Raziskave in dogajanja v dosedanjih gospodarskih in finančnih recesijah so pokazale, da umik trženja za leto dni lahko pomeni do štiri leta okrevanja. Kako tržiti v 21. stoletju boste izvedeli na seminarju Poslovne akademije 25. marca v prostorih GZS v Ljubljani.
Prijavite se lahko tukaj.
![]() |
V turizmu smo presegli milijardo mednarodnih potnikov. Pričakujemo lahko le povečano rast. Priložnosti v turizmu so neskončne. Vendar je še veliko destinacij in turističnih podjetij ki ne dosegajo uspeh.
Zakaj so tako mnogo destinacij bori v ozračju, ki je zrel za turizem? Marketing je večji del težav, vendar je tudi sestavni del rešitve. »Dolgoročni uspeh in konkurenčno prednost lahko dosežemo le s trženjem. Trženje turizma pa se je spremenilo,« poudarja predavateljica Brigita Lazar Lunder.
Trženje destinacij in turistična podjetja se ne morejo več zanašati le na sejme in tiskane brošure. Potniki imajo več informacij in orodja za primerjavo na dosegu roke, kot kdajkoli prej. Današnji potnik lahko skoraj »potujejo« po destinaciji z dotikom prsta, komunicirajo z oddaljenimi otoki na poti v pisarno in načrtujejo svoje dogodivščine prek preprostih spletnih platform.
Začnite tržiti z namenom!
Tako svetuje strokovnjakinja Brigita Lazar Lunder. In dodaja, da brez pravilne kombinacije tržnih strategij, orodij in tehnologij ne boste uspeli najti potencialnih strank. Še pomembneje pa je, te potencialne stranke ne bodo mogle najti vas. Cilj večine podjetij so prihodki, dobiček in rast. »Uspešni turistični posel potrebuje blagovno znamko, ki nagovarja ciljni trg, vsebino, ki je uspešno ustvarja potencialne stranke in raven storitev, ki posluša zahteve kupcev, vse v okviru proračunskih omejitev,« pravi Lundrova. Gre za tržne taktike, ki pritegnejo interes ljudi. Ključno je poznavanje, kaj kupci želijo v recesiji in kako jim to ponuditi.
Več o programu si preberite tukaj.
![]() |