Naziv marketinški direktor leta, ki ga že od leta 2007 podeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS), pripada direktorjem marketinga, ki so s svojim delom v preteklem letu dosegli pomembne uspehe in zabeležili vidne premike na slovenskem marketinškem zemljevidu. Laskavi naslov je letos prejel Luka Grilc iz Elana.
![]() |
Med enajstimi nominacijami in štirimi zaključenimi prijavami sta bila po izboru strokovne komisije letošnja finalista Luka Grilc, direktor blagovne znamke in produktov iz Elana in Matija Torlak, komercialni direktor v Big Bangu.
Kdo je Luka Grilc
Luka Grilc se je Elanu pridružil leta 2000 kot asistent v marketingu, od tam je svojo pot kmalu nadaljeval kot produktni vodja za smuči, zadnja tri leta pa vodi oddelke marketinga, produktnega vodenja, oblikovanja, razvoja in tekmovalne službe ter skrbi za vodenje strategije skupine Elan in njeno izvajanje.
Kot direktor blagovne znamke in produktov usmerja poslovno filozofijo h kupcu. Luka Grilc pri svojem delovanju pokriva trge Evrope, Severne Amerike in Azije, na katerih je Elan prisoten. V skladu s cilji uprave vodi, organizira in strokovno nadzira službe produktnega vodenja, marketinga, tekmovalne službe in razvoja, hkrati pa koordinira prenos zahtev trga v razvoj in proizvodnjo ter sodeluje pri vpeljavi tehnologije v proizvodnjo, med katerimi sta Wave flex in Amphibio, pri katerih je soavtor in nosilec patentov.
Inovativna marketinška strategija je podjetju v zadnjih treh letih poleg rasti prinesla več kot 30 mednarodnih nagrad in priznanj, največ za Amphibio smuči, in sicer zlata priznanja Gospodarske zbornice Slovenije, FVA nagrado, Srebrnega Delfina na festivalu v Cannesu in pet red dot nagrad za oblikovanje. V letu 2013 je družba prejela tudi nagrado za najboljšo marketinško akcijo v Sloveniji - Elan Ustvarjalnica ter zlato nagrado ISPO Award in druga priznanja za inovativne izdelke in promocijo smučanja za otroke.
Luka Grilc je odločilno prispeval k uveljavljanju strategije podjetja, dvigu ugleda blagovne znamke in uveljavitvi na svetovnem trgu kot najbolj inovativne blagovne znamke za športno opremo, za kar so zadnji dve leti prejeli tudi prestižni priznanji PlusXAward.
Društvo za marketing Slovenije nagrado podeljuje že osmo leto zapored - priznanje za svoje delo je do zdaj prejelo sedem direktorjev, ki so pomembno prispevali k razvoju slovenskega marketinga.