Predstavitev Program Predavatelj Kotizacije
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
Spoznajte kako argumentirati vašo ponudbo, da bo pogajalski partner videl v njej vrednost

17. aprila 2014, GZS (dvorana G), Ljubljana, od 16. do 19. ure



 Vabimo vas na ponovitev uspešnega seminarja Pogajanja s kupci, ki je namenjen vsem, ki skrbite za prodajni uspeh podjetja in vas zanima, katera je najučinkovitejša pot za povečanje zaslužka podjetja.


Večina prodajalcev gleda na pogajanja kot na fazo, ki pride na koncu prodaje. Takšen pristop vam slabša pogajalsko izhodišče, hkrati pa povečuje konflikt med vami in kupcem. Inovativen prodajalec se osredotoča na omajanje pogajalskega izhodišča kupca že takoj na začetku prodaje in poleg tega prilagaja svoj pogajalski slog značilnostim in poznavanju kupca.



Seminar vam bo ponudil najboljše odgovore na sledeča vprašanja:

  kako se odzvati na taktike, ki jih uporabljajo partnerji,
  kako argumentirati ponudbo
  kako pri pogajanjih doseči svoj interes, pri kupcu pa še vedno pustiti občutek zadovoljstva,
  kdo so uničevalci pogajanj,
  kako svoj pristop k pogajanjem sistematizirati in zmanjšati popuste.



Seminar bo vodil dr. David Đukić, direktor inštituta za profesionalno prodajo.


 KontaktKontakt: Maja Humar | Tel: |
Vljudno vabljeni!

 


Na vrh


Program seminarja:

Pogajanja pet do dvanajstih
   Zakaj dajejo vaši prodajalci preveč popustov?
   Kako zmanjšati število zahtevanih popustov?
   Kako zmanjševati manevrski prostor kupca?
   Kaj šteje pri pogajanjih?


Partnersko pogajanje
  
Izberimo ustrezno pogajalsko strategijo
   Partnersko pogajanje
   Kako se osredotočimo na interese?
   Zgodba o pomaranči


Inovativna pogajalska strategija

   Pogajanja kot igra šaha
   Kako doseči svoj interes in partnerju pustiti občutek zmage?
   Osnovne začetne, nadaljevalne in zaključne taktike pri inovativni strategiji


Na vrh


Dr. David Đukić je eden vodilnih strokovnjakov na področju magementa prodaje v Sloveniji. David Đukić je odličen poznavalec nabavnih procesov kupcev in oblikovanja delujočih prodajnih in pogajalskih pristopov. Je avtor številnih člankov o pogajalskih pristopih v revijah in časopisih. Na področju pogajalskih pristopov predava in svetuje nekaterim najbolj uspešnim slovenskim podjetjem. Med drugim predava pogajanja s kupci tudi na dodiplomskem študiju Ekonomske fakultete.


Na vrh


Kotizacija za seminar Pogajanja s kupci je 190 € (brez DDV). 

  Ob prijavi do 10. aprila ste imeli 10-odstotni popust.
 
  Vsak tretji  in naslednji udeleženec iz istega podjetja ima 10-odstotni popust.

  Naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5-odstotni popust.
(če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen le en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi)

Popusti se seštevajo.


Pogoji prijav in odjav:

S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani
finance-akademija.si/pogoji.

Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.

Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
        3.9. Kako kažejo vaši prodajni načrti? 3. september je dan za vaš uspešen 'prodajni finish' v 2014!
        15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
        17.9. 62. Marketinški fokus: Upravljanje naših blagovnih znamk na globalnih trgih
        17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum Novo!
        19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
        23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
        30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo in se potegujte za prestižno nagrado.
        30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
        8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah
        15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014
        11.11. Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi
        20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
        1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
        19.6. Agrobiznis
        18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
        12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
        27.5. Se vidimo na 20. SMK!
        20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
        13.5. 31. FINANČNA konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček