Predstavitev Program Predavateljici Kotizacije Prijava
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
Predprijave do
10. 03. 2014
Priprava dokumentacije za davčne olajšave v raziskave in razvoj
Priprava podatkov, primer dokumentacije, kaj išče davčni pregled prihranki pri davku in stroških

25. marec 2014, GZS, Ljubljana od 9. do 14. ure



O seminarjuPridružite se nam in izvedeli boste kako uveljavljati davčne oljašave za raziskave in razvoj (R&R) in kako s stroški vplivati na višino poslovnega izida?

 

 Če želite biti varni ob obisku davčne službe ne oklevajte s prijavo!

POZOR
: ob prijavi do 10. marca lahko p
rihranite do 70 € (brez DDV)!
 

V ospredju bo:
•    Vpliv davčnih olajšav in stroškov za R&R na davčni izid
•    Kako nastaviti sistem poslovanja za namene priprave dokumentacije
•    Vodenje R&R projektov (koraki)
•    Sodelovanje med razvojniki, računovodji idr.
•    Vsebina in sestavine dokumentacije za uveljavljanje davčnih olajšav
•    Primer dokumentacije
•    Kaj je še priporočljivo pripraviti
•    Kako ravnati v primeru davčnega pregleda
•    Druga poročanja, ki jih zahteva zakonodaja


ZAKAJ JE SEMINAR KORISTEN:
Za uveljavljanje davčnih olajšav je treba pripraviti dokumentacijo. Predstavili vam bomo, kako pripraviti podatke za dokumentacijo, njen sestavine, praktičen primer dokumentacije za namene uveljavljanja davčnih olajšav v raziskave in razvoj in napotke v primeru davčnega pregleda.

S stroški za raziskave in razvoj lahko vplivamo na višino poslovnega izida. Kako? Vedeti je treba, ali se ti stroški pripoznajo v tekočem poslovnem letu in s tem zmanjšajo pozitiven ali povečajo negativen poslovni izid, ali pa jih lahko odložimo na naslednje poslovno leto, ko obračunavamo prihodke. V ta namen je treba pripraviti Pravilnik o opredelitvi stroškov, v katerem so opredeljena merila, kaj so neposredni stroški projekta, kaj posredni stroški, kdaj se stroški usredstvijo, kdaj postanejo dolgoročno odloženi stroški ipd

NAMEN SEMINARJA:
Davčne olajšave za vlaganja v raziskave in razvoj so ena izmed dveh pomembnejših olajšav za družbe in zasebnike.  Predstavili bomo, kako jih lahko uveljavljate pravne osebe in zasebniki in kakšno dokumentacijo in podatke morate imeti za uveljavljanje teh olajšav. Poleg tega bomo pojasnili, kako je treba urediti poslovanje v podjetju za uveljavljanje teh olajšav in kakšne so povezave o poročanju o R&R z drugimi zakoni. Pojasnili bomo, na kakšen način organiziramo naše računovodstvo ter obračun davkov, da bomo v davčnem postopku  na ustrezen način zaščitili davčno osnovo pred nepričakovanimi težavami v davčnem postopku.

Uveljavljanje različnih vrst davčnih olajšav v odstotku od investiranega zneska je potrebno tudi vnaprej načrtovati, sicer se nam lahko zgodi, da ob koncu leta ne uspemo zagotoviti ustrezne dokumentacije in računovodskih informacij, na podlagi katerih bi lahko z gotovostjo in na zakonit način vplivali na davčne osnovo in posledično tudi na bodočo davčno obveznost.

Predavali bosta Andreja Škofič, davčna svetovalka in Božena Macarol, izkušena davčna in sodna izvedenka.


KontaktKontakt: Danijela Dojčinović, vodja projektov | Tel: |


V kolikor imate vsebinsko vprašanje o razpisani temi ali, če želite, da vam na vprašanje odgovorimo na posvetu, jih prosim pošljite na  .


Vživite se v izkušnje drugih!
Dr. Tatjana Horvat




Na vrh


PODROBNEJŠA VSEBINA:

I. DEL: Božena Macarol, davčna svetovalka:

1.  KAKO NASTAVITI SISTEM POSLOVANJA ZA NAMENE PRIPRAVE DOKUMENTACIJE
•    Katere aktivnosti vsebujeta pojma »raziskave in razvoj« ?  (različne opredelitve pojmov v različnih  
     metodologijah, sodila za razločevanje med obema pojmoma),
•    Poslovna dokumentacija za planiranje in dokazovanje aktivnosti v zvezi z R&R dejavnostjo,
•    Vodenje R&R projektov (koraki) po principu projektnega managementa
•    Sodelovanje med razvojniki in računovodstvom za pravilno evidentiranje projektne dokumentacije
•    Organizacija računovodstva v zvezi z R&R v okviru lastnega podjetja.


2. DRUGE OBVEZNOSTI GLEDE POROČANJA O PODATKIH IZ DOKUMNETACIJE

•    Poročanje po Zakonu o gospodarskih družbah ZGD-1,
•    Poročanje po Zakonu o državni statistiki (ZDSta),
•    Letni program statističnih raziskovanj za leto 2012,
•    Izpolnjevanje obrazca Letno poročilo gospodarskih družb in podjetij o raziskovalno-razvojni dejavnosti (R-RD-PS),
•    Pomanjkljivosti v metodološkem pojasnilu za izpolnjevanje obrazca R-RD-PS.
•    Pravila računovodskega zajemanja podatkov po ZGD-1, MRS in SRS
•    Računovodsko obravnavanje vlaganj v raziskave in razvoj v poslovnih knjigah gospodarskih družb in zasebnikov,
•    Primer preglednega zajemanja podatkov v družbi X d.o.o.

3.  VPLIV STROŠKOV NA DOBIČEK ALI IZGUBO

•    Ali stroške za raziskave in razvoj uveljavljamo v tekočem obdobju ali jih odložimo
•    Kdaj govorimo o nepredmetenem sredstvu
•    Izhodišča za pripravo pravilnika o opredelitvi neposrednih in posrednih stroškov


II.DEL: Andreja Škofič, Deloitte

VSEBINA DOKUMENTACIJE TER ZNANE IN NEZNANE PODLAGE ZA DAVČNE OLAJŠAVE R&R:

1.      Olajšava za raziskave in razvoj – priložnost za davčne prihranke
•    Pravne podlage za olajšave
•    Kaj pa, ko zmanjka pravnih podlag?
•    Nekatera pojasnila DURS

2.   Priprava dokumentacije in administrativne zahteve za uveljavljanje olajšave v R&R

•    kakšno dokumentacijo je treba imeti za dokazovanje za davčne namene
•    roki in praktični napotki pri pripravi dokumentacije
•    sestavine dokumentacije
•    kje pridobiti podatke za pripravo dokumentacije
•    kdo v podjetju skrbi za pripravo dokumentacije
•    ustrezna hramba dokumentacije
•    kakšne so izkušnje iz drugih držav
•    enostaven praktičen primer dokumentacije

3. Praktični napotki in izkušnje v primeru davčnih inšpekcijskih nadzorov
•    konkretni napotki v primeru davčne inšpekcije
•    najpogostejša področja pregleda
•    možne sankcije v primeru neupoštevanja zakonodaje


KOMU JE SEMINAR NAMENJEN:

•    finančnim direktorjem družb vseh velikosti,
•    direktorjem manjših družb,
•    računovodjem malih in srednjih družb,
•    skrbnikom v bankah in drugih finančnih inštitucijah,
•    vsem, ki jih tematika zanima




Na vrh


Prestavitev predavateljic:

Božena Macarol
Božena Macarol je davčna in poslovna svetovalka ter sodna izvedenka za področje davkov v podjetju Svetovanje Macarol ter zunanja strokovna sodelavka za področje davkov pri Obrtni zbornici Slovenije.   Je predavateljica, avtorica in soavtorica številnih strokovnih člankov ter priročnikov s področja računovodstva za podjetnike, managerje in neračunovodje, vodenja poslovnih knjig, obdavčitve osebnih prejemkov in vozil, nepremičnin, DDV, organizacije in vodenja računovodstva in drugih.

 
Škofic Klanjšček Andreja
Andreja Škofič Klanjšček je vodja davčnega oddelka v Deloitte Slovenija. Na področju davčnega svetovanja ima več kot 15 let izkušenj, v Deloittu pa je zaposlena 10 let. Andreja je študirala na Ekonomski fakulteti v Mariboru. Trenutno končuje še magistrski študij davčnega prava na Pravni fakulteti v Mariboru. V svoji davčni karieri se je specializirala predvsem na področju obdavčitve pravnih oseb, transfernih cen, in neposrednih davkov, ter tudi davka na dodano vrednost. Pridobila si je dosti izkušenj tako z delom z mednarodnimi kot tudi domačimi strankami z vseh področij dejavnosti.


Na vrh


Kotizacija za seminar je 280 EUR (DDV ni vključen v ceno).

Popusti:
 
Ob prijavi do 10. marca imate 20-odstotni popust.

DODATNI POPUSTI: 
Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo dodaten 5-odstotni popust (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen samo en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi).
Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak drugi 5-odstotni popust ter vsak naslednji iz podjetja dodaten 10-odstotni popust. Popusti se seštevajo
.


Pogoji prijav in odjav:
S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani
finance-akademija.si/pogoji.

Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.


 


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
        11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
        20.3. Kako analizirati bilance in napovedi poslovanja poslovnih partnerjev
        20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
        21.3. Za podružnice: Kako pripraviti bilance in davčni obračun in DDV
        25.3. Priprava dokumentacije za davčne olajšave v raziskave in razvoj
        25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju Novo!
        26.3. Kako spremljati denarni tok in plan likvidnosti
        28.3. Koristi sistema varnosti in zdravja pri delu - aktualne praktične izkušnje
        2.4. Brezplačni Forumi Financ - Logaški Forum Novo!
        10.4. NOVO! Širimo marketinška obzorja. Marketing Summit Belgrade - Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu
        15.4. 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
        13.5. 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
        20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
        27.5. 19. Slovenska marketinška konferenca - Od mikro segmentov do globalnih trgov. Ali je naša ponudba prava?
        26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
        11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!
        11.12. Brezplačno! 4. Podjetniški forum
        11.12. Popoldanska akademija: Obvladujte terjatve-izboljšajte likvidnost

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček