Predstavitev Program Predavatelja Kotizacije Prijava
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
PRIJAVA
Agresivno davčno optimiziranje: Kako preprečiti, da se ne bi znašli v davčni utaji?
8. april 2014, GZS, Ljubljana od 9. do 14. ure



O seminarjuSe trudite čim bolj znižati davke?
S tem nehote lahko zaidete v področje davčnih utaj. Pojasnili vam bomo, kateri so najnovejši pokazatelji, po katerih davčni organ presoja, ali ste zašli v področje davčnih utaj. 

 

  Pridružite se nam in spoznajte novosti ter trende za lažje in varno poslovanje.

POZOR
: ob prijavi do 15. marca lahko p
rihranite do 70 € (brez DDV)!
 

Dobili boste odgovore na vprašanja:

  • Kako prepoznati, ali ste postali žrtev transakcij, ki so predmet davčnih utaj?
  • Kako ugotoviti, ali ste z željo po čim ugodnejši obdavčitvi prestopili mejo zakonitosti?
  • Poslujete doma ali v tujini?
  • Kako dokazati izvor premoženja?

    "Čeprav so ukrepi agresivnega davčnega načrtovanja v večini primerov zakoniti, pa je meja med agresivnim davčnim načrtovanjem in nezakonitim davčnim izogibanjem tanka" pravi predavatatej Jure Mencina. Več tukaj

Zakaj je izobraževanje koristno:
Kako si zagotoviti, da ne plačamo več davka kot je potrebno in hkrati ne prestopimo praga zakonitosti? OECD je predstavil akcijski načrt preprečevanja in prepoznavnaja agresivnega davčnega ravnanja (BEPS), ko z namenom davčnega optimiziranja tudi nehote prestopimo iz davčnega optimiziranja v območje davčnih utaj. Poslujete doma ali v tujini? V Evropi je prepoznavanje agresivnega davčnega planiranja že zelo aktualno. V luči odmevnih postopkov v Sloveniji v zadnjem času, vas bomo seznanili z vašimi pravicami v davčnem postopku, opozorili na nevarnosti agresivnega davčnega načrtovanja in kakšne so lahko posledice, če davčni organ  presodi, da ste sodelovali v transakcijah, ki predstavljajo davčne utaje ali da je izvor vašega premoženja nepojasnjen.

Kaj je agresivno davčno planiranje? Zakaj je njegovo prepoznavanje v evropi zelo aktualno?
V sodobnem globalnem svetu in prepletenem gospodarskem poslovanju  prihaja na površje agresivno davčno planiranje, kjer se skuša doseči neobdavčitev ali nižjo obdavčitev dohodkov na način, da se slednji s pomočjo uporabe mednarodnih sporazumov in navideznih poslovnih struktur, selijo v davčno ugodnejše jurisdikcije. Takšna ravnanja vplivajo na davčne prihodke v proračunih razvitejših držav, kjer so davčne stopnje običajno višje, zato se te države v okviru OECD in skupine G20 skušajo boriti proti davčnim strukturam, kjer se dohodki iz držav, kjer so bili ustvarjeni na podlagi umetnih poslovnih struktur selijo v države z nižjo stopnjo obdavčitve.


Predavala bosta Rosana Dražnik, davčna svetovalka, Leitner + Leitner in Jure Mercina, odvetniški kandidat, Odvetniška pisarna Blaž Pate.


KontaktKontakt: Danijela Dojčinović, vodja projektov | Tel: |


V kolikor imate vsebinsko vprašanje o razpisani temi ali, če želite, da vam na vprašanje odgovorimo na posvetu, jih prosim pošljite na  .


Vživite se v izkušnje drugih!
Dr. Tatjana Horvat




Na vrh


PODROBNEJŠA VSEBINA:

1. Kakšen je najnovejši akcijski načrt OECD (BEPS) v preprečevanju agresivnih davčnih struktur?

•    Kateri pokazatelji (indici) kažejo na to, da pri zavezancu ne gre več za davčno optimiziranje, temveč za kaznivo dejanje davčne zatajitve?
•    Kaj narediti, če prepoznate, da ste žrtev kaznivih dejanj?

2. Katere novosti v davčnem postopku glede 70% obdavčitve določenih dohodkov morate poznati?

•    Kaj pomeni (ne)pravočasna prijava premoženja? Kakšne so posledice?
•    Kakšni so zastaralni roki?
•    Kako dokazati izvor premoženja?
•    Kako shraniti dokumentacijo o izvoru premoženja za 10 let za nazaj?

3. Predstavitev dveh področij, kjer se dogaja veliko davčnih utaj (izogibov):
•    Kdaj davčni organ samostojno odloča o cenitvi davčne osnove (vplivi nenapovedanih dohodkov pri fizičnih osebah, pomanjkljivosti v vodenju poslovnih knjig pri pravnih osebah)
•    Najnovejše sodbe slovenskih in EU sodišč, ki postavljajo nova pravila pri presoji udeležbe v davčni utaji z vidika DDV (odbitek DDV: kaj lahko davčni organ zahteva in kakšne so pravice zavezanca)

4. Ali davčni inšpektorji odkrivajo tudi pranje denarja?
•    ali je davčna utaja enako kot pranje denarja
•    kako davčni organ preverja potencialne znake pranja denarja, ali smo se znašli v tem


KOMU JE SEMINAR NAMENJEN:
•    računovodjem
•    bančnikom
•    analitikom
•    finančnim direktorjem
•    direktorjem manjših in srednjih družb
•    zaposlenim v davčni upravi
•    zaposlenim v računovodskih servisih
•    svetovalcem
•    nadzornikom večjih in srednjih gospodarskih družb
•    vsem, ki jih tematika zanima




Na vrh


Prestavitev predavatelja:

Rosana Dražnik
Rosana Dražnik se kot davčna svetovalka v družbi  Leitner + Leitner d.o.o. največ ukvarja z DDV zakonodajo in davčnimi postopki. Domačim in tujim strankam svetuje pri mednarodnih in domačih davčnih transakcijah. Je članica mednarodnih združenj predvsem s področja DDV in stalno sodeluje z mednarodnimi davčnimi strokovnjaki. Članke z davčnega področja objavlja doma in v tujini ter je predavateljica doma in v tujini. Med drugim je tudi soavtorica mednarodne publikacije na temo DDV.
  Jure Mercina je odvetniški kandidat v Odvetniški pisarni Blaž Pate d.o.o. Pri svojem delu se večinoma ukvarja z zakonodajo s področja direktne obdavčitve fizičnih in pravnih oseb ter davčnega postopka, s poudarkom na transakcijah z mednarodnim elementom. Svetuje predvsem tujim klientom in je avtor člankov v domačih in tujih strokovnih publikacijah. V skop njegovega dela med drugim sodi tudi analiza morebitnih negativnih posledic agresivnega davčnega načrtovanja, ki se lahko odražajo v prekrškovnih in kazenskih sankcijah. Znanje ter izkušnje nabira tudi na mednarodnih seminarjih. Je član izvršnega odbora IFA - Branch Slovenia.    


Na vrh


Kotizacija za seminar je 280 EUR (DDV ni vključen v ceno).

Popusti:
 
Ob prijavi do 15. marca imate 20-odstotni popust.

DODATNI POPUSTI: 
Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo dodaten 5-odstotni popust (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen samo en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi).
Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak drugi 5-odstotni popust ter vsak naslednji iz podjetja dodaten 10-odstotni popust. Popusti se seštevajo
.


Pogoji prijav in odjav:
S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani
finance-akademija.si/pogoji.

Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.


 


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        20.3. Kako analizirati bilance in napovedi poslovanja poslovnih partnerjev
        20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
        21.3. Za podružnice: Kako pripraviti bilance in davčni obračun in DDV
        25.3. Priprava dokumentacije za davčne olajšave v raziskave in razvoj
        25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju
        26.3. Kako spremljati denarni tok in plan likvidnosti
        28.3. Koristi sistema varnosti in zdravja pri delu - aktualne praktične izkušnje
        8.4. Agresivno davčno optimiziranje: Kako preprečiti, da se ne bi znašli v davčni utaji?
        8.4. Brezplačni Forumi Financ - Zgornje Gorenjski forum
        10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.
        15.4. 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
        13.5. 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
        20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
        27.5. 19. Slovenska marketinška konferenca - Od mikro segmentov do globalnih trgov. Ali je naša ponudba prava?
        11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
        6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
        26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
        20.2. LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
        11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček