Predstavitev
|
Program
|
Predavateljica
|
Kotizacije
|
LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
Kaj lahko LinkedIn stori za vaše poslovanje?
20. februarja 2014, GZS (dvorana E), Ljubljana, od 9. do 16. ure
LinkedIn je v zadnjem času preoblikoval zaposlovanje, trženje in prodajo v podjetjih.
LinkedIn je vse bolj in bolj orodje za povezovanje poslovnih ljudi, ki želijo narediti velik posel. Ni pomembno, v katerem poslu delujete, LinkedIn vam pride prav povsod.
Če LinkedIna ne uporabljate (ali ga ne uporabljate pravilno), ste zamudili vaš največji vir za nove poslovne priložnosti, nove kupce in večjo prodajo. Imeti profil na LinkedInu je odločilen dejavnik za vaš uspeh – vendar je to le prvi korak.
Kot druge oblike trženja prek interneta je tudi trženje prek LinkedIna razmeroma poceni in ponuja številne možnosti. In to za poslovanje po svetu pa tudi v Sloveniji. Linkedin bo preoblikoval vaše trženje in prodajo. Toda ne vedo vsi veliko o tem, kaj lahko LinkedIn stori za njih in njihovo podjetje.
Nekaj dejstev o Linkedinu*:
LinkedIn je številka 1 med podjetniškimi stranmi ( je štirikrat bolj učinkovit za B2B kot Facebook ali Twitter) Več kot 80 odstotkov članov LinkedIna je odločevalcev v organizaciji. LinkedIn ima več kot 259 milijonov + članov. Vsak dan pridobi povprečno 172.800 novih članov (dva na sekundo). Več kot 25 milijonov profilov LinkedIn je ogledanih vsak dan. 45 odstotkov obiskovalcev iz LinkedIn si ogleda tudi vaše druge digitalne vsebine (spletna stran, blog, whitepaper, video itd). Linkedin je prejel zlato medaljo top družbeno omrežje za prodajo in trženje v letu 2013.
* Vir: State of Inbound Marketing Report, 2013
Kaj boste pridobili na seminarju:
 Vedeli boste, kako učinkovito izrabljati možnosti na LinkedInu za promocijo, prodajo in ne nazadnje tudi kadrovanje,
razumeli boste, zakaj je skoraj nujno, da ste tudi vi na LinkedInu,
spoznali boste, kako lahko prodajniki in tržniki izboljšajo svoj profil,
naučili se boste, kako izkoristiti LinkedIn za nove poslovne priložnosti, trženje in prodajo v svetu in tudi v Sloveniji,
vzpostavili boste lahko bazo skrbno izbranih potencialnih strank na vašem ciljnem trgu, vaši prodajniki bodo bolj osredotočeni na delo z dejanskimi odločevalci, namesto da bi izgubljali čas z iskanjem kontaktov, skrajšali boste prodajne cikle, imeli boste več zaključenih poslov in več dobička, imeli boste zadovoljnejše ter produktivnejše tržnike in prodajnike, izvedeli boste, kaj so pokazale dobre prakse, poučili se boste o etiki poslovanja in najpogostejših napakah
Komu je seminar namenjen: Direktorjem, podjetnikom, vodjem prodaje, vodjem marketinga/trženja, tržnikom in vsem, ki iščejo nove poslovne priložnosti.
Seminar bo vodila mag. Brigita Lazar Lunder, MBA . Njen profil je med odstotkom najbolj gledanih profilov na LinkedInu na svetu.
Kontakt: Maja Humar | Tel: |
Vljudno vabljeni!
Na vrh 
Program:
Uvod
Nekaj dejstev in mitov o Linkedinu
Zakaj je LinkedIn kralj B2B-mreženja?
Kako uporaben je LinkedIn?
Zakaj bo deloval tudi za vaš posel?
Zakaj potrebujemo osebni profil in stran podjetja na LinkedInu?
Kako lahko tržniki, prodajniki in ključni odločevalci v podjetju izboljšajo svoj profil in s tem učinek LinkedIna na posel?
LinkedIn Premium profili, da ali ne?
Kako tržiti posel / več potencialnih strank?
6 razlogov, zakaj uporabljati LinkedIn za promocijo/trženje vašega posla
Premium
Strategija LinkedIn za generiranje potencialnih strank (»leads«)
Pasivni marketing
Agresivni marketing
Top pet načinov za trženje vašega posla z LinkedInom
6 + 4 nasvetov, kako uporabljati LinkedIn za promocijo vašega posla & privabiti več potencialnih strank
Najbolj uporabna orodja za trženje
Kaj so pokazale dobre tržne prakse na LinkedInu?
Kako uporabiti LinkedIn za povečanje prodaje?
Prodajni proces se je drastično spremenil
Kako LinkedIn omogoča prodajo?
Kako doseči, da bodo vaši prodajniki bolj osredotočeni na delo z dejanskimi odločevalci?
5 načinov, kako lahko prodajniki pridobijo več potencialnih strank
Najbolj uporabna orodja za prodajo
Zgodbe o uspehu
Etika & napake & dobre prakse?
Etika poslovanja na LinkedInu
Najpogostejše napake
Podkrepljeno s praktični primeri, izkušnjami in napotki iz prakse.
Vsi udeleženci dobijo tudi dodatno gradivo:
The Power Formula for Linkedin, Essential kit
7 Ways Sales Professionals Drive Revenue with Social Selling
Na vrh 

|
Brigita Lazar Lunder
Magistrica znanosti s področja poslovodenja in organiziranja – MBA. Za sabo ima dolgoletne delovne izkušnje v medpodjetniškem poslovanju (B2B) in v poslovanju s končnimi uporabniki (B2C) v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih za priznane domače in tuje blagovne znamke (Chocolate Graphics International Licensing Pty Ltd iz Avstralije, Združenje za direktni marketing Slovenije, Geodetski inštitut RS, Cankarjev dom, Uradni list RS, Hidria, d. d., IMP Klimat, d. d., Sava Tires, Studio Moderna, d. o. o., Europcar, Cankarjeva založba, d. d., Slovenijales Moskva, Globtour), pa tudi predavateljske izkušnje (Ekonomsko-poslovna fakulteta Maribor, Regionalna razvojna agencija notranjsko-kraške regije, Razvojni center Novo mesto, Schahermayer, d. o. o., SIQ, d. o. o., open IT, d. o. o., Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine, Kontroling konferenca 2012, konferenca Napredni poslovni pristopi 2012, Primorski sejem 2012, Teden vseživljenjskega učenja 2012, Ekonomska fakulteta Ljubljana (podiplomski študij), Jub, d. o. o., Kompetenčni center za kadre kemijske industrije in Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, Dan direktnega marketinga 12, interna izobraževanja ter izobraževanja za domače in tuje poslovne partnerje: Hidria, d. d., Studio Moderna, d. o. o., IMP Klimat, d. d. – Moskva).
Njen profil je med odstotkom najbolj gledanih profilov LinkedIn na svetu.
|
Na vrh 
Kotizacija za seminar je 270 EUR (DDV ni vključen v ceno).
Dodatne ugodnosti:
- Ob prijavi do 5. februarja imate 15-odstotni popust.
- Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo 5-odstotni popust.
- Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak tretji iz podjetja 10-odstotni, vsak naslednji udeleženec pa 20-odstotni popust.
Pogoji prijav in odjav:
S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani finance-akademija.si/pogoji.
Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.
Na vrh 
|
Komentar: dovoljene HTML oznake:
|
Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

Prepišite varnostno kodo:
|
|
|