile so se sanje ustanovitelja in predsednika Discovery Commnications, Johna Hendricksa, ki je prepoznal potrebo po televizijskem kanalu, ki bi potešil radovednost gledalcev in jih informiral o svetu, ki jih obdaja. Od takrat beležimo rast tako v ZDA, kakor v mednarodnih mrežah. Trenutno oddajamo v več kot 220 državah in teritorijih ter dosežemo 2.5 milijardi naročnikov. Discovery Channel je številka 1 med mednarodnimi plačljivimi programi, z obsežnim portfeljem programov na več tržiščih, kot katerakoli druga medijska hiša. V zadnjih letih smo z nakupom Eurosporta ponudbo razširili tudi na druge žanre, z nakupom SBS Broadcastinga v Skandinaviji pa smo razširili tudi poslovne modele, na t.i. free-to-air kanale.
|
Kdaj je Discovery vstopil na slovenski trg? Ste zadovoljni z dosedanjim razvojem?
Navzoči smo že več kot petnajst let. Najprej smo ponudili Discovery Channel, nato Animal Planet, Investigation in nazadnje TLC. Od samega začetka beležimo pozitivno rast in smo zelo zadovoljni z gledanostjo v Sloveniji: po podatkih AGB Nielsen je bil Discovery Channel v obdobju med januarjem in aprilom 2014, v starostni skupini od 18 - 49, najbolj gledan dokumentarni program in med 10 najbolj gledanimi kanali v Sloveniji (na osmem mestu in s 6 % letno rastjo). Tudi TLC je v dobrem položaju, med 10 najbolj gledanimi kanali, s 13 % letno rastjo. Tako lahko vidite, da je Slovenija izredno pomembna za nas, gledalci radi gledajo naše programe, načrtujemo tudi nadaljnji razvoj. Je poseben trg, z mnogimi priložnostmi.
Smo Slovenci tipični gledalci Discovery Channela?
Discovery dela nekaj posebnega; in to je njegova vsebina, ki ustreza gledalcem v različnih državah in kulturah. Ugotavljamo, da so si gledalci po svetu zelo podobni - z veliko radovednostjo opazujejo svet, želijo razširiti svoja obzorja in vedno iščejo nove stvari. Slovenski gledalci še posebej spremljajo naše oddaje, ki so povezane z avtomobili.
Ali nove tehnologije vplivajo na upadanje števila televizijskih gledalcev?
Ravno nasprotno. Nove tehnologije omogočajo našim gledalcem, da spremljajo vsebine na vseh platformah, kadarkoli in kjerkoli. Na letni ravni investiramo 1,6 milijarde ameriških dolarjev v razvoj vsebin, tako da verjamem, da smo v najboljšem možnem položaju, saj naraščajo zahteve po visoko kakovostnih vsebinah. Še več: v zadnjem desetletju je število dnevnih gledalcev klasične televizije raslo vsako leto tako v ZDA kot tudi v Evropi. Novi mediji ponudbo klasične televizije tako še nadgrajujejo.