Predstavitev
|
Program
|
Predavateljica
|
Kotizacije
|
Prijava
|
PRIJAVA
Trženje v turizmu v 21. stoletju
25. marca 2014, GZS, Ljubljana, od 9. do 16. ure
Raziskave in dogajanja v dosedanjih recesijah (v zadnjih sto letih) so pokazali, da umik trženja za leto dni lahko pomeni do štiri leta okrevanja.
Dolgoročni uspeh in konkurenčno prednost lahko dosežemo le s trženjem.
Presegli smo milijardo mednarodnih potnikov, ki hkrati pomenijo milijardo priložnosti. Tako kot druge vrste trženja tudi trženje turizma temelji na več pomembnih dejavnikih za uspeh.
Ključno je, da se trženja lotimo celovito in predvsem vključimo vse elemente trženja: raziskovanje, analiziranje, načrtovanje ter spremljanje. Ima pa turizem veliko specifik, ki jih je treba pri trženju upoštevati in vključiti v trženjske aktivnosti.
Torej, kaj kupci želijo v recesiji in kako jim to ponuditi?
Namen in cilj seminarja:
Zakaj morate imeti marketinški načrt in kako ga pripraviti Zakaj je dostop do prave raziskave neprecenljiva za vaše poslovanje Kako razumeti stranke in kako celostno upravljati svojo blagovno znamko Katere so ključne poti do spodbujanja vašega poslovanja na domačem trgu Kako najbolje izkoristiti spletno trženje Mednarodno trženje Razumevanje trga poslovnih dogodkov Kako narediti več z mediji in priložnosti za odnose z javnostmi Kakšna je pot do trajnosti za turistične ponudnike Kakšni so globalni trendi v turizmu 21. stoletja
Ob prijavi do 20. marca lahko izkoristite do 30% popust!
Prijavnico lahko izpolnite tukaj .
Seminar bo vodila mag. Brigita Lunder Lazar , MBA.
Kontakt: Maja Humar | Tel: |
Vljudno vabljeni!
Na vrh 
Program:
Uvod Kaj je najpomembnejša vloga trženja v 21. stoletju? Marketinški koncept Edinstvenost trženja v turizmu Prilagajanje trženja novim razmeram Kako trži večina turističnih podjetij? Kaj naredi trženje turizma uspešno? PRICE model trženje v turizmu: Plan – Raziskava – Implementacija – Kontrola – Evalvacija
Tržni načrt: Zakaj imeti tržni načrt? Velika slika – sistemi v turizmu Oris načrta Nasveti za načrtovanje Vaš poslovni profil Situacijska analiza (SWOT) Tržne raziskave: trga, konkurence, podjetja, strank Identifikacija trga Trženjski miks v turizmu: 5 P (produkt, življenjski cikel, embalaža, cena, distribucija, promocija) Akcijski načrt Spremljanje in pregled
Razvoj vaše ponudbe – blagovne znamke za izgradnjo posla Kaj kupci želijo v recesiji in kako jim to ponuditi 5 korakov: oris načrta vaše blagovne znamke Nekaj »vročih« nasvetov Ciljni trg: domači/tuji 10 x A za uspešnost turističnih destinacij Primer: blagovne znamke v turizmu
Domači trg in trženje Počitnice: proces nakupnega odločanja v Sloveniji Partnerji na trgu Pakiranje/embalaža Prostor = distribucija vaše ponudbe (različni kanali, posredniki, on-line) Tržne niše
Mednarodno trženje Načrtovanje Ciljni trgi Osnove strategije Svetovni popotniki Mednarodna distribucija Nasveti za mednarodno trženje »Pametna prodaja«: da/ne Top turistični sejmi Tržne niše
Trženjskokomunikacijski miks v turizmu – recept za uspeh Novi medijski model Reklamne in promocijske možnosti: oglaševanje, PR in publiciteta, osebna prodaja,
pospeševanje prodaje, direktni marketing, internet in digitalni marketing Kako lahko mediji delajo za vas Vrednost novic Priprav medijskega sporočila Zapovedi in prepovedi iz objav v medijih Sledenje in spremljanje 14 večnih pravil za uspešno trženje v turizmu
Digitalni marketing Sestavni deli spletne strategije Načrtovanje vsebine vaše spletne strani Optimizacija (SEO) On-line marketing: foursquare, Yelp, TripAdvisor Družbeni mediji za turizemu: twitter, YouTube, Flickr, Facebook, MySpace, Linkedin, blogi Sistemi za on-line booking Spremljanje in pregled Google analitika On-line distribucija
Poslovni dogodki B2B Značilnosti trga Ciljna usmerjenost na dogodke domačih podjetij Kako dobiti svoj delež: distributerji …
Kako lahko mediji delajo za vas Vrednost novic Priprava medijskega sporočila Zapovedi in prepovedi iz objav v medijih
Trajnost novi tržni izziv/prednost
5 korakov – do trajnosti za turistične ponudnike
Dobre prakse
Top destinacije 2013
Dobre prakse Slovenija, Hrvaška
Najboljša turistična promocija »vseh časov«
Globalni trendi v turizmu
10 globalnih trendov v turizmu 21. stoletja
<
Na vrh 

|
Brigita Lunder Lazar
Magistrica znanosti s področja Poslovodenja in organiziranja – MBA. Za sabo ima dolgoletne delovne izkušnje v medpodjetniškem poslovanju (B2B) in v poslovanju s končnimi uporabniki (B2C) v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih za priznane domače in tuje blagovne znamke: Chocolate Graphics International Licensing Pty Ltd iz Avstralije, Združenje za direktni marketing Slovenije, Geodetski inštitut RS, Cankarjev dom, Uradni list RS , Hidria d.d., IMP Klimat d.d., Sava Tires , Studio Moderna d.o.o., Europcar, Cankarjeva založba d.d., Slovenijales Moskva, Globtour.
Ter predavateljske izkušnje za: Ekonomsko Poslovna fakulteta Maribor, Regionalna Razvojna agencija Notranjsko – kraške regije, Razvojni center Novo mesto, Schahermayer d.o.o., SIQ d.o.o., open IT d.o.o., Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine, Kontroling Konferenca 2012, Konferenca Napredni poslovni pristopi 2012, Primorski sejem 2012, Teden vseživljenjskega učenja 2012, Ekonomska fakulteta Ljubljana (podiplomski študij), Jub d.o.o., Kompetenčni center za kadre kemijske industrije in Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, Dan direktnega marketinga 12, interna izobraževanja ter izobraževanja za domače in tuje poslovne partnerje: Hidria d.d., Studio Moderna d.o.o., IMP Klimat d.d. – Moskva.
|
Na vrh 
Kotizacija za seminar "Trženje v turizmu v 21. stoletju" je 270 EUR (DDV ni vključen v ceno).
Dodatne ugodnosti:
- Ob prijavi do 20. marca lahko izkoristite 25% popust za predprijavo!
- Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo 5-odstotni popust. (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen le en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi)
- Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak tretji iz podjetja 10-odstotni, vsak naslednji udeleženec pa 20-odstotni popust.
Pogoji prijav in odjav:
S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani finance-akademija.si/pogoji.
Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.
Na vrh 
|
Komentar: dovoljene HTML oznake:
|
Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

Prepišite varnostno kodo:
|
|
|