![]() ![]() ![]() Kako ukrepati, da se čim več priložnosti realizira še v letu 2014 Gospodarska zbornica Slovenije (Dimičeva 13), Ljubljana Spoštovani, KORISTNO BRANJE: Za prodajalce je konec leta pred vrati. Kako kažejo vaši prodajni načrti?
Na vrh ![]() PROGRAM
V tem sklopu bomo odgovorili na vprašanja · Kako skrbeti za svoj prodajni lijak, da bomo uspešno zaključili 2014 · Kako preveriti ali so naše priložnosti resnično priložnosti ali zgolj slabi leadi? – kriteriji za prepoznavanje pravih prodajnih priložnosti · Kako oceniti kakovost prodajnih priložnosti? – uporaba matrike Urgentnost za stranko – Alocirana sredstva stranke · Kako oceniti realnost prodajne uspešnosti do konca leta? – kakovost prodajnih priložnosti*vrednost prodajnih priložnosti Pregled objektivne ocene stanja potencialnih poslov do konca leta 2014. Načini za čim objektivnejšo oceno, ki je osnova za ukrepanje prodajalcev.
11.00 - 12.30 Kaj morate narediti za uspešen zaključek prodaje v letu 2014? V tem sklopu bomo odgovorili na vprašanja · Kaj narediti, če naša priložnost za stranko ni urgentna in zanjo jima sredstev? · Kaj narediti, če naša priložnost za stranko ni urgentna, a ima že alocirana sredstva? · Kaj narediti, če je naša priložnost za stranko urgentna, a nima alociranih sredstev? · Kaj narediti, če je naša priložnost za stranko urgentna in ima alocirana sredstva? Pregled ukrepov za zaključevanje poslov pred koncem leta – kaj lahko naredite za uspešen zaključek prodaje v 2014. 13.15 – 15.00 Akcijski načrt do konca 2014 in kaj moramo spremeniti za prodajno uspešno 2015 V tem sklopu bodo udeleženci … · določili si bodo akcijski načrt za uspešno končanje prodajnih projektov do konca leta · naredili oceno stanja svoje prodaje in kaj morajo spremeniti, da bo leto 2015 prodano uspešno. · naredili opomnik, kaj je potrebno spremeniti v organizaciji, prodajnih procesih in vodenju prodaje, da bodo najbolje pripravljeni na leto 2015. Naredili bodo svoj Sales management Audit Na vrh ![]() Matjaž Kovačič, PROKO
Na vrh ![]() KOTIZACIJA:
Kotizacija za delavnico znaša 240 EUR (DDV ni vključen v ceno) in vključuje:
- kakovostna predavanja priznanih strokovnjakov
- seminarsko gradivo
- prigrizke in napitke med odmori
- potrdilo o udeležbi
- prilagojeno izobraževanje vašim potrebam z možnostjo predhodnega postavljanja vprašanj
UGODNOSTI:
Na vrh ![]()
Vaš komentar tega dogodka:
|

29.8. | Kako pravilno oblikovati transferne cene? |
3.9. | AKCIJA: Prijavite se DANES na uspešen 'prodajni finish' v 2014 in uveljavite 25% popust! |
15.9. | Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014 |
17.9. | 62. Marketinški fokus: BLAGOVNA ZNAMKA NIMA MEJA |
17.9. | Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum |
19.9. | Slabitve v računovodskih izkazih |
23.9. | Finančno nagrajevanje prodajnega osebja |
30.9. | Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado. |
30.9. | Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca? |
8.10. | 6. konferenca Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi |
10.10. | Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij |
15.10. | Razpis za Okoljske nagrade 2014. Brezplačna prijava. Rok za oddajo: 15. oktober |
21.10. | Za zavarovalnice: Zavarovalno-tehnične rezervacije |
23.10. | Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital |
11.11. | Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi |
19.11. | 19. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba! |
20.11. | 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek |

1.7. | Konferenca slovenskih izvoznikov |
19.6. | Agrobiznis |
18.6. | E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi. |
12.6. | 2. konferenca o družinskem podjetništvu |
27.5. | Se vidimo na 20. SMK! |
FOTO | FOTO | FOTO | REVIJA | ||||
|
![]() |
|
![]() |
||||
31. Finančna konferenca | Zabava na 19. SMK | Podelitev Najpodjetniške ideje | Aprilski Akademček | ||||