Govorili bomo o marketingu in poslu, predstavili bomo usmeritve za prihodnji razvoj marketinga in pokazali, kako to delajo najboljši v Bosni in Hercegovini in regiji. Na največjem marketinškem srečanju v regiji bomo gostili okoli 200 udeležencev, predstavnike največjih gospodarskih družb in predstavili primere dobrih praks v marketingu. Bodite del našega druženja tudi vi!
Ne zamudite priložnosti, še je čas za prijave! Prijavite se lahko -->tukaj. -->
Zakaj morate priti v Sarajevo?
Zato ker...
-bo tam prek 200 udeležencev,
- gre za regionalni pristop s poudarkom na izobraževanju,
- bodo tam predstavniki največjih podjetij,
- bodo predstavljene najboljše prakse v marketingu in
- je to odlična priložnost za mreženje z največjimi poslovneži iz Bosne in Hercegovine ter regije.
![]() |
Največja razprava o prihodnosti marketinga v BIH do zdaj
Prvič bomo v Bosni in Hercegovini predstavili rezultate raziskave med direktorji marketinga o marketinških izzivih v BiH. Izvedeli boste, kaj je vse treba spremeniti za uspešen marketing podjetij. Udeleženci bodo v interaktivni razpravi imeli priložnost povedati, kaj je treba narediti v marketingu za prihodnji uspeh.
Kako se je spremeni marketing
Trženje se je poleg informacijske tehnologije v zadnjem desetletju najbolj spremenilo. Pristopi in orodja, ki so bili še pred nekaj leti nepogrešljivi, so danes zastareli. Tržniki morajo spremeniti svoj način razmišljanja, če želijo slediti zahtevam sodobnega trga in kupcem. O tem bo govoril Jožek Gruškovnjak iz Inlucelo Consultinga.
Google, Atlantic Grupa, Elan, Studio Moderna - primeri dobrih praks
Srećko Nakić iz Atlantic Grupe bo pojasnil, zakaj so Argeta, Cockta, Smoki uspešne blagovne znamke v regiji ter kako se širijo v regiji in na mednarodnih trgih. Na primeru priznanih blagovnih znamk v regiji boste spoznali, kaj je danes pomembno početi v marketingu, da smo uspešni na mednarodnih trgih.
O primerih dobre prakse in kako je razumevanje potrošnika omogočilo uspel izdelka oziroma blagovne znamke pa bo govoril Ismir Omeragić iz Valicona.
Na primeru razširitve blagovne znamke Sarajevski kiseljak z linijo Sensation boste spoznali, kaj vse je pomembno za uspeh na trgu. Gre za dober primer, kaj se lahko naredi z že znanim izdelkom in s starimi kupci pod pogojem, da razumemo njihove navade, pričakovanja, čas nakupa. Več boste slišali na predavanju Slađana Liješnića iz Konzuma.
Leon Korošec iz Elana bo predstavil, kako so smuči Elan gradile svoj mednarodni položaj na podlagi stalne inovativnosti. Ta je namreč prinesla izboljšanje globalnega zaznavanja blagovne znamke Elan.
Metka Svetlin iz Googla bo prikazala najnovejše podatke o online oziroma mobilnem potrošniku in marketingu. Prikazane bodo priložnosti, ki jih velika mobilnost potrošnikov prinaša marketingu in kako se podjetja lahko odzovejo za večji uspeh.
Tjaša Kolenc iz Triglav Osiguranja pa bo pojasnila, kaj dela marketinško strategijo uspešno, in kako z uspešno strategijo do vodilnega tržnega deleža. Slišali boste, kako marketinško razmišlja vodilni na trgu, da bi ohranil svoj prevladujoči tržni položaj.
Več o programu si preberite -->tukaj. -->