"Slovenija je majhna. In to nam pogosto jemlje pogum pri prodiranju v svet. Tako se ta za marsikoga konča že na meji lastne občine. Tisti res uspešni pa se zavedajo, da pet tisoč potencialnih potrošnikov, kupcev, odjemalcev še zdaleč ni trg, od katerega bi se dalo (udobno) preživeti," pravi Iztok Sila, programski vodja marketinških fokusov.
Gostje 62. marketinškega fokusa nam bodo 17. septembra pokazali, kako jim je uspelo z lastno blagovno znamko - tako doma kot zunaj meja naše države. Nekateri si mej pravzaprav sploh ne postavljajo.
Izkoristite poletno ugodnost, saj se ob prijavi do 15. avgusta marketinškega fokusa lahko udeležite po polovični ceni!
Prijavite se lahko tukaj.
![]() |
Na marketinškem fokusu boste med drugim slišali o primerih s področij turizma, športne opreme, kmetijske pridelave, elektronike in z območja Goriških brd. "Gre sicer za različne primere, skupno pa jim je učinkovito upravljanje blagovne znamke, kar je prispevalo tudi k uspešnosti podjetij," pravi Sila.
![]() |
Metka Hrovat, Brand Trust
|
O znamki kot ključnem delu poslovne strategije podjetja bodo govorili: Metka Hrovat, Brand Trust , ki bo predstavila primer Elana, Sandra Muster iz Palome bo govorila o repozicioniranju blagovne znamke Paloma, kako z znamko upravičujemo visoke cene pa bo predstavil Matija Geržina iz Atecha.
![]() |
Marjan Batagelj, direktor Postojnske jame
|
Blagovna znamka pripoveduje tudi zgodbo
Marjan Batagelj, direktor Postojnske jame bo ta turistični biser Slovenije predstavil skozi zgodbo z naslovom »Od pozabljenega račka do svetovne znamenitosti«. Niko Miholič iz KMG PanOrganic pa bo predstavil razvoj uspešnega znamčenja zelenjave Česnek. Gre za slovenski česen, pridelan v Prlekiji.
![]() |
Niko Miholič iz KMG PanOrganic
|
Več o programu pa si preberite tukaj.