Predstavitev Program Predavateljica Kotizacije
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
Kaj lahko LinkedIn stori za vaše poslovanje?

20. februarja 2014, GZS (dvorana E), Ljubljana, od 9. do 16. ure


 LinkedIn je v zadnjem času preoblikoval zaposlovanje, trženje in prodajo v podjetjih.
 
LinkedIn je vse bolj in bolj orodje za povezovanje poslovnih ljudi, ki želijo narediti velik posel. Ni pomembno, v katerem poslu delujete, LinkedIn vam pride prav povsod.

Če LinkedIna ne uporabljate (ali ga ne uporabljate pravilno), ste zamudili vaš največji vir za nove poslovne priložnosti, nove kupce in večjo prodajo. Imeti profil na LinkedInu je odločilen dejavnik za vaš uspeh – vendar je to le prvi korak.

Kot druge oblike trženja prek interneta je tudi trženje prek LinkedIna razmeroma poceni in ponuja številne možnosti. In to za poslovanje po svetu pa tudi v Sloveniji. Linkedin bo preoblikoval vaše trženje in prodajo. Toda ne vedo vsi veliko o tem, kaj lahko LinkedIn stori za njih in njihovo podjetje.


Nekaj dejstev o Linkedinu*:

 LinkedIn je številka 1 med podjetniškimi stranmi ( je štirikrat bolj učinkovit za B2B kot Facebook ali Twitter)
 Več kot 80 odstotkov članov LinkedIna je odločevalcev v organizaciji.
 LinkedIn ima več kot 259 milijonov + članov.
 Vsak dan pridobi povprečno 172.800 novih članov (dva na sekundo).
 Več kot 25 milijonov profilov LinkedIn je ogledanih vsak dan.
 45 odstotkov obiskovalcev iz LinkedIn si ogleda tudi vaše druge digitalne vsebine (spletna stran, blog, whitepaper, video itd).
 Linkedin je prejel zlato medaljo top družbeno omrežje za prodajo in trženje v letu 2013.
* Vir: State of Inbound Marketing Report, 2013

 

 

Kaj boste pridobili na seminarju:
 

    Vedeli boste, kako učinkovito izrabljati možnosti na LinkedInu za promocijo, prodajo in ne nazadnje tudi kadrovanje,
   razumeli boste, zakaj je skoraj nujno, da ste tudi vi na LinkedInu,
 spoznali boste, kako lahko prodajniki in tržniki izboljšajo svoj profil,
 naučili se boste, kako izkoristiti LinkedIn za nove poslovne priložnosti, trženje in prodajo v svetu in tudi v Sloveniji,
 vzpostavili boste lahko bazo skrbno izbranih potencialnih strank na vašem ciljnem trgu,
 vaši prodajniki bodo bolj osredotočeni na delo z dejanskimi odločevalci, namesto da bi izgubljali čas z iskanjem kontaktov,
 skrajšali boste prodajne cikle,
 imeli boste več zaključenih poslov in več dobička,
 imeli boste zadovoljnejše ter produktivnejše tržnike in prodajnike,
 izvedeli boste, kaj so pokazale dobre prakse,
 poučili se boste o etiki poslovanja in najpogostejših napakah


Komu je seminar namenjen:
Direktorjem, podjetnikom, vodjem prodaje, vodjem marketinga/trženja, tržnikom in vsem, ki iščejo nove poslovne priložnosti.

 

 

Seminar bo vodila mag. Brigita Lazar Lunder, MBA . Njen profil je med odstotkom najbolj gledanih profilov na LinkedInu na svetu.

 

 

KontaktKontakt: Maja Humar | Tel: |

Vljudno vabljeni!

 


Na vrh


Program: 

 

Uvod
   Nekaj dejstev in mitov o Linkedinu
   Zakaj je LinkedIn kralj B2B-mreženja?
   Kako uporaben je LinkedIn?
   Zakaj  bo deloval tudi za vaš posel?
   Zakaj potrebujemo osebni profil in stran podjetja na LinkedInu?
   Kako lahko tržniki, prodajniki in ključni odločevalci v podjetju izboljšajo svoj profil in s tem učinek LinkedIna na posel?
 LinkedIn Premium profili, da ali ne?

Kako tržiti posel / več potencialnih strank?
   6 razlogov, zakaj uporabljati LinkedIn za promocijo/trženje vašega posla
   Premium
   Strategija LinkedIn za generiranje potencialnih strank (»leads«)
   Pasivni marketing
   Agresivni marketing
   Top pet načinov za trženje vašega posla z LinkedInom
   6 + 4 nasvetov, kako uporabljati LinkedIn za promocijo vašega posla & privabiti več potencialnih strank
   Najbolj uporabna orodja za trženje
   Kaj so pokazale dobre tržne prakse na LinkedInu?

Kako uporabiti LinkedIn za povečanje prodaje?
   Prodajni proces se je drastično spremenil
   Kako LinkedIn omogoča prodajo?
   Kako doseči, da bodo vaši prodajniki bolj osredotočeni na delo z dejanskimi odločevalci?
   5 načinov, kako lahko prodajniki pridobijo več potencialnih strank
   Najbolj uporabna orodja za prodajo
   Zgodbe o uspehu

Etika & napake & dobre prakse?
   Etika poslovanja na LinkedInu
   Najpogostejše napake

Podkrepljeno s  praktični primeri, izkušnjami  in napotki iz prakse.

Vsi udeleženci dobijo tudi dodatno gradivo:
   The Power Formula for Linkedin, Essential kit
   7 Ways Sales Professionals Drive Revenue with Social Selling


Na vrh



 

Brigita Lazar Lunder

Magistrica znanosti s področja poslovodenja in organiziranja – MBA. Za sabo ima dolgoletne delovne izkušnje v medpodjetniškem poslovanju (B2B)  in v poslovanju s končnimi uporabniki (B2C) v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih za priznane domače in tuje blagovne znamke (Chocolate Graphics International Licensing Pty Ltd iz Avstralije, Združenje za direktni marketing Slovenije, Geodetski inštitut RS, Cankarjev dom, Uradni list RS, Hidria, d. d., IMP Klimat, d. d., Sava Tires, Studio Moderna, d. o. o., Europcar, Cankarjeva založba, d. d., Slovenijales Moskva, Globtour), pa tudi predavateljske izkušnje (Ekonomsko-poslovna fakulteta Maribor, Regionalna razvojna agencija notranjsko-kraške regije, Razvojni center Novo mesto, Schahermayer, d. o. o., SIQ, d. o. o., open IT, d. o. o., Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine, Kontroling konferenca 2012, konferenca Napredni poslovni pristopi 2012, Primorski sejem 2012, Teden vseživljenjskega učenja 2012, Ekonomska fakulteta Ljubljana (podiplomski študij), Jub, d. o. o., Kompetenčni center za kadre kemijske industrije in Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, Dan direktnega marketinga 12, interna  izobraževanja ter izobraževanja za domače in tuje poslovne partnerje: Hidria, d. d., Studio Moderna, d. o. o., IMP Klimat, d. d. – Moskva).
Njen profil je med odstotkom najbolj gledanih profilov LinkedIn na svetu.


Na vrh


Kotizacija za seminar je 270 EUR (DDV ni vključen v ceno).


Dodatne ugodnosti:

  • Ob prijavi do 5. februarja imate 15-odstotni popust.
  • Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo 5-odstotni popust.
  • Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak tretji iz podjetja 10-odstotni,  vsak naslednji udeleženec pa 20-odstotni popust.



Pogoji prijav in odjav:
S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani
finance-akademija.si/pogoji.


Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
        27.5. Še 11 dni do Slovenske marketinške konference
        28.5. Novosti MSRP in aktualna vprašanja slabitev ter poštenih vrednosti
        28.5. Popoldanska akademija: Težavne stranke in reševanje reklamacij
        30.5. Za zavarovalnice: Novosti MSRP 4 in primerjava s Solventnostjo II Novo!
        4.6. Davčni, pravni in računovodski vidik leasinga Novo!
        4.6. Brezplačni Forumi Financ - Celjski forum
        12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu: Uspešno družinsko podjetništvo
        18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
        19.6. Agrobiznis
        13.5. 31. FINANČNA konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
        23.4. 61. Marketinški fokus: Sodobni marketing in njegovi učinki
        17.4. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
        15.4. ZA NAMI SO 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
        10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.
        31.3. Inovacije za boljše življenje. Kaj se lahko naučimo od nizozemskih rešitev za boljši jutri?
        25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju
        20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
        11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
        6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
        26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
        20.2. LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček