Če nameravate ostati v poslu, morate načrtovati rast poslovanja, trženje pa je primarna metoda za dosego rasti. Raziskave o dosedanjih recesijah so pokazale, da umik trženja za leto dni lahko pomeni do štiri leta okrevanja. Večina turističnih podjetij izvaja trženjske aktivnosti še vedno na slepo oziroma ad hoch. Kaj torej naredi trženje v turizmu uspešno? Odgovore boste dobili na seminarju Poslovne akademije 26. septembra v Ljubljani.
Še je čas za prijavo! Prijavite se lahko tukaj.
![]() |
Ključni trije stebri trženja so: načrtovanje, izvajanje in nadzor. »Spoznajte njihove procese in pomembne gradnike. Temelj trženja v turizmu je ustvariti edinstveno izkušnjo, graditi zaupanje in lojalnost strank, » pravi predavateljica Brigita Lazar Lunder.
Kateri so ključni elementi vaše ponudbe (vaš trženjski splet). Spoznajte in analizirajte kdo so vaše stranke in segmenti. Kako graditi dolgoročen odtis blagovne znamke (primeri odličnih praks). Spoznajte kaj želijo slovenski kupci in kakšen je njihov proces nakupovalnega odločanja. Spoznajte mednarodno trženje v turizmu, posebnosti in izzive.
Da bi dosegle svoje cilje morajo turistične organizacije v prvi vrsti ustrezno predstaviti svojo ponudbo - s trženjskim komuniciranjem, ki postaja eden pomembnih dejavnikov. Kako in katere instrumente in orodja lahko učinkovito uporabljamo v turizmu. Kako lahko tudi z minimalnimi stroški izvajate trženje. Internet je dramatično spremenil način kako potniki načrtujejo nakupujejo potovanja. Da bi bili konkurenčni morajo biti podjetja tam, kjer je-potrošnik: on-line. Katera so ključna orodja on-line marketinga velja uporabljati in kako. Kakšen je trajnost izziv v turizmu in prednosti (v Sloveniji in svetu). Trendi v turizmu do 2020 in kako jih izkoristiti. Vse to in še več boste izvedeli na seminarju 26. septembra!
Celoten program je na voljo tukaj.