Udeleženci okrogle mize na temo " Ali bo digital res požrl marketing" bodo skušali odgovoriti na štiri vprašanja, in sicer: zakaj management consulting in IT hiše razvijajo digitalne oddelke? Zakaj je »disruptive innovation« sestavni del DNK digitala? Zakaj se že dve leti med svetovalskimi krogi šušlja oziroma napoveduje, da bo novi član uprave (C-level) CDO, Chief Digital Officer? In, zakaj na novo nastajajoči digitalni oddelki postajajo direktno podrejeni C-levelu in ne več marketingu, že zdavnaj pa ne več IT-ju?
Vabljeni torej na 60. Marketinški fokus 26. februarja v Ljubljani.
Prijavite se lahko tukaj.
![]() |
Okroglo mizo bo vodil Sašo Dimitrievski, ustanovitelj ene izmed prvih digitalnih agencij v regiji, danes partner Pristopa, strateg in marketingaš z digitalnim DNK. Trdi, da digital marketinga ni več, da je od njega ostal le marketing.
Njegovi sogovorniki bodo:
- Darko Butina, prokurist v podjetju Elektro energija in partner v podjetju BUDS svetovanje. Do začetka lanskega leta je vodil podjetje Mimovrste, kjer je skupaj s sodelavci uspel pomembno izboljšati poslovanje, leta 2011 pa zagotoviti investicijo v podjetje s strani Netretail Holdinga (danes del mednarodne skupine Naspers). Pred dvema letoma mu je uspelo podjetje uspešno prodati Netretailu. Pred tem je bil direktor oziroma član poslovodstva v podjetjih Trimo (Trimo UAE), Najdi.si, Adeptio (podjetje je prejelo tudi naziv časnika Finance Najpodjetniška ideja 2006) in Nil.
![]() |
Darko Butina
|
- Primož Žižek je direktor raziskovalnega »think tanka« E-laborat in svetovalec za upravljanje sprememb v podjetjih v informacijski družbi. Picture Slovenia, Netfork akademija, Google me, so projekti, ki jim je vdihnil avtorsko noto. Pristop, Spem, Najdi.si pa podjetja, kjer je uspešno deloval pred davnimi časi.
![]() |
Primož Žižek
|
- Marjan Novak, urednik MM-a je v oglaševanju 21 let. Pri Europlakatu je od leta 1995 do 2000 prodal na tisoče plakatov, leta 2008 prevzel MM in leta 2012 organiziral prvo slovensko konferenco o digitalnem komuniciranju Diggit. Že pet let vsako leto pregleda več kot 600 digitalnih kampanj, ki se potegujejo za nagrade Epica. V Slovenijo je pripeljal Martina Lindstroma in dvakrat podelitev nagrad Epica.
![]() |
Marjan Novak
|
- Dare Klavžar, direktor SAS Adriatic region, podjetja, ki je redni »gost« Gartnerjevega »Magic Quadranta«
Več o programu najdete tukaj.