Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Večina turističnih podjetij se trženja loteva na slepo

19.09.2014  11:46
Manja Pušnik

Zato je pomembno, da spoznajo ključne procese ter sodobna orodja učinkovitega trženja.

Če nameravate ostati v poslu, morate načrtovati rast poslovanja, trženje pa je primarna metoda za dosego rasti. Raziskave o dosedanjih recesijah so pokazale, da umik trženja za leto dni lahko pomeni do štiri leta okrevanja. Večina turističnih podjetij izvaja trženjske aktivnosti še vedno na slepo oziroma ad hoch. Kaj torej naredi trženje v turizmu uspešno? Odgovore boste dobili na seminarju Poslovne akademije 26. septembra v Ljubljani.

Še je čas za prijavo! Prijavite se lahko tukaj.


Ključni trije stebri trženja so: načrtovanje, izvajanje in nadzor. »Spoznajte njihove procese in pomembne gradnike. Temelj trženja v turizmu je ustvariti edinstveno izkušnjo, graditi zaupanje in lojalnost strank, » pravi predavateljica Brigita Lazar Lunder.

Kateri so ključni elementi vaše ponudbe (vaš trženjski splet). Spoznajte in analizirajte kdo so vaše stranke in segmenti. Kako graditi dolgoročen odtis blagovne znamke (primeri odličnih praks). Spoznajte kaj želijo slovenski kupci in kakšen je njihov proces nakupovalnega odločanja. Spoznajte mednarodno trženje v turizmu, posebnosti in izzive.

Da bi dosegle svoje cilje morajo turistične organizacije v prvi vrsti ustrezno predstaviti svojo ponudbo - s trženjskim komuniciranjem, ki postaja eden pomembnih dejavnikov. Kako in katere instrumente in orodja lahko učinkovito uporabljamo v turizmu. Kako lahko tudi z minimalnimi stroški izvajate trženje. Internet je dramatično spremenil način kako potniki načrtujejo nakupujejo potovanja. Da bi bili konkurenčni morajo biti podjetja tam, kjer je-potrošnik: on-line. Katera so ključna orodja on-line marketinga velja uporabljati in kako. Kakšen je trajnost izziv v turizmu in prednosti (v Sloveniji in svetu). Trendi v turizmu do 2020 in kako jih izkoristiti. Vse to in še več boste izvedeli na seminarju 26. septembra!

Celoten program je na voljo tukaj.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

22.10. ROMI = Return On Marketing Investment
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
23.10. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
24.10. Razpis za OKOLJSKE NAGRADE 2014 podaljšujemo do 24. oktobra. Oddaj brezplačno prijavo!
5.11. Strokovna razprava: Je varfarin mrtev?
7.11. Statusna preoblikovanja - moda ali nujno zlo. Pravni, računovodski in davčni vidik združitev, delitev, nakupov deležev
11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
12.11. Brezplačni Forumi Financ - Zasavski forum
13.11. 1. Sarajevo Marketing Summit - Biznis je marketing ... in marketing je biznis
14.11. Priložnosti in izzivi pri obvladovanju sladkorne bolezni
19.11. 19. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
19.11. Dvignimo energijo v prodajni ekipi! Novo!
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
26.11. Biološka in podobna biološka zdravila
28.11. Davčne novosti v letih 2014 in 2015 Novo!
5.12. Kateri kupci so dobičkonosni za vaš posel v 2015?
21.10. Trženje v turizmu v 21. stoletju
21.10. ZA ZAVAROVALNICE: Vpliv ocen zavarovalno-tehničnih rezervacij na poslovni izid zavarovalnice. Pripravite se na novosti.
16.10. 6. Konferenca Mikrografije - Brezplačna udeležba
15.10. Vrednost inovacij - Bolnik: včeraj, danes, jutri
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
8.10. Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov?
30.9. ZA BANKE: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNE ZNAMKE
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        1. Konferenca slovenskih izvoznikov Agrobiznis 2.Družinska konferenca Poletni Akademček