Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

E-račun kot katalizator povezovanja poslovnih partnerjev

15.05.2014  16:42
Poslovna akademija

Elektronsko procesiranje računov lahko prihrani od 60 do 80 odstotkov stroškov v primerjavi s tradicionalno obravnavo papirnih računov. Izkušnje v EU kažejo, da se naložbe v projekte E-računov povrnejo prej kot v 2 letih.

Izkušnje v EU kažejo, da se naložbe v projekte E-računov povrnejo prej kot v dveh letih. Stopnje rasti elektronskih računov so impresivne, pa vendar trenutna pokritost ne presega 10odstotkov vseh računov. Če bi v EU nadomestili večino papirnih računov z E-računi, bi to letno pomenilo prihranek 40 milijard evrov.


Tržno okolje postaja iz dneva v dan bolj zahtevno. Zato je optimizacija lastnega okolja in povezovanja s poslovnimi partnerji velika priložnost. Račun predstavlja ključno komponento povezovanja in je katalizator optimizacije nabavnega procesa, finančne nabavne verige in avtomatizacije prejetih in oddanih računov.

Javni sektor je daleč največji poslovni partner gospodarstva v državi, saj 45-65 odstotkov vseh podjetij v državi dobavlja javnemu sektorju, torej mu pošilja račune. Vsa podjetja in vsi državljani pa prejemajo račune države. Prav zato je iniciativa javne uprave, da prične z obvezno uvedbo E-računov, ključna za razvoj celotne države.

Z uvedbo E-računov pridobijo vsi: javni sektor z velikimi prihranki na sprejemanju, predvsem pa na oddajanju masovnih računov, dobavitelji blaga in storitev z možnostjo optimizacije financiranja svojih dobav, naročniki z zmanjšanjem stroškov pri obdelavi prejetih računov, državljani pri poenostavitvi in zmanjšanju stroškov plačevanja računov po elektronski poti ali na mobilniku.

Avtor članka je Miha Filipič, Produktni vodja, poslovno področje Plačilni sistemi in mobilno plačevanje v družbi Halcom

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
27.5. Še 7 dni do Slovenske marketinške konference!
28.5. Novosti MSRP in aktualna vprašanja slabitev ter poštenih vrednosti Novo!
28.5. Popoldanska akademija: Težavne stranke in reševanje reklamacij
30.5. Za zavarovalnice: Novosti MSRP 4 in primerjava s Solventnostjo II Novo!
4.6. Davčni, pravni in računovodski vidik leasinga
4.6. Brezplačni Forumi Financ - Celjski forum
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu: Uspešno družinsko podjetništvo
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
19.6. Pri čem morate biti pozorni, ko analizirate bilance svojih poslovnih partnerjev? Novo!
19.6. Agrobiznis
13.5. 31. FINANČNA konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
23.4. 61. Marketinški fokus: Sodobni marketing in njegovi učinki
17.4. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
15.4. ZA NAMI SO 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.
31.3. Inovacije za boljše življenje. Kaj se lahko naučimo od nizozemskih rešitev za boljši jutri?
25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju
20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
20.2. LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček