Predstavitev Program Predavatelj Kotizacije
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
Od »excuse managementa« do prevzemanja odgovornosti

6. marca 2014, GZS (dvorana F), Ljubljana, od 15.30 do 19.00 ure


  So vaši prodajalci padli v rutino, kjer je dan enak dnevu?
 Zaključujejo delovni dan točno po osmih urah?
 Premalo hodijo na teren?
 So vaši prodajalci morda odlični v »excuse managementu« in za vsako napako najdejo opravičilo?
 Jim manjka prepričljivosti? 


Če ste vsaj na eno vprašanje odgovorili z DA, je to izobraževanje prava rešitev za vas
!



V enem popoldnevu bomo pogledali najbolj pogoste vzroke, zakaj prodajalci niso tako motivirani in energični, kot bi si želeli. Ti vzroki se skrivajo za štirimi besedami: vem – znam – zmorem – hočem. Zgolj ko odpravimo najbolj pogoste vzroke se začnejo dogajati spremembe. Z uporabo 10 preprostih orodij pa lahko zgradimo vrhunsko prodajno ekipo.

Torej, z udeležbo na seminarju Dvignimo energijo v prodajni ekipi boste bogatejši za 10 orodij, s katerimi lahko takoj začnete dvigovati energijo prodajne ekipe. Na vas pa bo, da takoj naslednji dan uporabite tista, s katerimi dosežete najbolj viden napredek.


Seminar bo vodil dr. David Đukić , direktor inštituta za profesionalno prodajo.

 

 

KontaktKontakt: Maja Humar | Tel: |

Vljudno vabljeni!


Na vrh


PROGRAM:

Vzroki vrzeli in preprosti načini, kako jih odpraviti
     Kaj vse morajo prodajalci vedeti?
     Ali prodajalci res znajo skleniti posel?
     Ali smo omogočili prodajalcem, da uživajo v svojem delu?
     Kaj storiti, da si prodajalci želijo postati nadpovprečni?


Od »excuse managementa« do prevzemanja odgovornosti
     Kdo je sploh za kaj odgovoren?
     Spremenimo »kdo« v »kako«
     Spremenimo način vodenja prodajalcev iz »zakaj« v »zato«
     Ali smo vodje res oddelali svoj del posla: Kako oblikovati karizmo?
     Kako pripeljimo v oddelek smeh in tega povežemo s prodajni cilji?


Na vrh


Dr. David Đukić je eden vodilnih strokovnjakov na področju magementa prodaje v Sloveniji. David Đukić je odličen poznavalec nabavnih procesov kupcev in oblikovanja delujočih prodajnih in pogajalskih pristopov. Je avtor številnih člankov o pogajalskih pristopih v revijah in časopisih. Na področju pogajalskih pristopov predava in svetuje nekaterim najbolj uspešnim slovenskim podjetjem. Med drugim predava pogajanja s kupci tudi na dodiplomskem študiju Ekonomske fakultete.


Na vrh


Kotizacija za seminar je 200 EUR (brez DDV)

  Ob prijavi do 21. februarja ste imeli 10-odstotni popust.

  Naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5-odstotni popust.

  Vsak tretji  in naslednji udeleženec iz istega podjetja ima 10-odstotni popust.

Popusti se seštevajo!



S prijavo potrjujem in se strinjam s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani
finance-akademija.si/pogoji.


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
        15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
        17.9. 62. Marketinški fokus: Upravljanje naših blagovnih znamk na globalnih trgih Novo!
        19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
        30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
        1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
        19.6. Agrobiznis
        18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
        12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
        4.6. Brezplačni Forumi Financ - Celjski forum
        4.6. Davčni, pravni in računovodski vidik lizinga
        30.5. Za zavarovalnice: Novosti MSRP 4 in primerjava s Solventnostjo II
        27.5. Se vidimo na 20. SMK!
        20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
        13.5. 31. FINANČNA konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
        23.4. 61. Marketinški fokus: Sodobni marketing in njegovi učinki
        17.4. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
        15.4. ZA NAMI SO 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
        10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček