Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Trženje v turizmu je doživelo preobrat

12.03.2014  12:56
Manja Pušnik

Vse kar morate vedeti o priložnostih trženja v hitro rastoči in spreminjajoči gospodarski panogi, ki v zadnjem času doživlja razcvet

Raziskave in dogajanja v dosedanjih gospodarskih in finančnih recesijah so pokazale, da umik trženja za leto dni lahko pomeni do štiri leta okrevanja. Kako tržiti v 21. stoletju boste izvedeli na seminarju Poslovne akademije 25. marca v prostorih GZS v Ljubljani.

Prijavite se lahko tukaj.


V turizmu smo presegli milijardo mednarodnih potnikov. Pričakujemo lahko le povečano rast. Priložnosti v turizmu so neskončne. Vendar je še veliko destinacij in turističnih podjetij ki ne dosegajo uspeh.

Zakaj so tako mnogo destinacij bori v ozračju, ki je zrel za turizem? Marketing je večji del težav, vendar je tudi sestavni del rešitve. »Dolgoročni uspeh in konkurenčno prednost lahko dosežemo le s trženjem. Trženje turizma pa se je spremenilo,« poudarja predavateljica Brigita Lazar Lunder.

Trženje destinacij in turistična podjetja se ne morejo več zanašati le na sejme in tiskane brošure. Potniki imajo več informacij in orodja za primerjavo na dosegu roke, kot kdajkoli prej. Današnji potnik lahko skoraj »potujejo« po destinaciji z dotikom prsta, komunicirajo z oddaljenimi otoki na poti v pisarno in načrtujejo svoje dogodivščine prek preprostih spletnih platform.

Začnite tržiti z namenom!

Tako svetuje strokovnjakinja Brigita Lazar Lunder. In dodaja, da brez pravilne kombinacije tržnih strategij, orodij in tehnologij ne boste uspeli najti potencialnih strank. Še pomembneje pa je, te potencialne stranke ne bodo mogle najti vas. Cilj večine podjetij so prihodki, dobiček in rast. »Uspešni turistični posel potrebuje blagovno znamko, ki nagovarja ciljni trg, vsebino, ki je uspešno ustvarja potencialne stranke in raven storitev, ki posluša zahteve kupcev, vse v okviru proračunskih omejitev,« pravi Lundrova. Gre za tržne taktike, ki pritegnejo interes ljudi. Ključno je poznavanje, kaj kupci želijo v recesiji in kako jim to ponuditi.

Več o programu si preberite tukaj.


 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

20.3. Kako analizirati bilance in napovedi poslovanja poslovnih partnerjev
20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
21.3. Za podružnice: Kako pripraviti bilance in davčni obračun in DDV
25.3. Priprava dokumentacije za davčne olajšave v raziskave in razvoj
25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju
26.3. Kako spremljati denarni tok in plan likvidnosti
28.3. Koristi sistema varnosti in zdravja pri delu - aktualne praktične izkušnje
8.4. Agresivno davčno optimiziranje: Kako preprečiti, da se ne bi znašli v davčni utaji?
8.4. Brezplačni Forumi Financ - Zgornje Gorenjski forum
10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.
15.4. 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
13.5. 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
27.5. 19. Slovenska marketinška konferenca - Od mikro segmentov do globalnih trgov. Ali je naša ponudba prava?
11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
20.2. LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček