Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Zmagovalec projekta Agrobiznis je domačija Grčin!

19.06.2014  11:34
Manja Pušnik

Domačija Grčin jabolčne sokove prodaja pod blagovno znamko Družina Jabolčnik

Strokovna komisija projekta Agrobiznis, s katerim na časniku Finance spodbujamo podjetništvo na področju prehranske samooskrbe, je med petnajstimi kandidati izbrala zmagovalca. To je domačije Grčin iz Podvina pri Polzeli, ki pod blagovno znamko Družina Jabolčnik prodaja jabolčne sokve.


Sadjarstvo ima na domačiji Grčin dolgo tradicijo - z njim so se ukvarjali že v Avstro-Ogrski,danes so v ospredju sadni sokovi. Ko je domačijo Grčin konec devetdesetih let prejšnjega stoletja prevzela mlada generacija s Petrom Čvanom na čelu, so se preusmerili v brezalkoholne pijače. Prej so iz jabolk delali tudi jabolčno vino oziroma tolkec. Jabolčne sokove tržijo pod znamko Družina Jabolčnik, ki ima pet članov: mamo, očeta, sina in jabolčna sokova z dodatkom aronije in ingverja. Sokove, ki so brez koncentratov, pridobivajo z najnežnejšimi tehnološkimi postopki.

Njihove sokove je moč dobiti tudi v nekaterih manjših in ekotrgovinah, gostiščih in na turističnih kmetijah po Sloveniji. Pred kratkim so začeli sodelovati tudi s Sodexom Slovenije, prodajati pa so ji začeli tudi v Tušu.

Priznanje za uvrstitev na drugo mesto na natečaju Agrobiznis je prejelo podjetje Rangus Mlinarstvo in trgovina za projekt brezglutenske proizvodnje žit, priznanje pa je prejela še Kmečka sirarna Gorički raj za projekt "Posvoji kozo".

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNA ZNAMKA NIMA MEJA
17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih. Kdaj in kako opraviti ali odpraviti slabitve in vplivi na poslovni izid
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
26.9. Trženje v turizmu v 21. stoletju
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
30.9. ZA BANKE: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov?
8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Brezplačna prijava. Rok za oddajo: 15. oktober
15.10. Vrednost inovacij - Bolnik: včeraj, danes, jutri
21.10. ZA ZAVAROVALNICE: Vpliv ocen zavarovalno-tehničnih rezervacij na poslovni izid zavarovalnice
22.10. ROMI = Return On Marketing Investment
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
24.10. Planiranje in priprava strateškega poslovnega načrta v negotovih razmerah poslovanja Novo!
7.11. Statusna preoblikovanja - moda ali nujno zlo
11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
19.11. 19. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček