Predstavitev Program Predavatelja Kotizacije Prijava
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
PRIJAVA
AKCIJA: Prijavite se DANES na uspešen 'prodajni finish' v 2014 in uveljavite 25% popust!
Kako ukrepati, da se čim več priložnosti realizira še v letu 2014

Gospodarska zbornica Slovenije (Dimičeva 13), Ljubljana


Spoštovani,

 se tudi vi sprašujete, kako si zagotoviti doseganje prodajnih ciljev 2014?
Bomo upali na uresničitev ali bomo danes začeli s ključnimi aktivnostmi, potrebnimi za njihovo uresničitev?

Pridite na delavnico in spoznajte enostaven in praktičen način analize prodajnih priložnosti ter kako ukrepati, da se čim več priložnosti realizira še v letu 2014. Delavnica je usmerjena v uspešno zaključevanje vaše prodaje v letu 2014!

Investirajte en dan za interaktivno delo in praktične nasvete iz prve roke, da boste dosegli prodajne načrte v tem letu. Število mest na delavnici je omejeno!

Po delavnici boste:

checkZnali analizirati kakovost svojega prodajnega lijaka

checkNaredili akciji načrt, da boste odprte priložnosti do konca leta 2014 materializirali v sklenjene posle

checkOcenili ali so »leadi«, ki jih imate, res prave prodajne priložnosti

checkKvalitetno ocenili svoje posle, ki so »tik pred zaključkom«

checkZnali reagirati glede na 4 različne tipe prodajnih priložnosti

checkNaredili oceno realnosti prodajnih uspehov v zadnjem kvartalu

checkDobili odgovore na svoja individualna vprašanja

Delavnico bosta vodila Primož Hvala, Human & Sales Consulting in Matjaž Kovačič, PROKO

Delavnica je namenjena: direktorjem, vodjem prodaje in vodjem prodajnih področij, vsem, ki želijo narediti vse za dosego prodajnih ciljev v 2014.

KORISTNO BRANJE: Za prodajalce je konec leta pred vrati. Kako kažejo vaši prodajni načrti?

 


Na vrh


PROGRAM

 

Pred delavnico   

- Udeleženci posredujejo vprašanja, svoje izzive, ki jih rešujemo na delavnici – sooblikujejo vsebino dneva, ki je tako prilagojen njihovim potrebam.   

- Vsa vprašanja pošljite na ali              

Med delavnico  

- Uporabimo pristop, ki udeležencem omogoči, da si na koncu delavnice pripravijo svoje akcijske načrte za prodajno uspešen zaključek leta 2014           

- Udeleženci dobijo priložnost spoznati prakso drugih in v svoje okolje prenesti nekatere prijeme.  

Po delavnici

- Udeleženci imajo možnost postaviti dodatna vprašanja avtorjem še 14 dni po delavnici.     

- Vsa vprašanja pošljite na   


 9.00 – 10.45 Analiza prodajnih priložnosti

V tem sklopu bomo odgovorili na vprašanja

·         Kako skrbeti za svoj prodajni lijak, da bomo uspešno zaključili 2014

·         Kako preveriti ali so naše priložnosti resnično priložnosti ali zgolj slabi leadi? – kriteriji za prepoznavanje pravih prodajnih priložnosti

·         Kako oceniti kakovost prodajnih priložnosti? – uporaba matrike Urgentnost za stranko – Alocirana sredstva stranke

·         Kako oceniti realnost prodajne uspešnosti do konca leta? – kakovost prodajnih priložnosti*vrednost prodajnih priložnosti

 Pregled objektivne ocene stanja potencialnih poslov do konca leta 2014. Načini za čim objektivnejšo oceno, ki je osnova za ukrepanje prodajalcev.

 

11.00 -  12.30 Kaj morate narediti za uspešen zaključek prodaje v letu 2014?

V tem sklopu bomo odgovorili na vprašanja

·         Kaj narediti, če naša priložnost za stranko ni urgentna in zanjo jima sredstev?

·         Kaj narediti, če naša priložnost za stranko ni urgentna, a ima že alocirana sredstva?

·         Kaj narediti, če je naša priložnost za stranko urgentna, a nima alociranih sredstev?

·         Kaj narediti, če je naša priložnost za stranko urgentna in ima alocirana sredstva?

 Pregled ukrepov za zaključevanje poslov pred koncem leta – kaj lahko naredite za uspešen zaključek prodaje v 2014.

13.15 – 15.00 Akcijski načrt do konca 2014 in kaj moramo spremeniti za prodajno uspešno 2015

V tem sklopu bodo udeleženci …

·        določili si bodo akcijski načrt za uspešno končanje prodajnih projektov do konca leta

·        naredili oceno stanja svoje prodaje in kaj morajo spremeniti, da bo leto 2015 prodano uspešno.

·        naredili opomnik, kaj je potrebno spremeniti v organizaciji, prodajnih procesih in vodenju prodaje, da bodo najbolje pripravljeni na leto 2015. Naredili bodo svoj Sales  management Audit


Na vrh


Matjaž Kovačič, PROKO

matjaž kovačičMatjaž je diplomiral na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru na smeri Ekonometrija. V svetovalni posel prihaja iz gospodarstva. Zato so v njegovih nasvetih in prijemih vsebine, ki jih vsakodnevno uporabljajo v majhnih in srednjih podjetjih. V zadnjih letih se predvsem usmerja na področje prodaje. Vsebinsko je poudarek na standardizaciji postopkov, razumevanju kupcev in uvajanju principov svetovalne prodaje in s tem povečanja uspešnosti in učinkovitosti prodajnih ekip, upravljanju prodaje in napovedovanju prihodkov. Je avtor bloga Kompleksna prodaja, kjer preko brezplačnih nasvetov širi zavest o modernih prodajnih pristopih na področju prodaje. Njegov moto je, da je prodaja stroka postavljanja pravih vprašanj ob pravem času na pravem mestu. S prijemom "postavi eno vprašanje več" pa uspešno mentorira in coacha tako prekaljene mačke kot tudi mnoge začetnike v svetu podjetništva."

 


Primož HvalaMag. Primož Hvala, partner v podjetju Human & Sales Consulting, deluje na področju trženjskega menedžmenta, prodajnega menedžementa in razvoja menedžerjev. Je avtor številnih trženjskih in prodajnih delavnic, nosilec predmeta Sales in Marketing Management na MBA in EMBA programih Cotrugli BA, kjer predava v Zagrebu, Beogradu in Sofiji.

Je član programskih svetov konferenc Sales Summit, Prodaja in marketing na policah, dolgoletni programski vodja Marketinških fokusov, ... 
 


Na vrh


KOTIZACIJA:
 
Kotizacija za delavnico znaša 240 EUR (DDV ni vključen v ceno) in vključuje:
 
- kakovostna predavanja priznanih strokovnjakov
- seminarsko gradivo
- prigrizke in napitke med odmori
- potrdilo o udeležbi
- prilagojeno izobraževanje vašim potrebam z možnostjo predhodnega postavljanja vprašanj 
 
 
UGODNOSTI:
 
  • Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo dodaten 5-odstotni popust (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen samo en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi)
  • Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak drugi 5-odstotni popust ter vsak naslednji iz podjetja dodaten 10-odstotni popust

 
S prijavo potrjujem in se strinjam s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani.


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
        3.9. AKCIJA: Prijavite se DANES na uspešen 'prodajni finish' v 2014 in uveljavite 25% popust!
        15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
        17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNA ZNAMKA NIMA MEJA
        17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
        19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
        23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
        30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
        30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
        8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
        10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
        15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Brezplačna prijava. Rok za oddajo: 15. oktober
        21.10. Za zavarovalnice: Zavarovalno-tehnične rezervacije
        23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
        11.11. Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi
        19.11. 19. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
        20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
        1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
        19.6. Agrobiznis
        18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
        12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
        27.5. Se vidimo na 20. SMK!

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček