Predstavitev Program Predavatelja Kotizacije Prijava
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
Predprijave do
07. 03. 2014
Kako analizirati bilance in napovedi poslovanja poslovnih partnerjev
Na kaj morate biti pozorni pri analizi in pri pripravi finančnih informacij

20. marec 2014, GZS, Ljubljana od 9. do 14. ure



O seminarjuKako analizirati številke je koristno ne le za analizo vaših poslovnih partnerjev temveč tudi, da vemo, kako na nas gledajo drugi poslovni partnerji in banke.

- Kako vemo, da so napovedi planiranih denarnih tokov realne? 
- Katere predpostavke lahko močno spremenijo potek prihodnosti?
               - Kako naj verjamemo, da se bo družba dejansko restrukturirala in izboljšala?

         Vse odgovore boste dobili na seminarju!

POZOR: ob prijavi do 7. marca lahko prihranite do 84 € (brez DDV)!


"V Sloveniji se uporabljajo mednarodni ali slovenski računovodski standardi. Dandanes med njimi ni več pomembnih razlik, bolj pozorni moramo biti na dejstvo, kakšne računovodske usmeritve je uprava sprejela, saj ravno razlike v politikah lahko pripeljejo do napačnih primerjav in neustreznega razumevanja," pojasnjuje Lan Filipič iz družbe Deloitte.

ZAKAJ JE IZOBRAŽEVANJE KORISTNO:
Pomembno je, da računovodske informacije razumemo in jih znamo brati. Kako analiziramo številke je koristno ne samo za analizo svojih poslovnih partnerjev, naših dolžnikov temveč tudi z vidika, da vemo kako na nas gledajo drugi poslovni partnerji in banke. Na izobraževanju vas bomo skušali opozoriti na kaj morate biti pozorni pri analizi in posledično tudi pri pripravi finančnih informacij


Z vami bosta Katarina Kadunc, izkušena pooblaščena revizorka in Lan Filipič, manager v oddelku poslovnega svetovanja, Deloitte.

ZAKAJ POMENI BITI POZOREN NA PREDLOŽENE IZKAZE IN PLANE POSLOVANJA:
Pogosto se dogodi, da imamo za analizo poslovnih partnerjev na voljo predvsem  trenutne/pretekle finančne izkaze. Znati jih moramo brati in analizirati, pri tem pa biti pozorni ustrezno interpretacijo rezultatov. Kljub temu, da so računovodski standardi precej poenoteni (lokalni in mednarodni) in podobni sosednjim državam, so včasih primerjave nesmiselne ker družbe uporabljajo različne računovodske usmeritve. Informacije v izkazih so pogosto precej odvisne od ocene, ki jo naredi poslovodstvo. Ocena pa ne pomeni točnosti.
Še bolj bistveno pa je, da znamo brati napovedi poslovanja. Poslovne partnerje analiziramo  z namenom sodelovanja v prihodnosti, ne v preteklosti. Zgolj analiza preteklih izkazov ne zadošča niti bankam niti nam. Kako vemo, da so napovedi planiranih denarnih tokov realne?  Katere predpostavke lahko močno spremenijo potek prihodnosti? Kako naj verjamemo, da se bo družba dejansko restrukturirala in izboljšala?



KontaktKontakt: Danijela Dojčinović, vodja projektov | Tel: |


V kolikor imate vsebinsko vprašanje o razpisani temi ali, če želite, da vam na vprašanje odgovorimo na posvetu, jih prosim pošljite na  .


Vživite se v izkušnje drugih!
Dr. Tatjana Horvat




Na vrh


PODROBNEJŠA VSEBINA SEMINARJA:

1. DEL: Katarina Kadunc
Podlage za sestavitev računovodskih izkazov-kaj je treba vedeti
•    Pregled možnih računovodskih usmeritev in ocen pri sestavi računovodskih izkazov ter njihov pomen pri ugotavljanju uspešnosti poslovanja podjetja
•    Presoje poslovodstva kot osnova za izbrane računovodske usmeritve
•    Poštena vrednost v računovodskih izkazih in kakšne so posledice

Postavke v računovodskih izkazih, ki terjajo temeljito presojo pri branju in so lahko podvržene manipulacijam:
•    Osnovna sredstva in naložbene nepremičnine
•    Naložbe v odvisna in pridružena podjetja
•    Neopredmetena dolgoročna sredstva in dobro ime
•    Terjatve in posojila
•    Finančne naložbe
•    Obveznosti
•    Rezervacije in pogojne obveznosti
•    Postavke prihodkov in stroškov

2. DEL: Lan Filipič

Analiza denarnih tokov

•         Kako analizirati pretekle denarne tokove?
•         Analiza pričakovanih prihodnjih denarnih tokov
•    Predpostavke planiranja in možne manipulacije

Analiza kazalnikov poslovanja
•    Kateri so ključni kazalniki, ki jih moramo spremljati?
•    Analiza kazalnikov donosnosti
•    Analiza kazalnikov likvidnosti

Kako vemo, da je napovedano prestrukturiranje družbe res tisto pravo?
•    Kako lahko ocenimo, ali so predstavljeni plani poslovanja dosegljivi?


KOMU JE SEMINAR NAMENJEN:

•    finančnim direktorjem družb vseh velikosti,
•    direktorjem manjših družb,
•    računovodjem malih in srednjih družb,
•    skrbnikom v bankah in drugih finančnih inštitucijah,
•    vsem, ki jih tematika zanima




Na vrh


Prestavitev predavateljice:

Katarina Kadunc Katarina Kadunc, ACCA, pooblaščena revizorka
Katarina je revizijska menedžerka v slovenski pisarni v Ljubljani. Družbi Deloitte se je pridružila leta 2003, zaradi svojega predhodnega znanja in izkušenj pa je v podjetju hitro napredovala. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani (smer finance, računovodstvo in revizija) zaključila izobraževanje na Slovenskem inštitutu za revizijo ter pridobila naziv pooblaščene revizorke. V letu 2009 je pridobila licenco združenja ACCA.
Katarina je strokovnjakinja za področje revidiranja družb bančnega sektorja ter za presoje kakovosti notranje revizije. Redno predava na temo uporabe MSRP, je vodja Deloitte izobraževanja MSRP Akademija ter je aktivna na področju korporativnega upravljanja v bankah. Katarina je članica globalnega Deloitte FSI tima. Tekoče govori angleško in hrvaško, ima pa tudi delovno znanje nemščine in italijanščine.

 Lan Filipič  Lan Filipič, CFA
Lan je manager v oddelku poslovnega svetovanja v Deloitte Slovenija. Družbi se je priključil v letu 2013. Pred tem je izkušnje našbiral kot svetovalec in v finančni industriji. Diplomiral je iz ekonomije in filozofije na London School of Economics in kasneje magistriral iz financ na Cass Business School. Naziv CFA je pridobil leta 2010.
V sklopu svojega dela največ pozornosti posveča oblikovanju strategij, reorganizacijam in preoblikovanju poslovnih procesov v bankah in drugih finančnih institucijah. Ob delu s finančnimi institucijami ima obsežne izkušnje z operativnim in finančnim prestrukturiranjem gospodarskih družb, pogosto pa izvaja tudi komercialne in operativne skrbne preglede. Lan je član globalnega Deloitte FSI tima. Tekoče govori angleško, nemško in hrvaško, ima pa tudi delovno znanje italijanščine.


Na vrh


Kotizacija za seminar je 280 EUR (DDV ni vključen v ceno).

Popusti:
 
Ob prijavi do 7. marca imate 25-odstotni popust.

DODATNI POPUSTI: 
Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo dodaten 5-odstotni popust (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen samo en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi).
Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak drugi 5-odstotni popust ter vsak naslednji iz podjetja dodaten 10-odstotni popust. Popusti se seštevajo
.


Pogoji prijav in odjav:
S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani
finance-akademija.si/pogoji.

Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.


 


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
        11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
        20.3. Kako analizirati bilance in napovedi poslovanja poslovnih partnerjev
        20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
        21.3. Za podružnice: Kako pripraviti bilance in davčni obračun in DDV
        25.3. Priprava dokumentacije za davčne olajšave v raziskave in razvoj
        25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju Novo!
        26.3. Kako spremljati denarni tok in plan likvidnosti
        28.3. Koristi sistema varnosti in zdravja pri delu - aktualne praktične izkušnje
        2.4. Brezplačni Forumi Financ - Logaški Forum Novo!
        10.4. NOVO! Širimo marketinška obzorja. Marketing Summit Belgrade - Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu
        15.4. 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
        13.5. 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
        20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
        27.5. 19. Slovenska marketinška konferenca - Od mikro segmentov do globalnih trgov. Ali je naša ponudba prava?
        26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
        11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!
        11.12. Brezplačno! 4. Podjetniški forum
        11.12. Popoldanska akademija: Obvladujte terjatve-izboljšajte likvidnost

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček