Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Še neizrabljeni novi obliki spletnih oglasov

22.02.2014  00:01
Petra Šubic

Ker je tradicionalno oglaševanje vse manj učinkovito, je treba pozornost kupcev zbuditi drugače, tudi z oznamčenimi vsebinami in nativnim oglaševanjem.



 
»Z oznamčeno vsebino oglaševalci gradijo znamko, z nativnimi oglasi pa pospešujejo prodajo,« pravi Mitja Jereb iz TS medie.

O olimpijskih igrah v Sočiju pišejo vsi spletni mediji, te vsebine spremlja veliko ljudi. Odmevnost v podobnih primerih lahko izkoristijo oglaševalci, denimo z oznamčenimi vsebinami, pravi Mitja Jereb, direktor trženja v TS medii.

Oznamčena vsebina za velika podjetja

Z oznamčeno vsebino (branded content) oglaševalci gradijo zgodbo o svoji znamki in se diferencirajo na trgu, hkrati pa v zgodbo o znamki vpletejo možne kupce. Tak pristop je primernejši za večja podjetja. Takšna vsebina ne sme biti vsiljivo prodajna, temveč informativna, z dodano vrednostjo za kupce, in kakovostno predstavljena, kot so interaktivni članki. Ustvarja jo lahko sam oglaševalec, spletni novičarski medij ali oba skupaj, pravi Mitja Jereb.

Kot dober primer oznamčene vsebine omenja kampanjo znamke Dove Real beauty, ki jo je naredilo podjetje samo, objavilo na youtubu in družabnih omrežjih, uporabniki pa so jo viralno širili. Za oznamčeno vsebino se lahko podjetja zgledujejo tudi pri Red Bullu, ki ima v ta namen celo svojo produkcijsko hišo in spletne medije. Ustvarjajo odlične športne posnetke, ti pa viralno zakrožijo po spletu.

»Na Planetu Siol.net pri oznamčenih vsebinah sodelujemo s Hervisom, ki svojo ponudbo oglašuje ob prispevkih o Tini Maze, ker želi z njo poistovetiti svojo športno znamko,« pravi Mitja Jereb.

Nativno oglaševanje je primerno za mala podjetja

Nativno oglaševanje pa je primernejše za pospeševanje prodaje in ustvarjanje stikov z morebitnimi novimi kupci, razlaga Jereb. Med primere nativnega oglaševanja šteje sponzorirane zadetke na iskalnikih, opise v spletnih imenikih, oglase na družabnih omrežjih in piarovske članke na novičarskih spletnih mestih, denimo s priporočili o ceni in trgovini, ki prodaja kos oblačila ali kaj drugega. Tudi te vsebine morajo uporabnikom prinesti neko dodano vrednost, da jih opazijo in prenašajo naprej po spletu. Nativno oglaševanje je tako zanimivejše za mala in srednja podjetja, ki si ne morejo privoščiti dražjih kampanj ali dražje produkcije oglasnih sporočil.

Kot meni Mitja Jereb, oznamčene vsebine in nativno oglaševanje ne bodo izrinili klasičnih spletnih oglasnih pasic, temveč bodo vsi »sobivali«. »Oznamčene vsebine in nativni oglasi so bolj edinstveni in prilagojeni kupcem kot klasične oglasne pasice,« dodaja Jereb. Poudarja še, da je veliko pomembneje to, kje, na katerih spletnih mestih se nativni oglasi in oznamčena vsebina pojavljajo. »Z njimi ne bodo gradili znamke, če bodo objavljeni ob nekakovostni novičarski vsebini,« še pojasnjuje sogovornik.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

4.3. Brezplačni Forumi Financ - Logaški Forum
6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
20.3. Kako analizirati bilance in napovedi poslovanja poslovnih partnerjev
20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
21.3. Za podružnice: Kako pripraviti bilance in davčni obračun in DDV
25.3. Priprava dokumentacije za davčne olajšave v raziskave in razvoj
25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju Novo!
26.3. Kako spremljati denarni tok in plan likvidnosti
28.3. Koristi sistema varnosti in zdravja pri delu - aktualne praktične izkušnje Novo!
10.4. NOVO! Širimo marketinška obzorja. Marketing Summit Belgrade - Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu
15.4. 16. Dnevi energetikov
13.5. 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
27.5. 19. Slovenska marketinška konferenca - Od mikro segmentov do globalnih trgov. Ali je naša ponudba prava?
26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!
11.12. Brezplačno! 4. Podjetniški forum
11.12. Popoldanska akademija: Obvladujte terjatve-izboljšajte likvidnost
5.12. Brezplačno! Ali je Slovenija res med najbolj koruptivnimi državami?

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček