Dan Gramada, Brand Partnership Manager Discovery SEE, je bil eden izmed zanimivih govorcev, ki je predstavil del rezultatov najnovejše raziskave, ki jo je izvedla vodilna svetovna medijska hiša na področju plačljivih TV programov.
|
Dan Gramada
|
Discovery bo rezultate najnovejše raziskave "The future of TV advertising", ki se osredotoča na oglaševalske trende in nove načine razvoja vsebin, katere vključujejo tudi gledalce, uradno predstavil v prihajajočih mesecih. Rezultati temeljijo na kvantitativnih in kvalitativnih podatkih, v njej pa je sodelovalo 300 anketirancev in 10 visokih uslužbencev medijskih hiš in oglaševalskih agencij iz CEEMEA regije.
Na podlagi rezultatov strokovnjaki iz Discoveryja izpostavljajo tri glavne ugotovitve:
Televizija ostaja kraljica oglaševanja in zreli gledalci razumejo, da je oglaševanje ključno za ustvarjanje kvalitetne vsebine. Še več, verjamejo, da ima oglaševanje večji vpliv na njim priljubljenih in zaupanja vrednih kanalih.
Pomembna ugotovitev je tudi da, mora biti reklamni oglas na novo izumljen, saj gledalci iščejo nove načine, ki bi jih pritegnili in navdihnili. Ta trend predstavlja oglaševalce pred še večji izziv, saj morajo bolje uravnavati komunikacijo v različni medijih in kar se da dobro izkoristiti neobičajne projekte, s katerimi bi se dotaknili gledalcev. Pozorni morajo biti na multimedijske platforme in načine, kako se le-te lahko med seboj dopolnjujejo. Sploh zato, ker je prepoznavanje kampanje neposredno povezano s številom platform, preko katerih dosežejo gledalce. Discoveryjeva raziskava tudi razkriva, da je za razvoj še učinkovitejšega televizijskega oglaševanja bistvena boljša povezava med televizijo in drugim zaslonom, ki ga spremlja gledalec.
Nenazadnje, gledalci imajo vedno večjo željo po lastništvu - še posebej pri vsebini želijo doživeti personaliziran pristop, želijo si občutka, da so nekaj posebnega. To odpira veliko priložnosti za blagovne znamke in oglaševalce, da ustvarjajo bolj individualizirano, personalizirano vsebino: pravilen pristop je torej primerno personalizirano oglaševanje.
Glede na vse povedano lahko rečemo, da je prihodnost televizijskega oglaševanja polna izzivov, naslednji koraki oglaševalcev pa vsebujejo še intenzivnejše povezovanje z blagovnimi znamkami preko klasičnih TV oglasov in sponzorstev. Z boljšim prepletanjem različnih medijskih kanalov je na voljo ogromno novih priložnosti za povezovanje gledalcev z blagovnimi znamkami še dolgo po zaključku oglaševalskih akcij.