Na 6. konferenci Marketing in prodaja na policah, ki bo 8. oktobra v Ljubljani, bodo predstavniki trgovskih hiš in distributerjev govorili o prihodnosti trgovine, natančneje o inovativnosti pred, na in za trgovskimi policami. Gostili bomo zanimive sogovornike, med drugim tudi predstavnike hrvaškega Konzuma, Mercatorja, Tuša, Orbica in Perutnine Ptuj.
Izkoristite priložnost in se še danes prijavite na konferenco! Ob prijavi do 10. septembra lahko koristite do 35 odstotni popust!
Prijavite se lahko tukaj.
![]() |
Jure Radoš iz hrvaškega Konzuma bo uvodoma predstavil poglede na prihodnost sodelovanja med trgovcem in dobavitelji. Kako se bodo razvijali odnosi, kakšna bodo pričakovanja trgovcev, kakšne so zahteve potrošnikov in kakšen mora biti njihov vpliv na ravnanje dobaviteljev in kako se praksa najboljših dobaviteljev razlikuje od povprečja. To je le nekaj vprašanj, na katere bo odgovoril predstavnik hrvaške trgovske verige Konzum.
![]() |
Jure Radoš, Konzum
|
Irena Novinec iz Orbica bo predstavila pogled in izkušnje distributerja o tem, kako delajo najboljši proizvajalci. Govorila bo tudi kako se odnosov z distributerjem lotevajo najboljši, kakšno pomoč nudijo ter kaj pričakujejo od distributerja. Izkušnje enega večjih distributerjev bodo gotovo koristne vsem, ki želijo izboljšati svojo prodajo doma in na mednarodnih trgih.
![]() |
Irena Novinec iz Orbica
|
V pogovoru o prihodnost FMCG podjetji in o tem, na kaj osredotočiti svoje vire in aktivnosti za uspeh v prihodnje, bodo s svojimi mnenji sodelovali predstavniki FMCG. Mitja Pirc iz Pristopa bo tako predstavil kako se FMCG podjetja spopadajo oziroma bi se lahko spopadla s spremembami v sektorju trgovine v Sloveniji, govoril pa bo tudi o prihodnjem razvoju diskontov, rasti spletnih trgovin z živili in povečevanju deleža trgovskih znamk.
David Visenjak iz Perutnine Ptuj bo prikazal izkušnje celostnega ukrepanja vodilnega igralca v posameznih kategorijah za rast prodaje pri klasičnih trgovcih in diskontih.
Spremenjene gospodarske razmere, večanje tržnih deležev diskontov in drugačna pričakovanja kupcev vplivajo na uspešnost poslovanja tradicionalnih trgovcev. Da bi se bolj približal svojim kupcem, je tako slovenski trgovec TUŠ lani temeljito reorganiziral procese upravljanja z blagovnimi skupinami. Direktorica nabave in logistike v Tušu Manja Lampe bo govorila o izkušnjah. S svežimi vpogledi bo temo dopolnil Simon Hernaus iz Omnibusa. V luči sodelovanja s TUŠ-em bo tako predstavil nekatere inovativne pristope pri optimizaciji prodajnega mesta: zgodbe na prodajnem mestu, uvajanje novih tehnologij, pomen lokalne ponudbe, navzkrižno pozicioniranje ...itd.
![]() |
Simon Hernaus, Omnibus
|
Prvič bodo v Sloveniji predstavljeni primeri dobre prodajno - marketinške prakse in sicer družbe Nielsen Adriatics, Olimpijskega komiteja Slovenije, Mercatorja in Oculusa.
Več o programu pa si preberite tukaj.